اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
anocce

امتحان اداره انتاج(2) خارج مصر

Recommended Posts

بليز حد يرد عليا هوه انا لوحدي اللي اتصدمت من الامتحان ولا انا مكنتش مذاكره ولا مش شفتش الاسئله دي فمراجعه الدكتور ولا فمراجعه المكتبه .. انا بقصد طبعا المسائل ( احسب المتوسط المتحرك - وأعداد جداول الإنتاج الرئيسيه ) ... ارجوا اللي بيمتحنوا خارج مصر يردوا عليا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا و إلي معايا في اللجنه اتصدمنا و محدش حل حاجه خالص
و 8 درجات راحوا مننا كل

.........

ربنا يستر بقى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب عايزين نتواصل مع الدكتور ازاي كده كان بعتلنا علي الاقل علي الصفحه قالنا ان دي المسائل مقرره حتي اتصلت بمكتبه البركه وقال ان الدكتور مجبش سيره عن الحاجات دي فالمحاضرات خالص وقالي ممكن يكون الامتحان ده اللي حاطاه الدكتوره .... بس حرام كده ظلم ... الله اعلم المواد الجايه هايحصل كده .. يعني المفروض يراعونا لأننا احنا بنعتمد علي الصفحه الخاصه بس ومش بنحضر محاضرات ....

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انوس انتي شفتي الرسالة ال ع الصفحة الشخصية ف صندوق البريد التعليمي عن المقرر والملغي ف المادة ؟؟؟
ده غير خالص عن ال منزلاه الدكتوة لل بيمتحنوا ف مصر
وكتبا المذاكرة من التطبيقات او المحاضرات انا بجد انصدمت يعني معنى كدة ان احنا منعتمدش ع ملااجعات تاني ونذاكر من التطبيقات انا بجد اتخنقت من التشتيييييت ال احنا فيه ده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حتى محاضرات الصقر و الفيروز و المحاضره النهائية الدكتور حدد فيها المسائل إلي كانت في المراجعة النهائية و قال على كل مسألة عليها 3 درجات , لكن إلي حصل غير كده . و جاب مسألتين كل واحده عليها 4 درجات.
فعلا ربنا يستر و يوفقنا في بقيت المواد , لأن الواحد لما بيذاكر من التطبيقات بيلاقي طريقة الأسئلة غير او بيلاقي الدكتور الحالي محدد حاجات تانيه , و لو ذاكر من المراجعات النهائية و على نفس كلام الدكتور الحالي نلاقي في الامتحان شكل تاني خالص.

على العموم ربنا يعينا و بالتوفيق يا رب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صح كلامك والله الواحد مبقاش عارف يذاكر منين بالرغم من ان الصقر والفيروز السنة ال فاتت مخرجش منها الامتحان بس هنعمل إيه بقى
ربنا معانا في ال جاي .....
بس عفكرة اانا حليت اخر المسألة ال عليها درجة دي o_O
:-دي الوحيدة ال كانت جاية ف الصقر والفيروز

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بينكي انا حتي دورت فتطبيقات الدكتوره علي مسأله زي متوسط المتحركات دي مالقتش زيها ... انتي كنتي بتقولي كلمتي الدكتور مره ممكن تبعتيلي رقمه ... مش لازم نكون سلبيين الساكت عن الحق شيطان اخرس وده حقنا ولازم الكتور يعرف انه ظلمنا جدا جدا يعني المفروض احنا اكتر ناس يراعينا لأننا خارج القاهره مش بنحضر معاه وبنعتمد علي القيل والقال من هنا ومن هنا والله اعلم صح ولا لا وفالأخر بنعتمد برضه علي اللي بيجيلنا علي الصفحه الخاصه بينا ياريت ياجماعه نتكاتف عشان الدكتور يراعينا ويوزع الدرجات بالعدل ...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب يا أنوس الرقم اهو 00201001407141
عملتي إيه ف الموارد البشرية كانت كويسة صح؟!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحمدلله يابينكي وشكرا علي التليفون

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.