اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
nour_cota

تاجيل للضرورة

Recommended Posts

السلام عليكم
انا كان عندى استفسار ممكن ااجل امتحاناتى فى التعليم المفتوح لبعض الوقت نظرا لانى اعمل ومن الصعوبة الحصول على اجازة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم نور

اولا رجاءا بلاش فتح اكتر من موضوع في نفس السياق مرتين
واجاية ع سؤالك اولا انتي ع الصفحة الرئسية للموقع الرسمي للكلية تاب اسمه التقويم الدراسي الحالي هتعرفي منه كل المواعيد من بدء تسجيل وبيني وانتهاء وبداية الفصول الدراسية.......

وأعتقد انه من الافضل وعشان متضيعيش وقت انك تروحي الجامع وتسألي عن ضم ترمين مع بعض بحيث ميفوتكيش وقت يعني تمتحتني الترمين في دور يوليو وبكده تبقي متاخرتيش وفي نفس الوقت مفيش تعارض مع عملك.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا على ردك على موضوعى واهتمامك لكن انا فعلا سالت السؤال دة وملقيتش رد فى نفس الموضوع عشان كدة اضطريت انى افتحة فى موضوع اخر وجديد وكمان انا كنت منتظرة الرد ضرورى لانى فعلا رايحة ادفع المصاريف غدا وكمان لسة مبقاش ليا صفحة لانى امتحنت بس لكن ظروف عملى هى اللى مخلتش عندى وقت اقدم الملف بتاعى واسجل عشان كدة عاوزة اتاكد من حاجات معينة واعرفها قبل الدفع واعرف هل من الافضل لظروفى انى اقدم فى شهر سبتمبر ولا مارس؟ واسفة جدا ع الازعاج وكمان انتى عارفة انهم فى الجامعة مش من السهل انهم يجاوبوكى على كل الاسئلة لانهم عندهم كم هائل من الطلبة وانا كمان قليل لما بدخل النت وشكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.