اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
mik_eg

حد يعرف ملازم المنقذ نزلت ولا لا ؟؟؟؟

Recommended Posts

حد يعرف ملازم المنقذ نزلت ولا لا ؟؟؟؟

ولو نزلت بتتباع فين؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش عرفه والله سمعت انها حلوة اوي

ان شاء الله حد يفيدك ويفيدني

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الجمعة الجاية وحتكون موجودة فى المكاتب وانت على حسب حبب تشترى من اى مكتبة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ماسبيرو ينفع ادرس بس من الملازم دي Rolling Eyes ؟ بتنجحني يعني ولا لا Laughing ؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
افكر صراحه ازاكر من الملازم بس واللي يحصل يحصل بقى :hang:

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا رحت النهارده واشتريت مرجعات وامتحنات محلولة وقالولي فعلا انها هتنزل الملزمة النهائية يوم الجمعه بس مش كل المواد(مقدمة في الصحافة بس) وباقي المواد هتنزل كل ماده في نهاية يوم الامتحان اللي قبله .. يعني بعد امتحان مقدمة في الصحافة هيكونو واقفين بيبيعو ملزمة مقدمة في الفنون الإذاعية والسمعبصرية وهكذا..... بس انا بنصح الناس تقرا الملازم او الملخصات بتاعت الكتاب الموجوده في نهاية كل وحده قبل الملازم دي و الامتحنات وحلولها اهم حاجه علشان تعرفوا طريقة الامتحانات .ولازم تاخدو فكرة عن الموضوعات بتاعت كل مادة علشان تفهموا الملازم...وربنا يوفق الجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ازى تزاكر من الملخصات فقد وانت اساسا معندكشى فكرة بلمادة لازم تقر المادة الاول من الكتاب او محاضرات الفديو وبعدة كدة المراجعة النهائية من الملخصات والامتحانات السابقة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا ياسبيرو درست كل الكتب والمحضرات على فكره ومن خلالها حفظت حاجات كتيره من المنهج ولو تسألني عن المنهج حقولك مضمونو على طول بس انا بقصد المزاكره للامتحان ازا ينفع ازاكر الملازم بس بدون الكتاب لان تبقى منظمه وفيها اسئله واجوبه مش زي الكتاب.. ده كان قصدي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.