اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  1421 اعضاء

حفظ
نادي فتيات باور
Somaya So Sweet

نكت لاحلى اعضاء

Recommended Posts

[

:hgfffffffffffh او :[po[]pp[p:
و علي بركة الله نبدء النكت
(والى ما يضحك ده انسان مش طبيعي )
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
الاول:اين يذهب القمر آخر الشهر ويترك السماء مظلمه
الثاني:بالتأكيد يذهب لتسليم راتبه
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
سأل السائح المرشد الذي يرافقه:الم يولد احد الكبار العظماء في هذه القريه؟
المرشد:لا اعتقد فالجميع هنا يولدون صغارا
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
الاول:لماذا يقال الارض كرويه؟
الثاني:ببساطه لان سكانها يحبون كره القدم
طلب معلم اللغه العربيه من التلاميذ ان يكتبوا موضوعا إنشائيا في وصف مباراه كره القدم،فاخذ الجميع يكتبون الا واحد،وعندما حان موعد التسليم سارع الى كتابه جمله واحده و تقول:هطل المطر و تأجلت المباراه
المعلم:كنت اراك و انت تنقل اسئله الرياضيات من زميلك
التلميذ:لكنني كنت انقل الاجوبه فقط يا استاذ
قال المعلم للتلميذ:اعطني جمله مفيده فيها كلمة سكر؟
التلميذ:شربت الشاي في الصباح
المعلم:واين كلمة سكر؟
التلميذ:في الشاي يا استاذ
قال الاخ لاخيه الصغير:اذا اتصل بي صديقي و انا في الخارج فقل له:انني غير موجود
فأجاب الصغير:واذا لم يتصل ماذا اقول له
قال الاب لابنه:كيف حالك مع الامتحانات هل استعددت جيدا؟
اجاب الابن:هذا يعتمد ع مجهود زميلي الذي يجلس بجواري
الزبون لبائع الطيور:كيف تبيعني بلبلا ساقه مكسور؟
البائع:بعتك بلبلا ليغرد لا ليرقص
معلم:ارسموا في كراستكم فنجان قهوه و طبق
فرسم التلميذ طبقا فقط
فسأله المعلم:لماذا لم ترسم فنجان القهوه؟
فقال التلميذ:لقد اخذته امي لتغسله
قال الرجل لابنه:لقد طلبت منك ان توقظني في الساعه السادسه صباحا و الان الساعه الثامنه
فقال الابن:نعم يا ابي ولكن عندما حضرت لأوقضك وجدتك نائما
المعلم:مامعنا كلمة سبيل. الطالب:طريق.. المعلم:ممتاز.. والأن ما معنا كلمة (سلسبيل) الطالب: طرطريق.
فيه وحده حلمت ان واحد يلحقها بالسوق وقفت وقالت له وش فيك قالها مادري انتي الي تحلمين
فيه واحد راح يعزي وقام يتفلسف يقول ياخي سبحان الله الانسان مثل بني آدم اذا توفى مات واذا مات توفى
واحد حلق الشنب .....دخل على اصدقائة يقول لهم تصدقون ما عرفتكم
الاول: من مال الله يا محسنين . الثاني: وشو الي يدريني انك اعمى . الاول : شايف هذيك الصخره الي بالزاويه .
الثاني: ايه شايفها . الاول : ما اشوفها
فيه واحد مسطول يبي يصبغ جدار صبغ نصف الجدار وكتب ثلاث نقط وكتب (الخ)
بلديات حب يعاكس واحدة لابسة جزمة بيضة فقالها نهارنا زي الجزمة
مرة واحد صعيدى راح مصرعلشان يشتغل
فبعد ما اشتغل بعت لأهله دستة جاتوه
فبعتوله الرد..
"برعي أهلك وناسك هيسلموا عليك نفر نفر
ويقلولك الصابون اللى بعته بيوسخ الهدوم".
مره واحد صعيدى سافر مصر إتسرقت المحفظه بتاعته بلغ عنها
فقال له الظابط حاضر حجيبهالك من تحت الأرض
طلع الصعيدى بره لقى الناس بتحفر لخط المترو
فقالهم الهمه يارجاله هى سوده وفيها سوسته
واحد واقف أمام محل عصير ومعهوش غير 25قرش قال اشرب عصير ولا اركب
الأوتوبيس لو ركبت الأوتوبيس يا هقف يا هقعد، لو وقفت مش مشكله لو قعدت
