اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
ايمى_دودى

الثقافية 115 استفسااااااااااار

Recommended Posts

انا سمعت ان الدكتورة فى اخر محاضرة حددت فصول معينة ولغيت الشخصيات الكلام ده صح ولا ايه ياريت اللى حضر المحاضرة يقولنا عشان كلنا نستفيد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا جديدة لسة في الترم الاول وبضم صوتي لصوتك ياايمي

بس انا قرات في موضوعات قبل دي ان المحدد هو الوحدة الاولى والرابعة والخامسة والسادسة بس مش عارفة من الجزء الاول ولا التاني
وهل هو ده بس اللي محدد ولا في حاجة تانية
ياريت حد يرد علينا ويفيدناRolling Eyes

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا راييي يما انو مافي حد بيعرف انو ندرس المذكور في المحاضرات والتطبيقات
وماتخافو كتير المادة حلوة وسهلة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أنا زميلة ليكم فى الترم التانى و بصراحة هو تقريبا المادة الثقافية المقرر بتاعها مش بيفرق أوى من ترم لترم فلو تقصدى المقرر بتاع الترم اللى فات فكانت الأجزاء المقررة الجزء الأول وعلى ما أذكر مفيش شخصيات خالص وعلى ما أعتقد إنه المادة دى آخر مادة ربنا يوفقكممتقلقوش على ما أذكر إمتحانها كان مباشر وسهل بس محتاج تحفظى كويس علشان تلحقى تحلى بسرعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

• طيب حنعرف امتى الجزء المقرر بعد الامتحان ما يخلص على العموم امتحان 2008 ماكنش فيه شخصيات خالص وكان جاي من الجزء الاول . وبالتوفيق للجميع ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعة انا حضرت المحاضرة الاخيرة فى الجامعة والمقرر هو الوحدة الاولى والرابعة و الخامسة و السادسة من الجزء الاول في الكتاب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ايمي ازيك

الامتحان كان جميل جدا والله الحمد لله انا ركزت على كلام نفرتاري كلة والحمد لله
ربنا يكرمها دايما Wink
ربنا يوفقنا كلناعلى طول :D

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
متقلقيش إن شاء الله خير و يبقى لى حلاوة النجاح أوعى تنسى أنا كنت زيك الترم اللى فات والحمد لله ربنا كرمنى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم ورحمة الله
انا معاكم بردوا بس في ترم تاني وربنا يوفقني يا رب وابقي في الثالث بعد النتيجه بس بجد انا مرعوبه زيكم جدا ربنا يستر
بس عايزه اقولكم ان الثقافه في الترم الاول سهله جدا اجدا بس الترم التاني بقي بجد الثقافه فيه صعبه اووووووووووي Sad ربنا يوفقنا جميعا ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Dear Reham
I would like to thank you for sharing your thoughts with us, as I'm waiting for the results of the first term I tend to judge myself for not giving my studies the proper attention from day one, I thought everything is a piece of cake but then I realized that I could have done much better if I took it alittle bit more serious. I learned my lesson and I'm willing to study very hard the next term with one goal ahead and that is get the A grades or no one will ever feel sorry for you

I would like you to join me for my campain to make all the students post their conversations, remarks and thoughts in ENGLISH. I strongly believe that our study requires us to practice our english in order to, refine our second language, and I understand that most of us are probably scared or even ashame of making mistakes and this negative behaviour will make all of us miss the opportunitiy of learning English

I would like thank you again for sharing your thoughts and I wish you the best luck and hope to get a feed back from you soon regarding my "Type in English" campain

Yours Truly

Sherif Khafagy

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.