اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
ATOMIX

حلقة دراسية ترم ثاني آداب E دور يوليو 2013 ( الجزء الأول)

Recommended Posts

أهلآ وسهلآ بكل طلبة الترم الثاني بكلية الأداب (ترجمة)

إن شاء الله هنبدأ مع بعض مناقشات الترم الثاني هنا

كما أود إخباركم بمعلومة مفرحة ؛ الآ وهى أن إجمالي مشاركاتنا

فى الحلقة الدراسية بترم أول وصلت الى 1983 مساهمة

وهذا يدل على أننا أصحاب أعلى مشاركات فى المنتدى منذ إفتتاحه حتى الأن

لذا أرجوا تفاعلكم معنا كما أعتدنا منكم على ذلك

وبالتوفيق والنجاح

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven  Like a Star @ heaven

إضغط على الرابط بالأسفل للحصول على جميع المحاضرات الجامعيه

إضغط هنا للحصول على جميع المحاضرات الجامعيه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

هنبدا بسم الله تبعا ومعانا اول مادة عارفة انكم بتحبوها اوى الا وهى الجرامر Smile

هتلاقوها ع اللينك ده والمرة دى غيرت موقع رفع الملفات عشان الناس اللى كانت مش بتعرف تنزل من الفور شير
mediafire.com ?xyydhqknxsq3yyt

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ؟؟؟؟ الله عليك يا استاذة عطر الجنة اسمحي لي أحيكي ع النشاط الزائد ؟؟؟؟ ان شاء الله تكون دعواتنا دي مكافأة ليك نسأل الله لنا ولك التوفيق والسداد ؟؟؟؟
وأيضاً بارك الله فيك اجزاك الله خيراً

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اشكركم جميعا علي التعاون والنشاط الملحوظ فيما بينكم واتمني المزيد من العطاء
جعله الله في ميزان حسناتكم وبالتوفيق والنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بارك الله فيكي ياعطر

اذا احتجتم حاجة لترم تاني انا معكم flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا على المجهود الرائع جزاكم الله خيرا
بصراحه المنتدى ده ساعدني كتير في التيرم الاول ولو نجحت ان شاء الله هيكون الفضل لله ولكم
ممكن اعرف النتيجة هتطلع امتا؟؟؟ وامتا هيكون التسجيل في التيرم الثاني؟ مع العلم ان انا في الامارات مش في مصر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
sleep? بسم الله ما شاء الله ربنا يزيدك يا عطر حماس كمان وكمان بسسسسسسسسسسسسسسسس انتو ابتديتوا بدرى ليه كدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عطــــــــــر جزاكى الله خيرا على مجهودك
بس اللى لسه مالهوش نفس يعمل ايه بقى؟ هههههه
مريـــــم ممكن تساعينا تقوليلنا اخبار مواد ترم تانى ولو هناخد ترم بينى ايه رايك ناخد مواد ايه
جزاكم الله خيرا ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
*maryam كتب:
بارك الله فيكي ياعطر

تسلمى يا مريم ويا ريت تقوليلنا بالنسبة للى هياخد ترم بينى هل هيلتزم بالمقرر والملغى اللى انتو اخدتوه ولا هيبقى المنهج كله ولو هيلتزم باللى اخدتوه يا ريت تقوليلنا كان ايه مقرر عليكم وايه ملغى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سحر عبد الحق كتب:
sleep? بسم الله ما شاء الله ربنا يزيدك يا عطر حماس كمان وكمان بسسسسسسسسسسسسسسسس انتو ابتديتوا بدرى ليه كدههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تسلمى سحورتى بس احنا قولنا نبص ع مواد ترم تانى كدة يعنى عشان لو حد حابب ياخد بينى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Noha m كتب:
عطــــــــــر جزاكى الله خيرا على مجهودك
بس اللى لسه مالهوش نفس يعمل ايه بقى؟ هههههه
مريـــــم ممكن تساعينا تقوليلنا اخبار مواد ترم تانى ولو هناخد ترم بينى ايه رايك ناخد مواد ايه
جزاكم الله خيرا ان شاء الله

