اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
RVD

ياريت كلة يقول رأية

Recommended Posts

انا عايز اعرف رايكم بيجد انا فى كلية حقوق جامعة القاهرة العادية و فى كلية اعلام مفتوح بس انا فكرت اسيب كلية حقوق و اكمل فى اعلام حامعة مفتوحة رايكم اية بيجد عايز رايكم محتاج لية يارب كلة يقول راية

ما رايكم مين الافضل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بصى هوه انا شخصيا افضل الاعلام ولكن هى ترجع ليكى ولميولك التعليميه ولكن انتى ممكن تضربى عصفورين بحجر واحد تخدى حقوق ولما تخلصى تبقى تخدى إعلام مفتوح والاختيار ليكى .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
راى انك تكملى الاتنين لان حقوق حيديكى مقدرة وخبرة بمعرفة القوانين ودا ممكن يفيدك فى دراستك لاعلام لو عايزة تبقى مذيعة تعمل برامج عن اشتشارة قانونية بجد لو مش حتقدرى توافقى بين الكلتين ممكن تقدمى اعتذار او تجيب شهادة اعتذار عن الامتحانات او ممكن تاجلى ترم او ترمين من اعلام لكن بجد خسارة انك تسيبى حقوق انتظام او حتى اعلام تعليم مفتوح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب كا شهادة مين الافضيل فى الاتنين كا اسم برضو و شغل وكدة

و كنت عايز اعرف المنتدى دة تابع لدولت اية بضبط

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
المنتدى مش تابع لاى دولة لكن اللى انشاة زميل من مصرى من مصر كان فى اداب انجيلزى تعليم مفتوح والمنتدى بيتهم بكل طالبة التعليم المفتوح جامعة القاهرة سواء كانوا مصريين او عرب من دول عربية منتسبين للتعليم المفتوح والمنتدى غير تابع للجامعة القاهرة خالص ولا التعليم المفتوح خالص

الشغل حاليا مفيش لاتنين وكاشهادة اعلام افضل لكن فى الحقيقة حقوق ككلية نظامية افضل لان صحيح معترف بيها كشهادت تعليم مفتوح ولكن الفكر فى مصر كلة بيفضل الكليات النظامية بس فى مشاكل فى بعض نقابات اللى تبع ليها كليات تعليم مفتوح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

كا أسم الأعلام ولكن كا شغل مقدرش اقولك انهى الافضل فالأرزاق على الله واحيانا خريج الحقوق بيشتغل قبل خريج الاعلام وبيحدث العكس .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حقوق نظامية افضل لان التعليم المفتوح بغض النظر عن الكلية مش درجة اولى ودة انا بعانى منه لما دخلت اداب مفتوح من الثانوية ونظرة الناس ليا على انى اقل منهم فنصيحتى كملى حقوق وبعدين قدمى اعلام مفتوح وربنا يوفقك للخير ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
المهم هو إختيار المكان الذى يوافق مكناتك وميولك

أما العمل فأكثر الناس لا يعملون فى المجال الذى تخرجوا فيه

وليس معنى هذا الفشل فى عملهم

وأخيرا اذا كنت لا تعمل ما تحب فاحب ما تعمل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا افضل انك تكملى كليتك وبعدين ان كنتى ترغبين فى استكمال الدراسه تاخذى الاعلام ام ان يكون سبب السؤال انك غير راغبه فى استكمال الحقوق فمن الافضل ومن اقصر الطرق التحول فورا الى الاعلام ،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
roka كتب:
حقوق نظامية افضل لان التعليم المفتوح بغض النظر عن الكلية مش درجة اولى ودة انا بعانى منه لما دخلت اداب مفتوح من الثانوية ونظرة الناس ليا على انى اقل منهم فنصيحتى كملى حقوق وبعدين قدمى اعلام مفتوح وربنا يوفقك للخير ان شاء الله

كنت بتحس انك اقل منهم لييييييييييييييية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ياريت السبب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لان الكل بيبص للتعليم المفتوح انة اقل ولانة بفلوس ولانة اللى بيدخل اما جايب مجموع قليل او مش خريج ثانوية او ثانويتة قديمة وان اللى بيدخلوة ناس لهم ظروف معينة لاسف دا الفكرة العامة عن التعليم المفتوح اتمنى انها تتغير والكل يعرف ان اجتهاد الشخض هو اللى بيصنع منة جهدة وعملة مهما كان خريج جامعة اية سواء نظامية او تعليم مفتوح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.