اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
ATOMIX

حلقة دراسية ترم ثاني آداب E دور يوليو 2013 ( الجزء الأول)

Recommended Posts

عطر الجنة كتب:
محاضرات اليوم 14/6

الاولى كانت كالتشر

الدكتورة مقالتش حاجة جديدة كل واحد كان عنده سؤال ساله وهى جاوبت وقالت اهم حاجة نهتم بكل حاجة فيها تكنولوجى وقالت ان السؤال ده ف التطبيق السادس 3-The link between issuing coins and Christian kingship
تاكيد على نجاح الفريد
وكمان فى بعض اكملى ف التطبيق السابع مش مهمين ملغين هما رقم 6و7و8 6- A ----------- is a writer or singer of lyric in Europe in the times between the 11th and 13th centuries.

7- A ----------- is the singer, musician or reciter who traveled around to give performances.

8- ----------- and ------------ played an   important role in the society of the Medieval Era.

ومش رضيت تلغى اى حاجة عشان الناس اللى مش بتحضر وخارج مصر وربنا معانا بقى

المحاضرة التانية جرامر

مش عارفة اقولكم ايه الدكتورة شرحت اربع محاضرات مرة واحدة 7و8و9و10 بس هما سهلين

adverb= adjective+ ly

adjective= noun+ly

وقالت بخصوص الامتحان هتجيب 15 اختارى الاجابة الصحيحة و 25 اختارى الكلمة الغلط

وتبعا انتو عارفين انها بتقرا من المحاضرات واللى عاوز يفهم جرامر يذاكر محاضرات لميس دى ممتازة وربنا يجازيها كل خير

تبعا انتو كنتوا مستنين اقول حاجة تفرحكم بس غصب عنى الترم ده مفهوش حاجة تفرح بس ان شاء نفرح بالنجاح وربنا مع الجميع واى اسئلة انا تحت امركم

حمدلله على السلامه يا عطر نورتى المنتدى من جديد ،،، والف سلامه عليكى من كل سؤ وضرر

وإن شاء الله ربنا يكلل تعبك ومجهودك بتوفيق ونجاح مبهر،،، وشكرآ على التقرير المتمييز

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الله يسلمك  اخى محمود 
ده نورك ونور اسرة المنتدى 
وربنا يجازيك كل خير ع ترتيب وتنظيم المحاضرات ربنا يجعله ف ميزان حسناتك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
medhate كتب:
ATOMIX كتب:
لا شكر على واجب يا أستاذ مدحت وظروفك نفس ظروفى .... وربنا يقوينا جميعآ

وبالنسبه لظروفك المخلبطه دى الأفضل انك تاخد كل ترم مادتين بينى وثلاثه فى الأساسى

عشان تخفف على نفسك ضغط المذاكره ايام الامتحانات

وبالتوفيق والنجاح
شكراً لرد حضرتك ؟؟؟
لكن لي استفسار الترم البين بيبقا نظام المحذوف منه ؟؟زي ال قبله بالظبط؟؟ يعني مثلاً
المادة 121 ال هي النحو الدكتور قال المقرر لحد المحاضرة 8 ؟؟هل لو امتحنت نفس المادة ف البيني هيبقا نفس النظام؟؟ ولا هأبقا مطالب بالكتاب والمحاضرات والدنيا كلها؟؟

المحذوف والمقرر فى الترم البينى بيتبع الترم اللى قبله ،،، لكن بشرط إستمرار دكتور الماده فى التدريس

لكن لو الدكتور إتغير فبيكون الوضع محير ،،، وفى الحاله دى لازم نرجع لإدارة الجامعه ونسأل مين اللى

هيحط الإمتحان ،،، فلو القديم يبقى خير وبركه ،،، ولو الجديد فيبقى لازم التواصل معاه وسؤاله عن المنهج

لو أمكن ،،، وبالتوفيق والنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
gina mikhail كتب:
نتيجة البينى طلعت و مش هتصدقوا المفاجأة انا نجحت فى النحو 111 و جبت جيد جدا و الكمبرهنشن جبت فية جيد جدا .
انا عايزة اشكر كل اعضاء الجروب اللى استحملوا دوشتى على الصفحة فى المذاكرة و كانوا بيتابعونى و انا بذاكر و بيطمنوا عليا و اشكر لميس و حسين وعطر على مجهودكم معايامن غيركم مكنش ممكن انجح فى النحو ولا حتى اجيب مقبول

الف مليون مبروك يا جينا وعقبال الليسانس flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Hussein1974 كتب:
الحمد لله جبت لغويات مقارنة 12 (مقبول)..وترجمة تحريرية 17 (جيد جدا)..وكده فاضل ان شاء الله الترم ده 5 مواد.ربنا يسهل واخلص منهم ومن بعض الظروف الخاصة بيا وابدأ اركز معاكم في المنتدى بجد.

مليون مبروك يا دكتور حسين ،،، وعقبال ما أشوفك محامى أد الدنيا ،،، بس أنت خلص الإعداديه الأول Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كده يا شباب الحلقه الدراسيه إمتلئت عن أخرها بــــ 1005 مساهمه

وسوف نكمل التواصل إن شاء الله فى الجزء الثانى من الحلقه الدراسيه

على هذا الرابط

حلقة دراسية ترم ثاني آداب E دور يوليو 2013 ( الجزء الثانى )

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.