جزانا واياكى نهى
اما اللى مالوش نفس عادى وقت لما يبقى له نفس يبص عليها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههههههههههه اصلا عطر قاصده تنكد عليكم راجعه تنكد بالدراسه اصبري ياعطورتي الناس تاخد نفسهاااااااا هههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عطر هتسجلى ترم بينى ولا لا
لو هتسجلى ابقى قوليلى عشان اشوفك واتعرف عليكى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يابت مش وريتهالك اساسا عطر منقبه هههههههههه انتي فاقده الذاكره ولا ايه ههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عارفة يابنتى انتى بتنطيلى فى كل حتة
انا شفتها قبل كده بس مااتعرفناش على بعض

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Noha m كتب:
عطر هتسجلى ترم بينى ولا لا
لو هتسجلى ابقى قوليلى عشان اشوفك واتعرف عليكى

للاسف مش هقدر اتعرف عليكى لانى مش هسجل بينى وحتى لو سجلت انا بمتحن فى السويس
عموما ان شاء الله لما نروح نقدم ف الترم التانى نتفق على يوم نتقابل كلنا هناك ونقضى اليوم سوا ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعة انا لسة فى الترم الأول و هسجل المادة 111 فى البينى بس كنت عايزة اعرف هو امتحناتة الصبح ولا بعد الظهر علشان مواعيد الشغل و الاجازات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ما شاء الله عليكم يا إخوانا ...حمد الله على سلامة وصولك مرة أخرى يا عطر للمنتدى بسلام و تسلم يا محمود على مجهوداتك المستمرة و تشجيعك لكل الموجودين بإستمرار التواصل , و إن شاء الله يكون لينا السبق فى ترم ثانى مثلما كان لنا السبق فى ترم أول فى التواصل و عدد المشاركات.

مستمرين مع بعض إن شاء الله إلى الليسانس flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عطوره حبيبه قلبى وحشتينى راجعه ومرجعلنا الحماس معاكى انا هبتدى اشوف المواد لما نشوف اخبارها ايه ربنا يستر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nader refaat كتب:
شكرا على المجهود الرائع جزاكم الله خيرا
بصراحه المنتدى ده ساعدني كتير في التيرم الاول ولو نجحت ان شاء الله هيكون الفضل لله ولكم
ممكن اعرف النتيجة هتطلع امتا؟؟؟ وامتا هيكون التسجيل في التيرم الثاني؟ مع العلم ان انا في الامارات مش في مصر

لا شكر على واجب أخى الكريم
النتيجه ان شاء الله هتظهر فى شهر مارس ، والتقديم الجامعه بتعلن عليه على الموقع بتاعها
فى شهر مارس برده وبيستمر باب التقديم مفتوح الى شهر أو أكثر
وبالتوفيق والنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا خايفه اوى من الماده الثقافيه لانى ملحقتش احفظ حاجه من السي دي الطويل بتاعها ده حاسه كده انى اخرتى مقبول و كل شويه افتكر اخطاء عملتها فى الامتحان و بعدين اخاف اكتر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
قمر شاهين كتب:
نورت قلوبنا والدنيا من تاني يا عطر
ربنا يكرمك ويوفقك يااارب ويجازيكي عنا كل خير

تسلمى يا قمر وربنا يجزينا واياكى كل خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

جزاكي الله خيرا يا عطر الجنة ربنا يجعله في ميزان حسناتك إن شاء الله انتي وكل زملاءنا في المنتدى محمود واحمد ولاميس وبقية الناس كلها ما شاء الله عليكو ربنا يباركلكو ودايما كدة متفاعلين مع بعض وبلاش قرارات مفاجئة وتسيبي المنتدى وكدة والحمد لله أنا قريت خبر انك حتسيبي المنتدى بعد ما قريت خبر انك حترجعي هههههههههههههههه حبيت اجيب الموضوع من الأول thanks

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Emmy Aly كتب:
جزاكي الله خيرا يا عطر الجنة ربنا يجعله في ميزان حسناتك إن شاء الله انتي وكل زملاءنا في المنتدى محمود واحمد ولاميس وبقية الناس كلها ما شاء الله عليكو ربنا يباركلكو ودايما كدة متفاعلين مع بعض وبلاش قرارات مفاجئة وتسيبي المنتدى وكدة والحمد لله أنا قريت خبر انك حتسيبي المنتدى بعد ما قريت خبر انك حترجعي هههههههههههههههه حبيت اجيب الموضوع من الأول thanks

