اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
princess sarah

يا اجمل بنوتات

Recommended Posts

الجاكيتات الكلاسيك الي كمها تلات ارباع زي الي في صورة العرض الي انا حاطاها
لو محجبه هتلبسهم على سكيرت تغطي اديها ازاي بطريقة شيك متخربش موديل الجاكيت ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ميرسي يا امولة هي فعلا شيك ومشفتش الكلاسيك بالطريقة دي قبل كده بس متيألي الموديل نوعا ما اختفى
معرفش موافقاني الرأي ولا لا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
تصدقي وتؤمني بالله انا بحببببببببكك جداا يابت انتتي بغض النظر ان اسمك زي اسم اختي وممكنتش بحبووو بس والله لما عرفتك غيرت رأي والله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
تصدقي وتؤمني بالله انا بحببببببببكك جداا يابت انتتي بغض النظر ان اسمك زي اسم اختي وممكنتش بحبووو بس والله لما عرفتك غيرت رأي والله

ربنا يخليكى ياقلبى لبا ودا شرف ليا انك حبتينى كده واناكمان حبيتك جدا ربنا يخليكى ليا ياساره وافرح بيكى عن قريب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
والله انتي الي معرفتك شرف ليا ياروح قلبي .. وعقبااال مافرح بيكي انتي كمان واسمع عنك الاخباار الحلوة

عاايزة انزل فالصيف احضر خطوبتك مليش دعوة اتصرفي بقى هههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
والله انتي الي معرفتك شرف ليا ياروح قلبي .. وعقبااال مافرح بيكي انتي كمان واسمع عنك الاخباار الحلوة

عاايزة انزل فالصيف احضر خطوبتك مليش دعوة اتصرفي بقى هههههههههههههههه

انا وانتى يارب  thanks

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يارب ياحبيبتي ناخد اتنين اخوات مش مشكلة ههههههههههههههه دوري بقى على ما اجيلك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
موووووووووووووووووودي نووورت الموضوع كلوووو

ربنا يرزقك ببنت الحلال الي تستاهلك وتحبك وتسعدددك وعقباال ما احضر فرحك ياارب بس تعملوو فمصصر 
ويارب اسمع عنك كل الاخبار الحلوة يااااااااااارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
موووووووووووووووووودي نووورت الموضوع كلوووو

ربنا يرزقك ببنت الحلال الي تستاهلك وتحبك وتسعدددك وعقباال ما احضر فرحك ياارب بس تعملوو فمصصر 
ويارب اسمع عنك كل الاخبار الحلوة يااااااااااارب

منور بيكيييي اكييد .. انا عارف ان الموضوع للبنات .. بس انا قولت بما انو موضوعك يعني فمحدش هيقولي اطلع بره SmileSmile

ربنا يخليكي يا رب ... اكيد طبعا في مصر و اكييد انت معزومه و اهو قبل ماعرف العروسه حتى  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياعم بنات ايه بس اقلبو شبااب حاالااا هو احنا نطوول يا باشا بعدين انت اخويا اي موضوع ادخل على طوول حتى لو كتبت ممنوع دخول محمد ههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه اشطاات شاهديين ياجمااعة عزمني اهوو قبل مايعزم العروسة نفسها هههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صح عشان طلعنا جيرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان بجد احلى صدفه حصلتلى فى حياتى انتى ياساره ياحبيبه قلبى انتى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
ياعم بنات ايه بس اقلبو شبااب حاالااا هو احنا نطوول يا باشا بعدين انت اخويا اي موضوع ادخل على طوول حتى لو كتبت ممنوع دخول محمد ههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههه اشطاات شاهديين ياجمااعة عزمني اهوو قبل مايعزم العروسة نفسها هههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههه لا ماهو لو كان شباب مكنتش دخلت  Laughing  hola hola  hola hola  hola hola

ربنا يخليكي يا رب اكييد يعني مواضيعك دي ليها طبيعه خاصه .. بس انا خايف حد يجي يقولك المنتدى ده مش يتاع لبس و كلام ده .. ده منتدى تعليمي  hola hola  hola hola  play football

اكيييد طبعا .. بس علي الله بقا نعرف العروسه من اساسو SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
nour010 كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انا معاكوووووووووووووووووووووووووووووووووووو منور يامودى بجد

ههههههههههههههههههههههههههههه اكيد يا نورهان .. ده نورك والله

انت ايه اخبارك .. و اخبار شغلك ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

هههههههههههههههههههههههههههه لا ماهو لو كان شباب مكنتش دخلت  Laughing  hola hola  hola hola  hola hola

ربنا يخليكي يا رب اكييد يعني مواضيعك دي ليها طبيعه خاصه .. بس انا خايف حد يجي يقولك المنتدى ده مش يتاع لبس و كلام ده .. ده منتدى تعليمي  hola hola  hola hola  play football

اكيييد طبعا .. بس علي الله بقا نعرف العروسه من اساسو SmileSmile

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انت شكلك اتعقدت بعد ما انطردنا اول مرة .. متخاافش القسم ده اسمو حواااااااااااءء يعني اكيد هيكون لبس وميك اب والكلام الفاضي ده ههههههههههه

ههههههههههههههه هتعرفها ان شاء الله قريب يارب ياموودي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههه اصل اول مره اطرد بصراحه SmileSmile

بعدين بتقولي اسمه ايييه ... حوااااء ... يبقى اخرج انا بقى لأن انا كده هطرد لوحدي المرادي SmileSmile hola hola  hola hola 

هههههههههههه يارب ياختي .. ايدي علي كتفك Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا انا اتطردت قبل كده مرتين باين ف بقى عندي تناحه من الموضوع مفيش دم بعيد عنك 

ههههههههههه لا ياعم خليك حواء حواء هو حد شاايف هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههه طب بالراحة بس على كتفي خلااص هدورلك على عروسة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اعلامية قيد التنفيذ كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه لا انا اتطردت قبل كده مرتين باين ف بقى عندي تناحه من الموضوع مفيش دم بعيد عنك 

ههههههههههه لا ياعم خليك حواء حواء هو حد شاايف هههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههه طب بالراحة بس على كتفي خلااص هدورلك على عروسة

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. لأ انا اكمنها اول مره فتصدمت معلش Smile

هههههههههههههههههههههههههههههههه ... مبلااااش هطرد SmileSmile... خلاص خليكي انت اخر مساهمه علطول علشان ميظهرش اسمي في المواضيع الأخيره Smile

هههههههههههههههههههههههههههههه .. خلاص براحه اهو .. بس حاجه كده من علي وش القفص الله يباركلك Smile hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mohammed raafat كتب:

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه .. لأ انا اكمنها اول مره فتصدمت معلش Smile

هههههههههههههههههههههههههههههههه ... مبلااااش هطرد SmileSmile... خلاص خليكي انت اخر مساهمه علطول علشان ميظهرش اسمي في المواضيع الأخيره Smile

هههههههههههههههههههههههههههههه .. خلاص براحه اهو .. بس حاجه كده من علي وش القفص الله يباركلك Smile hola hola  hola hola

ياعيني معلش تعيش وتتعود هههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههه ماشي اشطة اووك 

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هتتجوز برتقاله ولا ايه ايه وش القفص دي .. بس ماااشي ولا يهممك ههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ايه ده  عرفتي منين اني بحب البرتقال  hola hola  hola hola  hola hola  hola hola

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.