اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
mostafa_mohamed

يا جماعة جبتوا النتائج ازاي

Recommended Posts

قصدك نتيجة اية المقابلة الشفوية للمتقدمين ولا نتايج ترمات الكلية بالنسبة لترمات الكليات لسة مظهرتيش اللى ظهر المقابلة الشفوية للمتقدمين الجدد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اصل كان في رد علي موضوع اسمة ( مبروك ظهرت النتايج ) واضح انها نتائج المقابلات الشخصية

انا بقي بسال علي نتائج الترمات اتاخرت اوي كده ومفروض التقديم للسنة الجديد يوم 3/10 لو حد عنده اي اخبار يقولنا وانا بحاول اتصل بالمركز مافيش حد بيرد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فى ناس اتصلوا بالمركز وقالوا انهاممكن تظهر على نهاية الاسبوع او قد تتاخر لنصف 10 ولما سالوا ان الدراسة فى نصف 10 قالوهم لو اتاخرت النتيجة حتبدى الدراسة عادى فى ميعادها وكمان التسجيل لحد ما تظهر النتيجة زى ما عملوا الترم اللى فات بدوا الدراسة وفتحوا التسجيل بدون ما نمتحن الترم اللى قبلة عادى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا عاوز اعرف اية سبب التاخير ده كله

يعني هنقدم في الترم الجاي من غير ما نعرف الترم اللي فات عملنا في اية

كده هما بيقلقونا اكتر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا يدبرها بيقلوا الدكاترة مالحقويش يخلصوا تصحيح علشان الناس خلصت امتحانات يوم 28-8 وبعدين كان اسبوع اجازة العيد وكمان لان الدفعات كانت دوبل وعدد المواد 10 بالنسبة لكل طالب بالاضافة ايضا ان قطر كان طلابتها معاهم 8 مواد لانهم زى مصر مكملويش امتحانات وامتحنوا الترمين مع بعض وللعلم ممكن تظهر قبل 3-10 او تظهر يوم 3-10 وممكن تظهر النهاردة محديش عارف

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ربنا يستر بقى بجد صحيح الواحد ابتدى يقلق ويتوتر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياريت لو موقع الجامعة يعمل لطلابه حساب شوية ويعتذر عن تأخير النتايج ويحسسونا إنهم حاسين بينا بجد لأن أعصابنا إتحرقت والله .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مفيش حد جاب نتايج يابنتى وبعدين ما تغلطش فى الجامعة هو انتة امتحنت وعاوز النتيجة روح اثبت محضر انك امتحنت وبعد كدة دور على النتيجة هههههههههههههههههههه
اية الى يثبت انك امتحت واشعرفنا انى انتة الى كنت موجود فى الامتحان معاك شهود كنت فين قبل ما تروح الامتحان بنص ساعة وحد شافك وانتة داخل الجامعة عشان تثبت انك امتحنت

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هتقدر تثبت لان احنا مستيين نتيجة التيرم ورحاب مسجلة في الجامعة وموقعة طبعا انها امتحنت
هههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حلنا بقىلما رحاب تثبت وتجرى فى المحاكم والاقسام والمحاضر مدام معاش شهود وهنجيب خبير الخطوط يعرف دة خطها ولا لا وتثبت بقى انة خطها هههههههههههههههه هيا دة مصر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عو ضك على الله رحاب فى المجهود الى انتى عملتية بس بردة انتى ملكيش نتيجة رحاب ومش هتعرفى تثبتى انك امتحنتى والشعب يريد طرد رحاب من الجامعة دة الشعر الى هنمشى بية فى الجامعة الشعب يرد طرد رحاب واى خدمة واتفقلى معى خير انا روحت عملت امتحان المقابلة اول انبارح وجى ليكى الجامعة بس انجح وشفو انا هعمل اية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههههههههههههههه اة الطلبة تريد اظهار النتيجة

الطلبة تريد اعتذار من موقع المركز

الطلبة دمها اتحرق من الانتظار

هههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ايه يامصري الهجوم ده أنا واثقه إن تعبي مش هيروح هباءً باذن الله وعندي ثقة في الكلية إنها هتقدر تعبنا كلنا أما بالنسبة لموضوع خبير الخطوط والفيلم ده أنا عندي أنا هصبر والصبر مفتاح الفرج

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يعني بعد ماقربتي تستلمي شهادتك يعملوا فيكي كده

انتي التيرم ده اخر تيرم صح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
آه والله يا الجوري وفي ناس باين عليها حاقده عليه انتي عارفاهم طبعا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.