اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
bekooo

حاجه خطيره جدا

Recommended Posts

احنا قضينا وقت كبير في الترمات و الدراسه لكن لا اعتقد ان فينا حد ممكن يكتب مقال صح خالي من العيوب ممكن نكون بنعرف نترجم او علي الاقل بنحاول لان المفروض ان دي شغلنا الشاغل لكن انتي حنعرف نكتب مقال محترف زي الي بنقراه من الناس المحترفين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا مش عرفه حضرتك فى الترم الكام لكن أكيد كلامك صح وأعتقد إنه كتير مننا هيتخرج فعلا بيقدر يترجم كويس لكن مش هيقدر يكتب مقال كويس وده لأننا مش بنتعلم إزاى نكتب وعلشان نتلعم الكتابة صح دى حاجة ترجع لنا يعنى لازم نقرا كتير ونكتب كتير كمان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا في الترم الخامس وبصراحه ممكن اقول اني الحمد لله ماشي كويس ده طبعا بغض النظر عن اني في الترمات الاولي كنت بجيب تقديرات كويسه لكن لوقتي قليت شويه ؟,,,,,,,,,لكن ده طبعا راجع لظروف الشغل اللي ما بترحمش وكمان اختلاف وجهة نظر الدكاتره من حيث توليهم المواضيع اللي في الكتاب يعني الاول كان فيه ترجمه وخلاص يعني طالما عارفين معني الكلمات ييبقي كويس ما كانش فيه scentence fragement اوscentence skillsاوrun on scentencesاو غير ده من الحاجات اللي لازم نراعيها عند كتابة المقال زيsubject_verb agreement وكده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم
والله ياbekooo أخذتها من على لسانى
هيا الى كتابة المقال

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا يرحمنا الدنيا اختلفت والدكاترة اختلفت وبقت لغة المال هي كل حاجة والمادة ب500 جنية والي يدفع ياخد تقدير واللي مايدفعش يسقط واللي يحل اكويس ومش واخد درس كفايه مقبول

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طب واللي مسافر في الخارج ومش هيقدر ياخد درس ،،ايه وضعه من الموال دة؟؟؟؟؟ SmileSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.