اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
enigma_sinai

محاضرات موبيل

Recommended Posts

كيف حال الجميع؟ والله زمان عن المنتدي وحمدي Smile
عندي سؤال ياريت الاقيله اجابة
ازاي أحمل محاضرات موبيل؟ انا كنت بشوفها علي صفحتي واختفت!
او اي حد عنده فكرة في اذا كان من الممكن تحويل صيغ المحاضرات exe واللي مش فيديو اصلا، لتعمل علي ipad
جزيل الشكر flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أهلا ياسر

منور المنتدي والله

بالنسبة للتحميل من صفحتك الشخصية .. فشوف الموضوع ده يمكن يكون فيه فائدة

/t11895-topic

أما بالنسبة لتغيير الامتداد انت تقصد انك تحول محاضرات الفلاش اللي امتدادها exe الي محاضرات فيديو بامتداد عادي مثل Avi  , asf

هل فهمتك مضبوط ؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يامرحب ياحمدي : )
اللينك تمام، بس مش عارف ليه الايباد ما بيعمل sync مع امتداد3gp
وهو ينفع اغير امتداد الفلاش لاي امتداد فيديو يعمل علي الموبايل؟
تسلم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حسب نوع الموبيل او الايباد .. موبايلي بتشتغل عليه اغلب انواع الفيديوهات

المهم انت عاوز عاوز تحول ايه لايه ؟

كله بينفع له تحويل فيه برامج مخصصة لكده

حدد لي بس ووضح انت عاوز ايه  واشوف لك متوفر ام لا ؟

وفيه موقع كمان بيقوم بالتحويل بين الصيغ المختلفة 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هو تقريبا عاوز يحول المحاضرات اللى بصيغه الفلاش أو الـexe لصيغه تشتغل على الأى باد او الموبايل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
Total Video Converter

Total Video Converter is a conversion utility designed to ready your video and audio files for devices such as PDA, PSP, iPod, iPhone and Xbox. It manages to encode between a wide range of formats with decent speed and with qualitative results.

The quick installation ends with the possibility to integrate Total Video Converter in the Explorer context menu, thus offering users easier access to its launch. The program’s interface is pleasant and easy to work with; the largest area is taken by the list of videos to be converted, while the remaining space holds a built-in video/audio player.

Total Video Converter allows users to add new conversion tasks by importing media files, download Flash video (only available for Windows XP), access the Video Editor, import photos (in order to convert them to video files), access Desktop Capture and Game Capture (a type of tool which some YouTube users have), copy from a AVCHD disc, or copy from audio CD discs.

Other features become available when accessing the Tools menu. From here, users can launch the built-in media player or burner, as well as utilities for combining files or extracting the audio from video clips.

Total Video Converter allows conversion to web-based formats (FLV, GIF, SWF), to video formats (e.g. AVI, MOV, MP4), to audio formats (e.g. WAV, FLAC, MP3, OGG, WMA), or into AVCHD and HD video formats.

small girl 

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
3GP Video Converter

Free 3GP Video Converter. Convert any video files to *.avi, *.mp4, *.wmv, *.mkv, *.flv, *.swf, *.mov, *.3gp, *.m2ts or *.webm formats. Extract audio MP3 from video files.

Input file formats: *.avi; *.ivf; *.div; *.divx; *.mpg; *.mpeg; *.mpe; *.mp4; *.m4v; *.webm; *.wmv; *.asf; *.mov; *.qt; *.mts; *.m2t; *.m2ts; *.mod; *.tod; *.vro; *.dat; *.3gp2; *.3gpp; *.3gp; *.3g2; *.dvr-ms; *.flv; *.f4v; *.amv; *.rm; *.rmm; *.rv; *.rmvb; *.ogv; *.mkv; *.ts.

This Free 3GP Video Converter contains no spyware or adware. It's clearly free and absolutely safe to install and run.

DVDVideoSoft's products are freeware. In order to maintain product development and provide you with high-quality software, DVDVideoSoft may bundle links to other websites and third-party apps installations including toolbars in its products. Every time DVDVideoSoft products are installed, you have an obvious option to accept or opt-out of such installations.

Windows 8, 7, Vista, XP SP3

Size: 31.30 MB, Version: 5.0.31.1125

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا ياحمدي علي مجهودك، انا عندي format factory وهو برنامج كويس للتحويل بين الصيغ.
بس معتقدش انه ينفع احول من exe لاي صيغة تانية. حاولت بالبرنامج ده ومنفعش
هنزل برامجك واجرب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فيه نوعين من ملفات الفلاش .. swf , Flv

دول ممكن تحولهم اي امتداد

اما ملف exe دا لايمكن تحويله الا اذا عملتله extract لانه بيكون الفيديو معاه برنامج luncher بيشغله مدمجين في بعض

انا لم اجربها قبلا لكن ممكن تجرب طريقة عمل extract لملف exe واستخراج الفيديو ثم تحويله

هتلاقي البرنامج والشرح هنا

http://www.nirsoft.net/utils/resources_extract.html

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.