Jump to content
أحلى نادي لأحلى أعضاء
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Save
[ نــ ... وقـــت البـنــات... ـا دي ]
مطـ>>ـيحتهم

قصة سندريلا بالمصري ....لاتفوتكم .

Recommended Posts

{{سندريلا}}



مرات الاب : بت يا سندريلا اصحى يا بت كاك خابط فى نفوخك
سندريلا : اييييه يا مرات ابويا خمسه وحقوم
مرات الاب: قومى يا بت قامت قيامتـك
وصحيت سندريلا وهى بتأفأف


مرات الاب : يـاله قومى اكنسـى وامسحى على ما نيجى
سندريلا : وانتو رايحين فين ومتزوقين كده وكل واحده عامله نيو لوك
مرات الاب : رايحين حفله الامييير اللى حيختار واحده عشان يتجوزهـا
سندريلا : خدونى معاكو انا عاوزه اروح بليز
مرات الاب : تروحى فين يا موكوسـه بلبسك المهرول ده انا عايزه ارجع الاقى البيت بيبرق
ومشيت مرات الاب وبانتها التلاته وقعدت سندريلا تعيـط

وفجــأه طلعتلها الســاحره من الميكروويف
الساحره : مالك يا سندريلا
سندريلا : كان نفسى اروح معـاهم الحفله بس لبسى مقطع و موبايلى كارت ولابسه شبشب بصباع
الساحره : ولا يهمك

وطلعت من جيبها الموبايل وطلبت الاتليه بتاع مدام لولو يبعتو فستان وجزمه اخر موديـل
فرحت سندريلا ولبست وحطط الايشادو و الجليتور ورشت البرفان
بس الساحره قالتلها : قدامك للساعه 12 لازم ترجعى
انا صعيديه ودمى حامى ومعندش بنات تتأخر
و لو اتأخرتى حترجعى زى ما كنتى بلبسك القديم وسط الناس
سندريلا : حاضر حاضر اما ساحره رجعيه
خرجت سندريلا من البيت لقت الساحره مجهزة bmw
ركبت سندريلا وراحت ع القصـر
ولفت جمــالها كل اللى موجودين
و اول ما عين الامير وقعت عليها
راح وطلب يرقص معاها و وافقــت
نظرات ... همسات .... صمــت
ترررررررررن ترررررررررررن

سندريلا : ده الساحره بتدينى ميسد .. يا خبر الساعه 12
وقامت طالعه تجرى قوم ايه وهى بتجرى فرده الجزمه اتخلعت
خدها الامير المعجب و نده للوزير
الامير : يا وزير تـامر
الوزير : امرك مولاى
الامير : خد الجزمه دى اسحبلى صورتها اسكانر

و نزل صورتها فى كل الجرايد و ع الويب سايت بتاع قريتنـا
واكتب الى صاحبه هذه الجزمه التوجهه للقصـر الملكــى
بنات كتير جدا راحو و يا سبحان الله الجزمه مجتش على مقاس حد فيهم (ال يعنى سندريلا رجليها رجل معزه )
الى انا شاهدت سندريلا الاعلان عن فرده الجزمه على ميلودى
وقامت بالتوجهه الى القصر وتزوجت هى والامير
وعاشو فى تبات ونبات و خلفو تؤام ملتصق وشويه بنات...........

م ن ق و و و و ل

Share this post


Link to post
Share on other sites
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الله يقطع ابليييييييييسك موتيني ضحكك
يسلموو قلوبو

Share this post


Link to post
Share on other sites
ههههههههههههههههههههههه
الله يصيب شيطانك مررررررررررره تضحك


ههههههههههههههه
يسلمو ما ننحرم

Share this post


Link to post
Share on other sites
ههههههههههههههههههههههه

من هذولا المصااااارياااتحفففففففففففففففففففففففففففففففففف

يسلموووووووووووووووو

ع القصه

شيطوووووووووونه

Share this post


Link to post
Share on other sites
ههههههههههههههههههههه
والله عليكي قصصه خمسه نجوووووووم
يثلموو متيحتهم
وما ننحرم
لا عدمنناااك
كووتة

Share this post


Link to post
Share on other sites
هههههههههههههههههههههههههههههه
الله يخس بليسك
يسلمو وماننحرم منك يارب

Share this post


Link to post
Share on other sites

هههههههههههههههههههههههههههه
احلى شي الــ بي إم دبليو lol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.