اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
roka1

انتو بتتواصللو امتى وازاى

Recommended Posts

هو انا لو جبت تقدير ممكن احول انتظام

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا كدة مصدومة بس لو فيها غلاثة هو ايه الفرق بين اللى يدخل تعليم مفتوح من ثانوية عامة و اى حاجة تانية وشكرااا الافادة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حوار التحويل ده موجود ف جامعه عين شمس تعليم مفتوح بس تجيب اول سنه تقدير ويحولوك لكن عندنا ف القاهره مفيش الكلام ده انا سألت كتييييير ف الموضوع ده ولما سألت ف الجامعه عندنا اشمعنا هما كده واحنا لا قالولى مهو الجامعه هنا هتغيرلكم مسميات الشهادات بتاعتكم ف الاخر لما نتخرج باننا انتساب مش عارفه ازاى وهما بيقولو انهم لغو الانتساب... انا عرفه انهم بيشتغلونى عشان مش كل اللى ف تعليم مفتوح خارجين من ثانوى فيهم ناس كبيره ودخلينها عشان يحسنو من نفسهم او مستواهم التعليمى و فيهم ناس مخلصين كليه تانيه ومينفعش يخدو شهادتين بانتساب او انتظام مثلاااا...ممكن بس ده احتمال ضعيف ان الحوار ده يكون لبتوع الثانويه بس على اساس انهم مخدوش شهادات جامعيه قبل كده الله واعلم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فى فرق من حيث ان اللى بيدخل تعليم مفتوح بيكون متمكن اكتر وموهل اكتر للشغل كمترجم ودراس كل حاجة كقواعد وكتابة صحيحة اما انتظام فبيكون التركيز للشغل كمدرس اما مواد الخاصة بالترجمة بتبقى قليلة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بس يا مارينا المواد بتاعتنا ف تعليم مفتوح هى هى المواد بتاعتهم انا سألت اصحابى اللى ف انتظام والقاهره قالولى نفس موادنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا على فكرة انا حضرت معاهم كام يوم ولاقيتهم مختلفين عننا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا موادنا غير موادهم خالص انت جرعة الترجمة كبيرة فى التعليم المفتوح وهم الادبيات فى اللغة اكتر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم
خريجي التعليم المفتوح جامعة القاهرة
يكتب له انه انهي تعليم مفتوح جامعة القاهرة كلية كذااا
وبعين شمس نفس الاسلوب
لكن تختص عين شمس بانها تعطيك الحق بالتحويل في اول ترم علي ان يكون الطالب حاصل علي تقدير امتياز
وويكتب له في شهادة تخرجه انه انهي
دراسة في جامعة عين شمس كلية كذاا انتساااااااب مو انتظااام يا شباااب
لو كان بي هاا الطررريقة ما كان حداا غلب
يا رررب اكون افادتكم

ودي وسلااامي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بس ممكن اعرف علاقة العنوان بمحتوي الموضوع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.