اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
فارس عز

نقابه المحامين تطيح باحلام طلبه الحقوق

Recommended Posts

الى الاخوه والاخوات من طلبه حقوق تعليم مفتوح علمت من بعض المواقع ان خريجى حقوق تعليم مفتوح من الملحقين بها عن طريق الدبلومات الفنيه ترفض النقابه استخراج الكارنيهات لهم وكان اخر خبر وصلنى عن هذا الموضوع بتاريخ 20/7/2011
فمن ليه اى معلومه مؤكده تصحح او تاكد هذا الخبر فليبلغنا بها وجزا الله الجميع خيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ايوة انا سمعت الموضوع دا بس من واحد والده محامي و قال انهم حتى لو رفعو قواضى مش هيوصلو لحاجة لازم عشان تتسجل فى النقابة تكون ثانوية عامة

و على فكرة كان زمان فى بعض الكليات بقولك من شروطها انك تكون حاصل على ثانوية عامة لكن عشان الجشع و الطمع فتحوها و لو سالتهم هيقولك احنا فاتحيها على اساس انها مجرد دراسات و معلومات قانونية فقط

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بيكى ام عمر ونورتى الموضوع بتشريفك وردك بس انا عاوز اقولك ان على حسب معلوماتى ان مفيش اى شرط دستورى ملزم لطالب عضويه النقابه انه يظهر شهاده ما قبل التعليم الجامعى يعنى قانونا مدام الطالب حصل على الليسانس فمن حقه استخراج كارنيه النقابه رغم انف الجميع وانا بنصح كل شباب حقوق تعليم مفتوح التكاتف معا يد واحده لاخذ حقهم القانونى ممن يريدون سلبه منهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هناك دفعة من حملة الدبلومات على وشك التخرج وسوف يتقدموا للنقابة
فاذا رفضت النقابة تسجيلهم فسوف يرفعوا دعوى امام القضاء الادارى
يطالبوا فيها النقابة بتسويتهم بزملاءهم حملة الثانوية العامة
وذلك سوف يحدد موقفكم جميعا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.