اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  9231 اعضاء

نادي الفهلوى ديزاين للإبداع
mido mix

مــــحـــمد ســــطلــأإن ,, الحــــكإيه ,, الجزء االثأإنى بأإسم مش قولتلك

Recommended Posts

بــــعد شـــكل جديد فــ اإخرًُِ الحـــــــــــكأإيهًُِ ,, محمد ســـــلطأإن مشًُِ ـ قولتلكًُِ

كــــــــــــــــــلًُِ النـــــــــأإسًُِ عــــــــــــــرفــــــــــتًُِ يأإ صحـــــــــــبــــــــــى الحــــــــــــــكــأإيـــــــه

قصه خداع واحده خلتنا نخسر بعض وتكسب هى انته صاحب لا مش صاحب لأإإزم تيجىًُِ يأإ صحبى

تيجـــىًُِ وهنـــــتــحأإسبًُِ ,,,,,, مشـ قولتلك ,, هيجىًٌُِ يوم يأإ صحبى وهى رأإح تبيعك مصدقتنيش

وشوفتها بـ عنيك وهى ويأإه غــيرك ,, مستنى ايه من واحده خلتنأإ نـــِـًُـخــًـُـسرًُِ بـُِـًعضًُِ مستنى ايــهًُِ

من واإحدهًُِ خـــأإنـــتًُِ يــأإجىًُِ أإلـــف وعــدًُِ,,, انا مش مستــغــربًُِ من خيأإنتهاإ ليك انا مين يصدقك

الـ انا لعبه يأ صحبى بيك دى كانت تمسليه جوه المسرحيه دور ليك يا صحبى ودور عــــلـــيأ

صـــدــقنــى يأإ صحـــبى ,, أإنإ مش فرحأإن فيك حته صعــبأإن عليأإ من الـ بيجرى فــيك

علشأإن مش هقولك شكلك ايه ,, علشأإن من الـ اإنته فـيه عنيك مكسوره قـصتنى

صــدقــنى دهشًُ مشًُِ بأإيدىًُِ أإسمحكًُِ غصبُِ عنى ,,, دلوقــتى فأإق ضمــيركًُِ لمه رأإحت لغيرك

يأإ ترـى لو لسهًُِ معأإك كنت عملت ايه ,, كنت ادوب منك اسيه مأإ أإنته يأإمأإ غدرتًُِ بيأإ

عـــــــــــأإرف خــــــــــــلأإص هقـــــــــــــــولكًُِ أإيه روح من كــــــل قـــلــبى يأإ صحــبى بوعدكًُِ

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.