اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
b.bonbona

اريد محاضرات وملازم وفيديوهات ترم اول

Recommended Posts

bism allah

لو تكرمتم انا سجلت ترم اول اداب انجليزي عند الوكيل في جده ولحد دلوقتى ولا بعتلى رقم صفحتى الشخصيه ولا جاب الكتب وانا الصراحه محتاسه وعاوزه اذاكر يعني الصراحه ملل وحرام الوقت الضايع ده والله غير انه كل يوم يقولى بكره ومفيش لا حس ولا خبر
محتاجه من حضراتكم الله يكرمكم المحاضرات لكل المواد والفيديو ولو في ملازم الدكاتره في مصر قالو عليها ياريت حد يبعتهالى لاني محتاجاها ومش هعرف اجيبها طبعا لاني بره مصر وايه المقرر
لاني عرفت ان في ملازم للدكاتره غير الكتب والمحاضرات
فاي حد يقدر يساعدني اكون شاكره ليه جداا جد
اا
jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
k.salem كتب:
إفتحي الرسائل الخاصه واقرئيها

شكرا جزيلا فتحت الرسايل بس انا مش قادره ابعت رسايل على الخاص شكرا جزيلا انا ارسلتلك ايميل على الهوت ميل بخصوص الرقم الشخصي وشكرا جزيلا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الرابط ده فى مواد الترم الأول كله... بس دى من سنتين فاتوا ممكن تفيدك

/t1099-topic

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا نزلتها بس قالولي فيها حاجات كتير متغيره وكده بردو مش هعرف اذاكر انا حاليا بذاكر من ملزمه الكومبريهنشن لحد ما ربنا يسهل والمواد تنزل على صفحتي thanks

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
العربى الدكتور اتغير بس النحو مش بيتغير المقرر وباقى المواد نفس الدكاترة الترم اللى فات

لو عايز تاخدى خلفية عن المواد وممكن تحملى الجديد ادخلى حلقة دراسية يناير 2012 وابريل 2012 لترم اول حتفيدك اوى

/t4522-topic

/t5382-topic

/t7329-topic

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
marina كتب:
العربى الدكتور اتغير بس النحو مش بيتغير المقرر وباقى المواد نفس الدكاترة الترم اللى فات

لو عايز تاخدى خلفية عن المواد وممكن تحملى الجديد ادخلى حلقة دراسية يناير 2012 وابريل 2012 لترم اول حتفيدك اوى

/t4522-topic

/t5382-topic

/t7329-topic

شكرا على الروابط سهلت عليا كتير بس عندي سؤال ايه المقرر علينا من ملزمه الكومبريهنشن عشان مش عارفه flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
lila mostafa كتب:
ما هو المقرر فى مادة 115 اداب انجليزى ترم اول

السلام عليكم

تابعي الحلقة الدراسية ترم اول

/t8539-topic

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أهلا وسهلا فيك -ب بن بونا - وكل الأخوه في المنتدى

ربنا يسهل لك امورك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اتقدم بشكري لجميع الاخوة والاخوات اعضاء المنتدي القائمين علي مساعدة جميع زملائهم لتقديم لهم كل ما هوه مفيد وحافذا معنويا لطب العلم ، لذا نحسكم علي التعاون المشترك المتبادل بالايجابية ليصب هذا في مصلحة جميع الدارسين ويتوج بالنجاح الباهر باذن الله وان يجعل الله هذا العمل في ميزان حسناتنا جميعا وشكر خاص لإدارة المنتدي مع خالص تحياتي اخيكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.