اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
boody.zaki

اليوم نتائج التعليم المفتوح بجامعة القاهره

Recommended Posts

اعتمد مجلس شئون التعليم بمركز التعليم المفتوح امس "الثلاثاء" نتائج امتحانات دور يوليو لجميع البرامج الدراسية بالمركز. وأعلن د. عيدالحميد أبو ناعم مدير المركز أنه سيتم اعلان نتائج جميع الطلاب فى مختلف الفرق الدراسية بكليات "الآداب والاعلام والزراعة والتجارة والحقوق ودار العلوم" والذين يصل عدددهم الى 60 ألف طالب وطالبة اعتبارًا من صباح ٍ الأربعاء على الموقع الالكترونى للمركز. وأضاف أن المركز مستمر فى تلقى رغبات الالتحاق من الطلاب الجدد حتى نهاية الأسبوع القادم.

المصدر: موقع الجامعه الالكترونى http://el-gam3a.blogspot.com/2012/09/blog-post_12.html#ixzz26Bo27K4k

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا كلية اعلام ولسة مش جات لى اى رسايل ولما دخلت على الموقع لقيت لسة نتيجة التيرم اللى فات موجودة ومش اتعمل لها تحديث حد يطمننى يا جماعة انا قلقاااااااااااااااانة جدااااااااااااااااااااااا الرسالة ماجاتش ليه ؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
wow amazing امتياز 3 و2 جيد جدا عقبالكووووووووووووووووووووووووووووو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ندي انا والله زيك بس انا سمعت انهم مش بيبعتو لكل الطلاب يعني بصدفها انتي وحظك وان شااء الله خير

انا اتوقع ان تجاره لسه الي ظهر اداب بس

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صباح الخيرات جميعا حد يعرف نتيجة اعلام ظهرت ولا لسة ؟ وايه هى الكليات اللى ظهرت فيها النتائج
ارجو التوضيح لو سمحتم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
على حد علمى تجارة واداب ظهروا بس اعلام معرفش الموقع دلوقتى بيفتح ممكن تجبيها على طول

وبالتوفيق والنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.