اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  1748 اعضاء

حفظ
[ نــ ... وقـــت البـنــات... ـا دي ]
meemoo

كلمات اغنية تامر قرب كان مرررررررة حلوة لا يفوتكم...M L M...

Recommended Posts

وانا جمبك حبيبي بجد موش عارف اقولك اييييه معاك الوقت بيعدي محسيش بيييييه ........واي كلاااااااااام هيوصف ايه في لحضة بعشها وانا وياك كفاية عليا تبأ في حضني وابئا معاااااااك....
قرب كمان من حضني وحسي بلي بحس بيه دنا من زماااااان مستني اعيش وياك كل لحزه ايوه يا حبيبي قول بحبك وانا اقولها معاااااااااااااااااااك
Embarassed
حبيبي فوووق سنين وايام على حبك في قلبي يزيييييد
كأني بعيش من الاول في حب جديد
....بعتي كتييييييييييير وحضنك عنو مهما بعتي بيرجع لييييه وقلبي يدوب في احساسو الي عايش فييييييييييه.....
قرب كمان من حضني وحسي بلي بحس بيه دنا من زماااااان مستني اعيش وياك كل لحزه ايوه يا حبيبي قول بحبك وانا اقولها معاااااااااااااااااااك
Embarassed

دي الاغنية حقت تموووووور اهداني هيا حبيبي الله لا يحرمني منو...M L M...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
meemoo كتب:
وانا جمبك حبيبي بجد موش عارف اقولك اييييه معاك الوقت بيعدي محسيش بيييييه ........واي كلاااااااااام هيوصف ايه في لحضة بعشها وانا وياك كفاية عليا تبأ في حضني وابئا معاااااااك....
Embarassed
حبيبي فوووق سنين وايام على حبك في قلبي يزيييييد
كأني بعيش من الاول في حب جديد
....بعتي كتييييييييييير وحضنك عنو مهما بعتي بيرجع لييييه وقلبي يدوب في احساسو الي عايش فييييييييييه.....
Embarassed

دي الاغنية حقت تموووووور اهداني هيا حبيبي الله لا يحرمني منو...M L M...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

معليـــــــــشـ على تأخيـريـ
وزيـ ماقالو المشرفينـ اليـ فوقـ مكان، مودوعكـ غلطـ جدنـ
وماننحرمـ منـ جديدكـ يافرولهـ
وحتشوفـ مودوعكـ فيـ قسمـ الفنانينـ والفناناتـ
^^

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.