اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
galal elmadny

كل واحد يدخل ويقول عمل ايه فى الامتحان

Recommended Posts

الحمدلله امتحان سلوكية كان كويس غدا عندي اقتصاد2 يارب سومة تكون حلت كويس وباقي الاصدقاء افتح نفسكم شوية ابتني منه نجحت الحمدلله عقبالنا يارب كلنا اقولوا امين dance ونعمل كلنا حفلة نجاح يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحمد لله اليوم انتهينا من امتحانات الترم الرابع ربنا يكتب النجاح للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هاجر كتب:
الحمدلله امتحان سلوكية كان كويس غدا عندي اقتصاد2 يارب سومة تكون حلت كويس وباقي الاصدقاء افتح نفسكم شوية ابتني منه نجحت الحمدلله عقبالنا يارب كلنا اقولوا امين ونعمل كلنا حفلة نجاح يارب

1000 مبـــــــــــــــــــروك ل " منه " وعقبالنا يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مبروك
وبالتوفيق للجميع
وتكون النتائج مرضية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحمد لله أنا كان عندى جرائم أقتصادية تيرم رابع حقوق وبالنجاح والتوفيق لينا جميعا.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
zika كتب:
الحمد لله أنا كان عندى جرائم أقتصادية تيرم رابع حقوق وبالنجاح والتوفيق لينا جميعا.

اجازه سعيده وبالتوفيق والنجاح انشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
somaa كتب:
مبروك
وبالتوفيق للجميع
وتكون النتائج مرضية

يـــــــــــــــــــــارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اليوم عندي نظرية الاتصال ربنا يوفق وانا بأمتحن في قطر ويبقي فاضل لي 7 مواد بس في تيرم يوليو بس الدكاترة هنا مشددين موت

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سمورة كتب:
اليوم عندي نظرية الاتصال ربنا يوفق وانا بأمتحن في قطر ويبقي فاضل لي 7 مواد بس في تيرم يوليو بس الدكاترة هنا مشددين موت

ربنا يوفقك وتخلصى ويكتب لكى النجاح واتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بسم الله الرحمن الرحيم

--------------

أخيراً وبعد عناء طويل تم الانتهاء من الامتحانات أووووووووووووووف ياساتر إيه ده والله ولا كأننا كنا فى حرب مع الدكاترة ,,, على فكرة أنا لحظت حاجة مهمة إلا وهى /

شكل الامتحان بيعبر عن شخصية الدكتور ,, يعنى فى أمتحان بيكون لذيد وبتحل وإنت مستمتع حتى لو محلتوش كله بس بتحس إنك مبسوط من ادئك ..

وفى دكاترة معقدين نفسياً .. ويتعمدو يحطوا الإمتحان فيه لف ودوران مش كفاية إنه جاية صعب لأ كمان ده فيه لف ودوران وحورات .. مثال (( حد امتحن إدارة أنتاج )) بالله عليكم إيه رأيكم فى الامتحان ده ، ماعتقديش انى 2 هيختلفوا عليه من ناحية كل شيئ صعوبته وطولته والاخطاء التى ظهرت فيه واللف والدوران ... الدكتور أميره بقى الله يبارك لها .. هنقول إيه .... !!!!!!!!

معلش طولت عليكم ...

بالنسبه لى كان عندى امتحان امبارح وهو قانون تجارى 12/2/2012 ...

امتحان جميل جميل جداً جداً وسهل قووى لدرجة انى حليته فى مالا يقل عن ساعة زمن وبعدها خرجت من اللجنه وأعتقد كل ايلى كان بيمتحن معايا خلصوا فى نفس التوقيت لسهولة الامتحان ,, ونبذه بسيطه عن الامتحان ..

1 - الاعتماد المستندى ( انواعه فقط ) تخيل ..

2 - السجل التجــــارى ( الملزمون بالقيد فى السجل التجارى . فقط .

3 - تكلم عن شركة التضامن .

4 - شركة التوصية .

5- أسباب إنقضاء الشركة .

دى اهم شيئ .. على فكرة كنت هندم قووى لو كنت أجلت المادة دى .. على الرغم إنى كنت متردد أمتحن ولا ما أمتحنش .. بس الله ربنا جبر خطرى ..

