اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
mohammed hamdy

جدول توزيع مذاكره مفيد جدا لكل الناس الي لسه مفتحتش الكتب

Recommended Posts

الي لسه مبدأش مذاكره زي حالاتي كدا ، لو مشي ع الاجنده دي هيبقي زي الفل ، انا عاملها علي 5 مواد بتوع الترم الاول ، مش حاذف اي حاجه من الكتب ، والاجنده دي فيها 13 اسبوع من اول النهارده لحد يوم 28/1/2012 الي هوا يوم الامتحان ، يوم الخميس من كل اسبوع هيكون مراجعه لمادة ، عندنا 13 يوم خميس يعني هنراجع كل المواد مرتين خلال الترم دا ،

عامل كل يوم جمعه محاضرات حسب جدول المحاضرات بتاع المجموعه أ ، ياريت ننزل كلنا الاجنده دي ونمشي عليها ونتابع مع بعض هنا " بعد اذن الادمن طبعا " والي من القاهره او بيحضر في الجامعه ، ياريت نحضر مع بعض كمان عشان نكون كلنا ماشيين مع بعض في المذاكره والمحاضرات ، وكلنا نحضر في المجموعه أ ، ولو الموضوع نفع ان شاء الله ممكن نعمل صفحه ع الفيس بوك واي حد عنده اي حاجه تخص المواد والمذاكره يبعتهالنا عشان كلنا نستفاد ، ونلحق نذاكر اي حاجه بدل ما تبقي فضيحتنا بجلاجل .

لتحميل الاجنده في المرفقات

http://shuttering-construction.com/up/files/1/Documents/agenda.xlsx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهلا بيك معانا يامحمد

المرفقات موجودة بس انت مخدتش بالك منها

انا رفعتها لك في المرفقات

وبالنسة للروابط بتتفعل للاعضاء الجدد تلقائيا في خلال 7 ايام من اشتراكهم

عموما انا وضعت لك رابط بالاضافة الي المرفقات

وشكرا علي الملف

جزاك الله خيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
amal ahmed كتب:
مش راضى يفتح هو بيشتغل باى برنامج

الملف شغال علي برنامج الاكسل 2007
لو عندك 2003 قوليلي وانا احولهولك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بيشتغل ببرنامج Microsoft Office Excel يعنى صطبى الأوفيس وهوه هيشتغل إن شاء الله .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا على المجهود الرائع

جدول رائع بس اللى يزاكر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هو حلو جدا وانا همشى عليه بس الدكتور بتاع الحاسب عملى ازمه من الماده بس انا هحاول ازاكرها من السى دى وعلى فكره انا حابه جدا فكره اننا نزاكر سوا وربنا يسهل ان شاء الله وميرسى اوى ليك على المجهود

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
doaa sabry كتب:
هو حلو جدا وانا همشى عليه بس الدكتور بتاع الحاسب عملى ازمه من الماده بس انا هحاول ازاكرها من السى دى وعلى فكره انا حابه جدا فكره اننا نزاكر سوا وربنا يسهل ان شاء الله وميرسى اوى ليك على المجهود

بصي هيا مادة الحاسب الالي جميله بس الكتاب هو الي معقد ، لو عاوزه نصيحتي في الماده دي ، ذاكري التطبيقات بس ، لكن عشان تذاكري من الكتاب او السي دي مش هتفهمي حاجه ، فالاحسن انك تشوفي الاسئله بتيجي ازاي وتذاكري الجواب بتاعها وتحلي امتحانات هتلاقي نفسك بتجاوبي ،
والنهارده عندنا مذاكرة قانون

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
doaa sabry كتب:

فعلا دكتور الحاسب عملى قلو فى دماغى دكتور ألدغ فى كوووووووول الحروف و محدش فاهم هوه بيقول أيه أساسا ربنا يستر علينا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohamed_azazy كتب:
عندي اوفيس 2003 ومش بيفتح الاجنده دي

خد ياباشا الملف دا هيفتح علي 2003

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب هى التطبيقات ديه يا محمد بتتجاب منين وبعدين هحل من غير ما اعرف ايه فى المنهج اصلا
عندك حق والله يا man_rede انا كنت هعيط منه ده راجل غريب جدا ومش بيشرح اصلا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
doaa sabry كتب:
طيب هى التطبيقات ديه يا محمد بتتجاب منين وبعدين هحل من غير ما اعرف ايه فى المنهج اصلا
عندك حق والله يا man_rede انا كنت هعيط منه ده راجل غريب جدا ومش بيشرح اصلا