هقعد جنب راجل أو ست، لو, راجل مش مشكله لوست يا هتبقي حلوه أو وحشه، لو
وحشه مش مشكله لو حلوه هطلبها للجواز،ممكن ترفض او توافق لو رفضت مش مشكله لو وافقت هدفع لها
مهر وشبكه وهتخلف عيال ياخدو فلوسي ويطلعوا عيني، مشرب عصير أحسن
حشاش بيقول لصاحبه:
انا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين .. أنت فنان تشكيلي ..... وأنا فنان أشكيلك
صعيدي سافر بره واتعلم الفلسفة ولما رجع البلد حب يفلسف علي الصعايدة التانين ، فقال صاحبه فقاله
الفيلسوف : أنا بيت فيلسوف كبير
صاحبه : طب متعلممني أيه هيا الفلسفة
الفيلسوف : عندكم كلب ؟؟
صاحبه : آه
الفيلسوف : يبقي أكيد عندكم بيت للكلب
صاحبه : آه
الفيلسوف : يبقي أكيد عنكم جنينة
صاحبه : أه
الفيلسوف : يبقي أكيد عندكم فيلا
صاحبه : أيوه
الفيلسوف : يبقي أكيد أبوك غني
صاحبه : أيوه
الفيلسوف : وطالما أبوك غني يبقي أمك مش رقاصة
صاحبه عجبته حكاية الفلسفة دي قوي ، قام رايح لصعيدي تاني وقاله انا فيلسوف الصعيدي التاني قاله طب علمني الفلسفة
صاحبنا : عندكم كلب
الصعيدي التاني : لا
صاحبنا : تبقي أمك رقاصة
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
صعيدي راح أمريكا لقى الناس لابسين تي شيرتات مكتوب عليها بيبسى و كوكاكولا لما رجع البلد كتب على التي شيرت بتاعه عصير جصب
عريس عصبي يوم فرحه كتب في بطاقةالدعوة: الزفت اللي هايجي ميتأخرش...واللي مش جاي في ستين داهية ... والعيال الرذلين الصغيرين يتخمدوا فى البيت..... و اللي هاتجيب موبايل كاميرا هفقع لها عينيها الاتنين....وابقوا اطفحوا فيبيوتكم .. كفايه اللي دفعته للموكوسه العروسه.... اللي هتمد ايدها عالتورته هقطعهالها ..وابقى حلي في البيت ياختي انتى وهى .. منتو زي القطط تاكلوا وتنكروا .... الرقص ممنوع .. الضحك بصوت ومن غير صوت ممنوع...... وابقى عيل لو اتجوزت تانى
حرامى متدين واحد حرامي قرر يتوب سرق شريطين لعمرو خالد
اتنين متجوزين من عشرين سنة .. قرروا يروحوا يصيفوا
ع البحر بنفس الفندق اللى قضوا فيه شهر العسل زمان
لكن الزوجة كانت مشغولة فاتفقت مع زوجها على إنه يسافر لوحده و هى
ها تحصله بعد يومين
وصل الزوج ع الفندق و دخل الغرفة فوجد كمبيوتر بالغرفة و متوصل بكابل الانترنت فقا م يبعت ايميل لزوجته يطمئنها فيه على أحواله
بعد ماكتب الرسالة و هو بيكتب عنوان البريد الالكترونى لزوجته أخطأ فى كتابة حرف فى العنوان
و بالطبع راح الايميل لشخص تانى تصادف إنه كان لأرملة لسة راجعة من مراسم دفن زوجها اللى توفاه الله بنفس اليوم .. الست الأرملة فتحت الكمبيوتر بتاعها لتقرأ ايميلات التعازى وقعت ع الأرض مغمى عليها بلحظة دخول ابنها اللى حاول يسعفها بكل الطرق و لم يفلح فى إفاقتها
نظر الابن إلى كمبيوتر والدته و قرأ الرسالة التالية
زوجتى العزيزة .. وصلت بخير .. و يمكن تتفاجئى لأنك ح تعرفى أخبارى عن طريق الانترنت لأنه دلوقتى بقى فيه كمبيوتر عندهم و يقدر الواحد يبعت أخباره لأهله و أحبابه يوم بيوم
أنا بقى لى ساعة واصل و تأكدت إنهم جهزوا المكان و كل شىء و مش باقى غير وصولك لعندى هنا بعد يومين
إشتقت لك كتير و مشتاق أشوفك و باتمنى تكون رحلة سريعة زى رحلتى
ملاحظة : مش ضرورى تجيبى ملابس كتيرة معاكى لأن هنا الحر شديد قوى قوى يعنى جهنم !!!
مشكلة عائلية
كان الرجل قد أوشك أن يلقي بنفسه في البحر لولا انه سمع
صوتا يصيح به قائلا أيــها المجنون ....قـــف

