اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
أسامة1

رجاء من طلبة التيرم الأول

Recommended Posts

السلام عليكم , أنا زميلكم فى التيرم الخامس و محتاج من الناس اللى بتحضر أن حد يكون معاه كتاب الجرامر بتاع التيرم الأول عشان عايز أصور منه صفحات معينة رغم أن المادة دى خلصتها من زمان لكن زميل ليا استلف الكتاب و ما رجعهوش تانى .اللى يقدر يقابلنى الجمعة الجاية اللى هى بتوافق 25 يونية 2010عشان أصور منه الصفحات دى يقول هنا و أنا هبعت له رقم موبايلى فى رسالة . كده كده التيرم الأول و الخامس ليهم نفس مواعيد المحاضرات يعنى صبح مع بعض و مساء مع بعض و الجمعة الجاية التيرم الأول عندهم أول محاضرة جرامر. أكون شاكر جدا للى هايقابلنى لأن الجزئية اللى عايز أصورها مهمة جدا فى اللغة الانجليزية و هى خاصة بترتيب الحال فى الجملة على حسب نوعه . فى أنواع انا واخد عليها و على ترتيبها بالممارسة و انواع قليلة بتلخبط فيها احيانا او ربما بشك. آسف ع الاطالة.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وعليكم السلام
انا دعاء فى الترم التانى بس معاى مواد من ترم اول
وهنزل احضر يوم الجمعة الجاية بإذن الله وممكن أجيبلك
الكتاب تصور اللى انت عايزه منه ..أنا عندى محاضرة
ترجمة 124 يعنى الساعة 10 هكون فى الجامعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا معايا الكتاب بصيغة بى دى اف ممكن انت تطبع اللى عايزه

و ياريت نشوفكم هناك انا محاضراتى بعد الظهر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أختي دعاء : ألف شكر ليكي ، خلاص إن شاء الله نتقابل بعد محاضرة الترجمة على طول . على فكرة هي هتبدأ حداشر الا ربع و تنتهي اتناشر و ربع ، فاممكن أبقى موجود من ١٢ .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أختي أم مرام : شكرا ليكي ، أنا معايا برضو الكتاب بي دي اف بس للأسف ماعنديش برينتر فقلت أصور الصفحات دي أحسن خصوصا أن التصوير أرخص بكتير من أني أروح أطبعهم في أي مركز كمبيوتر.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
خلاص يا أسامة اتفقنا وبإذن الله نتقابل بعد محاضرة

الترجمة وياريت تبعتلى رقمك فى رسالة قبل يوم الجمعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.