اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
رحاب

أنا في الترم الخامس يلا نساعد بعض

Recommended Posts

انا ترم خامس...ان شاء الله اول ما ادفع المصاريف نتواصل باذن الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
و الله يا جماعة انا كمان ترم خامس و ملاقتش على موقع الجامعة الملفات اللى المفروض أنها بتساعدنا علشان نبتدى المذاكرة خصوصا أن الواحد مش بيقدر يحضر المحاضرات فى أغلب الأوقات (أصل أنا عقبال عندكم دونا عن كل الناس الأجازة الأسبوعية الثلاثاء و الأربعاء) فلو أى ملفات موجودة عند الرفقاء فى الموقع أكون شاكر أفضالكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عندك حق فعلا .. أغلب المواد ملهاش ملفات ... ومابالك انت الي موجود في مصر ومش بتحضر اما احنا الي خارج مصر نعمل ايه ...؟؟؟؟؟

اتمنى اننا نساعد بعض ,, وشكرا لتعاونكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا اعتقد اننا لو صبرنا اسبوع حاتنزل ان شاء الله جميل المواد الناقصة...مفيش امامنا حل غير الانتظااااار

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا ايضا في التيرم الخامس واريد اي واحد جدع يساعدني قي النجاح قي مادة النحو 121ومادة ال phoneticd

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

عايز انبه الاعضاء الجدد

ان صاحبة الموضوع قصدت التواصل وتبادل الاراء من خلال المنتدي

وكل المواضيع في المنتدي الدراسي هي للتواصل وتبادل المعلومات من خلال المنتدي

يمنع وضع ايميلات الاعضاء او دعوات للتعارف علي الخاص

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا معاكم ان شاء الله في ترم خامس بس فعلا مفيش اي محاضرات لسه نزلت لان كل الدكاتره اتغيروا بس فعلا المجموعه الجديده الذ بكتير من القدام وهما قالوا انهم هينزلوا محاضره بمحاضره بس بعد ما ناخد المحاضره في الكليه علشان لو في اضافات الدكتوره تلقيها في مناقشاتنا سوا تضيفها في المحاضرات المكتوبه انا حضرت المحاضرات في الجامعه لو في اسالوا وانا هاول ارد ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا معاكم تيرم خامس , ياريت كل اللى بيحضروا فى الجامعة يدوا رابط المنتدى لباقى الزملاء لأن فى كتير ما يعرفوش المنتدى.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فينكم ياطلبة التيرم الخامس ؟؟؟ عاوزين نستفسر ونراجع مع بعض علشان نستفيد كلنا ...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.