اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

salah abd el aziz

الأعضاء
  • مجموع الأنشطة

    11
  • تاريخ الانضمام

  • آخر نشاط

الشعبية

0 Neutral
  1. لا حول ولا قوة إلا بالله ... لقيت عندي في امتحان الجرامر 15 غلطة من 40 ... منهم لله ..
  2. يا جماعة وانا محتاس زيكو كده لقيت موقع للتدريب على الجرامر بس تحفة http://www.englishgrammarsecrets.com/
  3. الحمد لله كله تمام ... عندي واحدة في الإعراب مش صح و نسيت واحدة في الأمثلة ... بالنسبة ليكي مريم المثال 3- الطالبان يذهبون الى الجامعة ( فعل مضارع من الافعال الخمسة مرفوع ) تأكدي منه ....بيتهيألي مش صح .
  4. مريم انتي هنا 24 ساعة ولا ايه ...؟ انتي ماوراكيش مذاكرة مثلاً ... جزاكي الله خير على اللي بتقدميه بس يهمنا برده انك تكون ألفا زي ما انتي هنا ... إن شاء الله نشوفك في لوحة الشرف .
  5. مش عارف أقول لحضرتك ايه أنا بعت طلب انضمام باسم صلاح عبدالعزيز و مستني الموافقة فعلاً متشكر
  6. مفيش جروب خاص بالتيرم دا عالفيس ...؟ عارف اني غلبتكم معايا النهاردة بس من قلقي وربنا ... عاوز أجيب تقدير و لسه مذاكرتش ..
  7. على فكرة أنا متابع من زمان بس كان في مشكلة في التسجيل و عارف ان حضرتك ما شاء لله مكوك ... و بتحبي تساعدي بدون مقابل بس ربنا يجعله في ميزان حسناتك شكراً جداً .
  8. السلام عليكم ممكن يا جماعة حد يقوللي على مختصر الملغي عشان أنا لسه بادي أذاكر النهاردة :/ و ياريت حد يقوللي أبدا منين .. أول مرة أخاف كده لأن الشغل كان معطلني عن المذاكرة
  9. السلام عليكم دي أول مشاركة ليا أنا صلاح من البحيرة و كنت عاوز أسأل أنا متابعكم من التيرم الأول بس كان في مشكلة في تسجيلي في المنتدى سؤالي هو أنا لسه هابدأ أذاكر أبدأ منين ؟ يعني أنا مأخدتش كتب ولا سيديهات بس حملت كل اللي على الموقع ازاي أبدأ و انا محتاج أجيب تقدير عشان الشغل ... و شكراً مقدماً
×
×
  • اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.