اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
Hamdy Tawfik-manar9

معلومات عن كلية الزراعة بالتعليم المفتوح جامعة القاهرة

Recommended Posts

طب انا سنه اولى فصل اول ومش عارفة ايه الى ادرسو بالظبط كل سي دي فيه وحدتين بس هل ادرس الوحدتين دول وخلاص انا عايزة اعرف اذاكر ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهلا moka koka بيكى فى المنتدى فى المركز بيدوا بس لكل مادة سى دى واحد عليها محاضرتين واحيانا 3 لكن باقى المحاضرات لكل مادة بتحملها من صفحتك الشخصية وفى محاضرات مكتوبة بتشتريها من مكتبة المركز او بتطبيعها من صفحتك وكمان ممكن تشترى باقى السيديهات المحاضرات من مكتبة الجامعة وكمان هم بيذعوا المحاضرات فى قناتى الجامعة وبالنجاح والتوفيق وكمان بيبقى فى صفحتك تطبيقات ونماذج اسئلة وامتحانات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهلا hawas بيك فى المنتدى ان شاء اللة تلاقى تفاعل اكتر لما يبدا الترم وبالنجاح والتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب خليهم نايمين تحت الشجرة لحين يبدأ الترم القادم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ميرسي انك رديتي عليا انا لسه مذاكرتش و ربنا يستر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا محمد ترم تانى و كنت عايز الاربع امتحانات الاخيره للمواد ترم تانى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخ الغالي ....ممكن توضيح ...ايه هي صفحتي الشخصية دي ...هل هي بعد التسجيل في الكلية بيدوك باسوورد لصفحة ادخل احمل منها ولا ايه ....انا لسة مقدمتش لكن بدور على معلومات عن المواد في كلية الزراعة عشان اعرف مدى السهولة او الصعوبة في المواد ؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صفحتك الشخصيه هى التى تحمل كافة بياناتك الشخصيه بعد التسجيل ومن خلاللها يمكنك الأطلاع

على المحاضرات المقرؤه والمرئيه وتحميلها وأيضآ نتائج الأمتحانات . فقط بعد التسجيل

سيقوم الموظف بإعطائك رقم صفحتك والرقم السرى

http://www.ou.cu.edu.eg/Login.aspx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.