يابنتي لاءه التطبيقات دي بتكون محلوله اصلا ومشروح الحل بتاعها ، وبتيجي مترتبه حسب المنهج ، الباب الاول عليه الاسئله بتاعته من اول صفحه في الباب لاخر صفحه ، السؤال والاجابه وشرح الاجابه ، تذاكري تطبيقات الباب الاول مثلا وتبداي تشوفي الامتحانات الي مش محلوله تبصي عليها لو قابلك سؤال انتي ذاكرتي هتحليه ان شاء الله ، والتطبيقات دي بتيجي من الصفحه الشخصيه بتاعتك الي علي موقع الجامعه .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
جزاك الله كل خير على مجهودك
بس استفسار معلش يعنى ايه مجموعه أ دى هيا تقسيمات ولا ايه ؟؟؟؟؟ عشان لو تقسيمات اكون معاكوا فى مجموعه أ دى انتوا تقولوا ازاى ادخل مجموعه أ وانا معاكوا علطووووول ههههههههههههههههههههه
ه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اوكيه يا محمد ميرسى اوى وانا هجرب اعمل كده بس احنا لازم نعمل جروب للناس اللى بتزاكر وبتحضر دى وفعلا نتجمع ونحضر مع بعض ايه رايكوا يا جمااااااااااااعه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أنتى ممكن تجيبى التطبيقات من على الصفحه بتاعتك زى مقال mohammed hamdy أو ممكن تجبيها مطبوعه أحسن من مركز الجامعه زى انا معملت

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بنت الاسلام كتب:
جزاك الله كل خير على مجهودك
بس استفسار معلش يعنى ايه مجموعه أ دى هيا تقسيمات ولا ايه ؟؟؟؟؟ عشان لو تقسيمات اكون معاكوا فى مجموعه أ دى انتوا تقولوا ازاى ادخل مجموعه أ وانا معاكوا علطووووول ههههههههههههههههههههه
ه

لاء سوري هيا مش مجموعه أ ، هيا اسمها رقم المجموعه 1 عام و 2 عام ، لو بصيتي في جدول المحاضرات بتاع جامعة القاهرة هتلاقي مجموعتين في مدرج هـ ومدرج و ، المجموعه (أ) دي اقصد بيها الي هيا مدرج هـ

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
doaa sabry كتب:
اوكيه يا محمد ميرسى اوى وانا هجرب اعمل كده بس احنا لازم نعمل جروب للناس اللى بتزاكر وبتحضر دى وفعلا نتجمع ونحضر مع بعض ايه رايكوا يا جمااااااااااااعه

والله يادعاء هيا الفكره كويسه بس الي يهتم بئه ، شوفي ياستي اول خطوه ايه وانا معاكو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أنا رأى أول خطوه أننا نحدد ميعاد نتقابل فيه جميعا واللى عاوز حاجه فى المواد أو شرح فيها ممكن يضع السؤال فى يلا نساعد بعض وده الرابط /t4509-topic و يقوم الأعضاء بالمساعده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
نحدد مكان وميعاد طيب فين يا ترى المكان بصى حد يكون مسئول وهو او هى اللى هيظبط واحنا نقول اوكيه ها تمام ولا ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

تمام بس المكان أكيد هيكون فى الجامعه أمته بقى لسه لما نشوف كوله موافق ولا لأ

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
على فكره يا man _reda انا معرفتش ارد على الرساله عشان لسه جديده لكن انا اكون سعيده بصداقتك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

وانا أكيد هكون سعيد وعلى فكره لا تستطيعى إرسال رسائل خاصه إلا بعد ان يبلغ عدد مساهماتك في المنتدي 50 مساهمة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اه واضح كده بس اوكيه يعنى عموما مفيش مشكله بس انت اسمك ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ميدو حقيقى أومال تزوير وعلى العموم أسمى محمد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بتروحى شباك رقم 19 تدفعى ثمن التدريبات و الملازم لو عوزاها وبعد كده تروحى تستلميهم من المكتبه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا عاوز اعرف فين المدرجات بتاعة تجارة دي عشان انا مروحتش ئبل كدا وعاوز اروح بكره :D

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بص يا باشا انت بتدخل من باب التجاره تسأل عليه عند الجامعه وهتلاقى مبنى كليه التجاره تروح مدرج (ه) او (و) او ممكن تدخل من الباب الرئيسى للجامعه وتسأل على مبنى التجاره وهتروح المدرج (ه) او (و)

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.