اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
NanY

عايزه اعمل تأجيل

Recommended Posts

لو سمحتم يا جماعه حد يفيدنى فى الموضوع ده بليز

انا ترم اول وعايزه اعمل تاجيل ينفع ولا لا والتاجيل بيبقى للترم ولا السنه كلها

ولو عملت تأجيل المصاريف هتروح عليا ؟؟؟

ياريت حد يفيدنى فى الموضوع ده ضرورى ولو متعرفوش ياريت اى حد بينزل الجامعه وينفع يسألى اكون شاكره جداااااااااا جدااااااااا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عليكم السلام
لو عملتى الفلوس مش هتروح عليكى خالص

بس لازم تروحى مركز الجامعة تعملى طلب بسرعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لازم تروحي المركز وتعملي تأجيل

وهتدفعي مصاريف تأجيل 110 جنيه والفلوس الاساسية مش بتروح عليكي

. وممكن تأجلي مواد معينة او كل المواد.

وكمان وبتدخلي عادي الترم اللي بعده .

بس التأجيل لازم قبل معاد الامتحنات بيوم .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بصى ياحبيبتى التاجيل ممكن يكون من على الصفحه الشخصيه ع الموقع اذا ماحبيتى تروحى المركز تاجلى وتمن التاجيل يتم دفعه عند اول تعامل مادى بينك وبين الكليه لاحقا ولكن القيمه الماليه للمواد سوف تظل والمواد هتدخليها تلقائيا التيرم القادم

اى سؤال انا فى الخدمه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ميرسى اوى يا جماعه انا رحت المركز وللاسف ملحقتش كانو بيقفلو ومش رضيو يدخلونى وعرفت من حد ان التاجيل فى المركز اتقفل ولو عايزه اعمل تاجيل اعملو من ع الموقع وفعلا ادفع 110 بس انا مش متاكده من كلامه صح او لا المهم طلعت وحجزت كل ملازم المنقذ واتضايقت ان التأجيل اتقفل
بس انتو كده بتقولو ان ينفع اعمل تاجيل لحد قبل الامتحان بيوم فعلا الكلام ده اكيد ؟؟؟
طيب لو انا عملت تأجيل مواد الترم ده هاخدها الترم الجاى يعنى يبقى معايا ال 10 مواد الترم الجاى؟؟؟؟؟
وهل لو انا اخدت الملازم وعملت تاجيل ينفع ابقى اذاكر المواد دى عشان اخفف من عليا ولا الترم التانى الدنيا هتتغيير والملغى ممكن الترم الجاى ميتلغيش وكده يااااااريت تفيدونى بسرعه عشان لو فعلا ينفع اعمل تأجيل والمقرر مش هيتغير فيه حاجه وينفع اذاكر من ملازم الترم ده يبقى كويس اوى والحق اعمل تأجيل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا ياقمر انتي الترم الجاي لو بدأتي
هتاخدي الترم اللي احنا فيه ده
والترم التاني الي احنا هناخده انتي هتاخديه السنه الجايه
يعني السنه بتاعتك هتبتدي من الترم الجاي
لو انتي قدمتي تاني بعد التاجيل
دا لو ينفع ليكي اساسا
لاني مره قدمت في تعليم مفتوح في نص السنه
وقالولي مش ليكي الا اول السنه
مش عرفه بقي
هتروح عليكي السنه ولا لا
الكلام ده لو انتي ثانوي عام
زيي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ميرسى شاهندا بجد انا احترت انا ملزمة المنقذ بتاعة الصحافه لسه جيالى دلوقتى 30 صفحه وكلها رغى اتصدمت بصراحه
وانا مقدمه بالبكالريوس مش بالثانويه معرفش بقى هى بتختلف ولا
ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
والله معرف بس ابقي اتصل عليهم
خدي الرقم من علي النت من صفحتك واستفسري
وربنا معاكي
ولو في فرصه تزاكري حتي يبقي افضل وربنا معاكي وفي فاصل بين كل ماده وماده يومين او تلاته
يمكن يحصل نصيب وتعدي
بالتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الله يعينك ياناني ويسهل علينا كلنا

اه بجد انا كمان انصدمت وتوقعت ان الملزمه حتكون اسهل من كده
مش عارفه ازاكرها ابدا noo

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ميرسى يا شاهندا فعلا ده ال هيحصل هحاول اذاكر وادخل الامتحان وخلاص وربنا يستر لانى مشغوله عشان فرحى فى اول شهر 3 ان شاء الله والامتحان جاى فى وقت تمااااااام اوى ربنا يستر بجد انا وصلت لدرجة ندم انى قدمت والله بسبب الزنقه ال انا فيها دى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
sara199 كتب:
الله يعينك ياناني ويسهل علينا كلنا

اه بجد انا كمان انصدمت وتوقعت ان الملزمه حتكون اسهل من كده
مش عارفه ازاكرها ابدا noo

أمين يااارب يا ساره ويعينا جميعا يااارب

نفس ال كنت متوقعاه ان الملزمه هتبقى مختصره وبسيطه وسهله مش هتاخد معايا يومين بس طلعت اوفر اوى ومليااااانه رغى فى رغى وانا عموما مبحبش الصحافه نهائى الذ ماده السمعبصريه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعه سيبو الرغي الي في المنقذ لان في النهاية كل واحد هيجاوب من الفهم مش الحفظ المهم في المنقذ الاسئلة مش الاجوبة
اسئلة الامتحان في المنقذ يبقى ملناش دعوة بالاجابه المهم نكتب الي فهمناه ويكون شامل للفكرة المطلوبة وكل واحد وفهمه ناس فاهمه رغي ولت وعجن وناس فهمها في جملتين وشملت كل حاجة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

يعني يااعلاميه ينفع لو كتبتلهم اربعة اسطر اختصار لعشره بس الفكره والمفهوم يكون صح؟ لا ينقصوني؟ scratch

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا طبعا ليه ينقصوكي المهم اجابتك تكون كاملة وشملت الفكرة المطلوبة تكتبيها بقى ف سطر ولا ف صفحة مش هتفرق ممكن انا اكتب عشر سطور بس مجبتش الفكرة المطلوبة كده مش هاخد علامة السؤال
وعلى فكرة كل ما كترتي كتابه كل ما زادت اخطائك اختصري المفيد وبس الرغي الكتير ممكن يخليكي تطلعي عن الموضوع وانتي مش حاسة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا ليكي انا كنت فاكره اننا لازم نكتب كل الرغي اللي كاتبينو فالملزمه نفس ماهوا ghost

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
العفووو
لا طبعا اصلا لو انتبهتي اجوبة الاسئلة المقالية نسخة من الكتاب والي اعرفه ان الي بيكتب بالنص مش بياخد الدرجة كاملة لانه مأثبتش انو فاهم حاجة في اي حاجة وممكن يعتبر غش لو تكررت الاجابة النصية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.