اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
منار عصام الدين

425 فورية 2

Recommended Posts

ممكن نعرف ايه المققر وايه الملغي في علي اسم مصر وايه المقرر وايه الملغي في القطع الصغيرة الي في المحاضرة ال6 و ال7

انا عرفت ان الملغي في المحاضرات هما ال4 و5

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اتقدم بشكري لجميع الاخوة والاخوات اعضاء المنتدي القائمين علي مساعدة جميع زملائهم لتقديم لهم كل ما هوه مفيد وحافذا معنويا لطب العلم ، لذا نحسكم علي التعاون المشترك المتبادل بالايجابية ليصب هذا في مصلحة جميع الدارسين ويتوج بالنجاح الباهر باذن الله وان يجعل الله هذا العمل في ميزان حسناتنا جميعا وشكر خاص لإدارة المنتدي مع خالص تحياتي اخيكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الأخت العزيزه

ما سمعته والعهده علي الراوي هو الاتي

الدكتور لغي الجزء الثاني من اول مصر التلات حروف الساكنه لاخر الجزء....ومقرر من اول التاريخ يقدر يقول ماشاء......هل عندك معلومات عن طريق الامتحان في ماده الترجمه الادبيه 424؟؟

شكرا مقدما وبالتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
متشكرة اوي علي المساعدة انا سمعت ان الامتحان بيكون جزءين واحد عربي والتاني انجلش والجزء العربي هو الشعر والقطع الصغيرة الي ورا هي جزء الانجلش بس السنة الي فاتت او الترم الي فات بمعنى اصح كان لاغي القطعة رقم الثالثة في المحاضرة السادسة الي اسمها army back for new cull clear up

وكان لاغي القطعة الرابعة في المحاضرة السابعة الي اسمها فضيحة فساد في الاردن

هل الكلام دة ساري في الترم دة كمان ولا لا

كمان كان في حد نشر علي الفيس بوك شوية قطع وقال ان دي كمان مقررة وانا مش متاكدة ان الكلام دة سليم فهل ممكن تفيدني

بالنسبة للترجمة الادبية انا خلصتها من حوالي سنة وكانت بتديهالي د هدى عياد وكان الامتحان جزئين واحد عربي والتاني انجليزي طبعا ترجمة والقطع كانت قطع ادبية وكانت القطعة الانجلش تقريبا جزء من قصة قصيرة ....لكن انا سمعت ان دكتورة هدى اتغيرت

وبالتفويق والنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Unfortunately, I have no farther information. Adding to the complications, I don't live in Cairo, and I have no access to new information regarding the exact syllabus.

I advise you to keep in touch with someone who attends the classes regularly. I am sure you will be kind enough to inform me of any new information you happen to know in the near future.

Thanks again, and best luck!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.