تسلمى يا ايمى وربنا يجزايكى كل خير انتى كمان وحاتر اوعدك ان شاء الله ميكنش فى قرارات مفاجئة ولا حاجة وان شاء الله مع بعض لحد الليسانس flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Thousands of soccer fans enforced a work stoppage Sunday in Egypt's restive city of Port Said to protest what they called government "injustices," disrupting rail services and forcefully evicting workers from factories and provincial government offices.
اسمحولى اغلس عليكم واطلب منكم تترجموا الخبر دة و خصوصا اخر 3 كلمات علشان دول اللى مش عارفة اترجمهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم

ترجمتي المتواضعة

قام الآلاف من مشجعي كرة القدم يوم الاحد الاضراب عن العمل في مدينة بورسعيد احتجاجا على ما وصفته الحكومة بال " المظالم " تعطيل خدمات السكك الحديدية وطرد العمال بالقوة من المصانع والمكاتب الحكومية المحلية .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
تمنياتي لكم بالتوفيق والنجاح باذن الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عطر الجنة كتب:
*maryam كتب:
بارك الله فيكي ياعطر

تسلمى يا مريم ويا ريت تقوليلنا بالنسبة للى هياخد ترم بينى هل هيلتزم بالمقرر والملغى اللى انتو اخدتوه ولا هيبقى المنهج كله ولو هيلتزم باللى اخدتوه يا ريت تقوليلنا كان ايه مقرر عليكم وايه ملغى

اكيد يا عطر هيلتزم بالمقرر والملغي لان هما نفس الدكاترة اللي بيجطوا الامتحانات

الترجمة : مفيش مقرر وملغي

الكالتشر : السبع محاضرات مقررين واهم محاضرتين 5 و 6

الكمبرهينشن : 5 قطع مقررين

الجرامر : جرامر ترم اول وتاني مقررين

النحو : المقرر من المحاضر 1 : 8

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اولا بشكر عطر الجنة على تعاونها وتنزيل جميع الملفات

ملحوظة لطلبة ترم تاني

تم نقل جميع ملفات عطر الجنة الى المكتبة وتحديثها

/t1100-topic#6857

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
*maryam كتب:

السلام عليكم

ترجمتي المتواضعة

قام الآلاف من مشجعي كرة القدم يوم الاحد الاضراب عن العمل في مدينة بورسعيد احتجاجا على ما وصفته الحكومة بال " المظالم " تعطيل خدمات السكك الحديدية وطرد العمال بالقوة من المصانع والمكاتب الحكومية المحلية .

متشكرة اوى يا مريم على الترجمة ساعدتنى كتير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
gina mikhail كتب:
Thousands of soccer fans enforced a work stoppage Sunday in Egypt's restive city of Port Said to protest what they called government "injustices," disrupting rail services and forcefully evicting workers from factories and provincial government offices.
اسمحولى اغلس عليكم واطلب منكم تترجموا الخبر دة و خصوصا اخر 3 كلمات علشان دول اللى مش عارفة اترجمهم

أضرب الآلاف من مشجعي كرة القدم عن العمل يوم الأحد في مدينة بورسعيد المصرية المضطربة وذلك احتجاجًا على ما وصفوه "بظلم" الحكومة، وقد قاموا بتعطيل خدمات السكك الحديدية وإخراج العاملين بالقوة من المصانع والمصالح الحكومية المحلية.

أو ممكن نقول
فرض الآلاف من مشجعي كرة القدم إضرابًا عن العمل
وبقية الجملة زي ما هي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم ياجماعه وحشتونى جدا جدا جدا ومش قادره اوصفلكم سعادتى وانا ليا اصدقاء محترمين ومتعاونين وبيحبوا الخير لبعض زيكم يمكن حتى وانا فى الجامعه وكل الناس اللى اتعرفت عليهم ساعتها بردو قليل لما كنت بقابل ناس زيكم
الحقيقه حاسه انى ربنا راضى عنى وبيحبنى لانى من بعد ماخلصت الجامعه بتاعتى على طول وانا عايزه اقدم اداب انجلش تعليم مفتوح لكن فضلت اءجل لحد ماقدمت الترم اللى فات معاكم
واحسن دعوه سمعتها منكم وانا كمان بدعى ربنا بيها باستمرار اننا نفضل مع بعض لحد الليسانس
ومش هنسى طبعا انى اشكر بشكل خاص
عطر الجنه ومحمود واحمد ربنا يكرمكم يارب ويجعله فى ميزان حسنتكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ممكن ياعطر ترفعى الترجمه والنحو على ال4شير لانهم مش راضيين يتحملوا على الميديا
معلش باه استحملى رخمتى Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.