اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

جروح نازفة

الأعضاء
  • مجموع الأنشطة

    15
  • تاريخ الانضمام

  • آخر نشاط

الشعبية

0 Neutral
  1. هههههههههههههههههههههه قول للزمان ارجع يازمااااااااااااااااااااان
  2. dh pfd buqhx hglkj]n ,sblj;l (يا حبي لاعضاء المنتدي وسلامتكم) المفروض دي ترجمتك اللي انتي كتبتيها يلا اللي عليه الدور يترجم dhvf h;,k w]drm otdtm ugd rg,f;l بالشفا ان شاء الله
  3. بجد تسلم ايدك وامتعينا بالمزيد ان شاء الله
  4. نتمنى لك طيب الإقامة وقضاء وقت مُمتع ولحظات سعيدة بصحبتنا .. بإذن الله
  5. لايش انا يعني انا يعني انتي مو انا طبعا من غير تفكير ده سؤال ذكي اوي اكيد بنتعرف علي بعض وهاخدك من غير كلام طيب سؤااااال.......... هو ليه احنا بنسأل بعض؟؟؟؟؟؟
  6. سبحان الله ولا حول ولا قوة الا بالله المؤمن اللي قريب من ربنا فعلا مش بعيد عليه انه يذكر ربه في وقت شدته يارب اوعدنا بنهايه كريمة
  7. كل عااااااام وانتي بألف خيـــــــــــــــــر يارب العالمين
  8. الاسم : علياء العمر : 23 الجنس : أنثي الصف: انتهيت من دراسه كليه تكنولجية الهوايه : القراءة المهنه : لا أعمل المدينه : مصرية وافتخر اشياء تحبها : بحب الصراحة جدا اشياء تكرها : الكذب وما أدراك ما الكذب لون عيونك: بني محروق كم وزنك: ليه الفضايح دي بس اقدر اقول في المتوسط كم طولك: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لونك المفضل: الاسود اغنيتك المفضلة: سوما (عيني عليا) فرقتك المفضلة: سوبر جونيور علشان لذيذة وفي طبعا انجل فنانك المفضل: kim hyun joong_وفي كتير جدا بصراحة طعامك المفضل: مكرونة بشاميل سيارة احلامك: ايش لون شعرك: أسود حكمتك المفضلة: من لا يطعمك عند جوعك ولا يحضر لك في مصايب لا تحسبه من فروعك قد حاضر أو غايب والمعنى: من لا يعينك في وقت الضيق ليس من النافعين لك، ولا من أنصارك أو أعوانك إن حضر أو غاب الوقت اللي تدخل فيه المنتدى: أدعولي ان استمر معاكم دي لسه اول مشاركه ليا واتمني انكم تحبوني :
×
×
  • اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.