اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
galal elmadny

سؤال يحتاج الى اجابه وتوضيح>>>>مادة الحاسب الالى ( تدريب )

Recommended Posts

فيه واحد زميل لى فى العمل فى تريم اول نتيجته فى مادة الحاسب الالى مكتوب ( تدريب ) مالمقصود بهذه الكلمه وهو كده راسب فى الماده ولا ناحج ولو راسب ليه مكتوب تدريب ومش مكتوب راسب وكمان لو راسب الامتحان هيكون امتى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كلمة تدريب يعن بها انه لم يحضر التدريب العملى لهذة الماده وكان ميعاد التدريب فى شهر يونيه ولم يسجل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
a7b710 كتب:
كلمة تدريب يعن بها انه لم يحضر التدريب العملى لهذة الماده وكان ميعاد التدريب فى شهر يونيه ولم يسجل

شكرا على الرد ولكن الموقف ايه دلوقتى هل سيتم تحديد ميعاد جديد للتدريب مع امتحانات الدور الثانى ام ماذا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كان فية تنوية على الموقع تقريبا بخصوص الموضوع دا بس لاسف دورت ومش لاقية يستحسن صديقك يسال عن وضعة فى المركز احسن

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بالنسبه لماده الحاسب الالى فيه ملحوظه بالنسبه للتدريب يمكن الغاء التدريب العملى لو احضرت شهادات انك حضرت الويندوز والوورد والانترنت فى الحاله ده بيرفعو التدريب ولو معندكش شهادات بتدفع غرامه عشره جنيه وبتسجل فى التدريب العملى الترم الجديد فمعنى تدريب فى مكان النتيجه مش نجاح ولا سقوط معناها ان النتيجه محجوبه لغايه ما تأدى التدريب .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا ياسمير على توضيح المعلومه ولكن احنا فى فرع كفر الشيخ هيكون الكلام دة فى الكليه بكفر الشيخ ولا فى مقر الجامعه فى مصر ،،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش هقدر افيدك فى الموضوع ده يا جلال لانى مقيم بالسعوديه بس ممكن تبعت عن طريق البريد الادارى من صفحتك وبالتوفيق انشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا نفس لكلام ملحقتش التسجيل وبعت بلبريد للاداره وردو عليا بانه استاذ الماده اتغير وان الصفحه هتتعدل ف مش عارفه اعمل ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أنا سألت النهارده فى المركز عن موعد تدريب الحاسب الألى قالو لى أن الصفحه هتفتح فى شهر 12

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لسه حتى الان لم نصل الى الاجابه عن موضوع التدريب من يدخل وعنده الاجابه الصحيحه والاكيده يعرفنا ،،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Samir Ahmed كتب:
بالنسبه لماده الحاسب الالى فيه ملحوظه بالنسبه للتدريب يمكن الغاء التدريب العملى لو احضرت شهادات انك حضرت الويندوز والوورد والانترنت فى الحاله ده بيرفعو التدريب ولو معندكش شهادات بتدفع غرامه عشره جنيه وبتسجل فى التدريب العملى الترم الجديد فمعنى تدريب فى مكان النتيجه مش نجاح ولا سقوط معناها ان النتيجه محجوبه لغايه ما تأدى التدريب .

جزاك الله كل خير على المعلومات دى
بس كنت عاوزاه اسال هو لازم انزل القاهرة مينفعش اعمل اى حاجه تانية عشان النتيجة مش تتحجب عنى اصل انا من المنصورة وعاوزاه اتاكد من موضوع التدريب ده لانى ممكن معرفش اسافر ولو هدفع 10 جنية هدفعها امتى وفين ؟؟؟ وهتبقى كل ترم ولا كل قد ايه ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

جزاك الله كل خير على المعلومات دى بس كنت عاوزاه اسال هو لازم انزل القاهرة مينفعش اعمل اى حاجه تانية عشان النتيجة مش تتحجب عنى اصل انا من المنصورة وعاوزاه اتاكد من موضوع التدريب ده لانى ممكن معرفش اسافر ولو هدفع 10 جنية هدفعها امتى وفين ؟؟؟ وهتبقى كل ترم ولا كل قد ايه ؟؟

لى صديق الا كنت بسأل السؤال له وعرفت منه انه دفع 30 جنيه ودخلت على الموقع بتاعه وجدت النتيجه ظهرت ونجح فى الماده والفلوس بتدفع فى الفرع الا انتى مقدمه فيه ،،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الى بنت الاسلام اتمنى ان تكون موضوع الحاسب الالى انتهت ودفعتى الغرامه وظهرت النتيجه بتاعتك وبالتوفيق انشاء الله ،،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
تسلم اخى الكريم لسؤالك لكن انا حجزت ميعاد وان شاء الله هروح التدريب لان مكنش فيه كلام موحد لما سألت هنا على الغرامه (أنا لسه ترم اول ) وربنا ييسرلنا الحال ويوفقنا جميعا اللهم اميين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بنت الاسلام كتب:
تسلم اخى الكريم لسؤالك لكن انا حجزت ميعاد وان شاء الله هروح التدريب لان مكنش فيه كلام موحد لما سألت هنا على الغرامه (أنا لسه ترم اول ) وربنا ييسرلنا الحال ويوفقنا جميعا اللهم اميين

السؤال كان من الاول علشان زميل لى فى العمل وهو فى الترم الاول وعرفت فيما بعد ان دفع 30 جنيه وظهرت النتيجه بتاعته وتم دفع الفلوس فى كفر الشيخ والموضوع انتهى على كده ولا تدريب ولا اى شئ عموما ربنا يوفقك ويكتب لكى النجاج انشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.