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الجواد الذهبى
1ـ اهلا بيك عضو جديد فى منتدى المنار
2ـ اهلا بيك صديق جديد بالتعليم المفتوح
اهلا بيك زميل بالترم الرابع محاسبه ومراجعه (الترم الخامس بعد ايام)

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم..

أنا بقى آخيراً خلصت امتحانات ترم أول النهاردة الحمدلله والشكر ليك يارب

النهاردة كان حاسب آلى بصراحة الامتحان كان جميل جداً بس الله يسامحهم المراقبين قسماً بالله زى مايكونوا متعمدين يوتروا أعصابنا فى الامتحان ـ بصراحة هما فى أول اللجنة نبهم على اللى معاه برشام او أى حاجه تخص المادة تتطلع بره ـ فأول 10 دقايق اتعمل لواحد محضر غش واتحرم بكده من الامتحانات لمدة سنتين وطبعاً صعب على ناس كتير مننا بس هو اللى عمل كده فى نفسه ـ واللى اتكلم مننا وقال معلش سامحوه وحرام كده دى آخر مادة حرام ... إلخ اتعمله محضر مشاغبه وأول مرة فى حياتى اسمع عن محضر بالاسم ده داخل اللجان

ده غير بقى تعالى هنا شوية وانت روح هناك ، وماتكتبوش حاجة على ورقة الأسئله إلا لما تكتبوا اسمكو بالكامل عليها ، وقوم أوقف كده ، وانتى أأقعدى عدل ، وإيه اللى تحت الورقه دى ورينى كده ورقة الاجابه ، يالهووووووووووى شييبوا أعصابنا وربنا من اول الامتحان الله يسامحهم بقى والحمدلله اننا خلصنا عقبال النتيجة بالنجاح والتوفيق يارب وعقبال الترم التانى إنشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا رومانتيك كوين وأجازة سعيدة ليكى كمان يارب ولكل اللى خلصوا وبالنجاح والتوفيق من رب العالمين بإذن الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا كمان خلصت يوم السبت.كان امتحان علم الترجمة بس الحمدلله كان كويس.اتمنى النتيجة تكون كويسة رغم انى باعتبره اسوا تيرم وللاسف فى مواد هاتقلل النسبة اللى كنت جايبها قبل كده.ربنا يستر.اتمنالكم كلكم النجاح والتوفيق.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حدثت مغالطات كثيرة أثناء هذا التيرم ( أول / زراعة )

1- ماده أثناء شرحها بالمحاضرة التلفزيونية نوه المحاضر عن بعض الفقرات للقراءة فقط وطبعا سجلت الملاحظة ، فوجئت في الإمتحان بورود سؤال كامل عن هذه الفقرة .

2- ماده أخري بالمحاضرات المطبوعه تم حذف أجزاء ورسومات من المادة (الكتاب ) وعليه تعتبر غير ضرورية طالما حذفت ، لكن ورد أسئلة عن هذا الجزء بالذات .

بالله عليك . ماذا تفعل لو كنت مكاني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بكده أكون أنا المحذوف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ إذا أخذت بنصيحتك

تسلم على مرورك على كل حال

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
نرحب بجميع الاعضاء الجدد بالمنتدى ونشكر الجميع على التفاعل مع المنتدى ونتمنى للجميع النجاح والتفوق انشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ممكن يجماعة حد يساعدنى فى إقتصاد 2 إنى كنت مؤجله وناوى بإذنك يارب أخله بيني

فكنت عاوز حد يدينى نبذه بسيطه عنه .. إعتقد انه المنتدى فيه جهابزة اقتصاد
وشكراً والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اولا نورت المنتدي يا الجواد الذهبي تذاكر من تطبيقات واهم هو الاسئلة روسم مع الشرح
مهم ايضا عن امثلة عددي امتحان لازم يأتي منهم امتحانات تاتي من ملازمة تطبيقات
ملحوظة السوال 31الي 40 ملغي
وربنا معاك وتنجح باذن الله
مرة اخري ذاكر من التطبيقات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بجميع الاعضاء الجدد بالمنتدى flower
[b]بنجاح لجميع يارب
dance

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحمد الله الامتحانات مرت علينا بسلام[i]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا قريت خبر ان النتيجة هاتكون قبل15/3ربنا يسهل وتتاجلش زى كل تيرم.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا كمان سمعت ان نتيجة يوم 15 مارس

يا رب بالنجاح للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.