وأيقن انه لن يتمكن من الانتحار
بهدوء وتوقف الرجل مرتبك

وشاهد رجلا عجوزا يتقدم منه

وينهال عليه بعبارات التأنـيب ليأسه

من رحمة الله ومحاولته

الانتحار

ثم سأله :

مالذي يدفعك الى الانتحار يا رجل ؟

فقال :

مشكلة عائليه معقدة

فرد عليه العجوز

وهل توجد مشكلة دون حل ما هذه المشكلة ؟

وبدأ الرجل يروي قصته

قائلا :

تزوجت سيده ارمله ولها فتاه مراهقة وعندما بلغت الفتاه

سن الرشد رآها ابي

فاحبها وتزوجها فصرت صهرا لابي كما ان ابي اصبح في مقام

زوج ابنتي

واصبحت انا (حما) لابي لان زوجتي حماته

ثم انجبت زوجتي ولدا لي

فاصبح الولد سلف ) ابي)

وبما ان ابني هو اخو زوجه ابي التي هي بمثابة

خالتي صار ابني يعد خالي

ايضا

وحدث ان وضعت زوجه ابي طفلا يعد اخي من ابي وفي

الوقت نفسه هو حفيدي

لانه حفيد زوجتي من ابنتها وبما ان زوجتي صارت جده

اخي فهي بالتالي

جدتي وانا حفيدها

وهكذا اصبحت انا زوج جدتي وحفيدها في الوقت ذاته

ونظرا الى انها جدة اخي فانا اصبحت ايضا جدا لاخي

وبناء عليه اكتشفت انني اصبحت جد نفسي او حفيد نفسي

لانني ......

وهنا قاطعه الرجل العجوز

قائلا : كفى... كفى...

وقام العجوز بدفعه للبحر قائلاً:

أبوك لأبو جدك لأبو إللي جابك
------------------------------------------------------------------------------------------
SmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmileSmile
[/font]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا و تسلمو علي المرور الملئ بالعطور
يا رب دوووووووووووووووووووووووم هاى الضحكه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلااام عليكم ورحمه الله تعالى وبركاته ...

كيفك اختي الغاليه تمام ؟

ياررب تكوووووووووووووني بالف صحه وسلاامه ..

هههههههههههههههههههههههههه كتير نكت رائعه .....

تسلمين خيتي على الموضوع الرائع ........

جزززززاك الله خيرا

في امان الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
[b]

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه نكت مضحكة جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ههههههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Guest ????
شكرا ع النكت الحلوه

يسلمووووووووو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ههههههههههههههههههههههههههاااااااااااااااااااي

نكت رائعة جدا يا صديقتي

تسلمــــــــــــي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ههههههههههههههههههههههههههههه ينفقع من الضحك ههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.