اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
ayonah2020

الملغي في مواد الترم الاول

Recommended Posts

كان كالاتى
الى كل طلاب الاجزاء الغير مقررة فى مادة مقدمة فى الاعلان (120) كما ابلغتنا الدكتورة هى كالتالى :-
فى الفصل الثانى الملغى هى الصفحات 29-30
فى الفصل السادس الأجزاء الملغية هى : - من صفحة 138 الى صفحة 144 -
و كذلك الجزئية الخاصة بأنواع الوكالات الاعلانية من صفحة 147 الى صفحة 149
وارجو من حضرتك الاطلاع على خانة امتحانات بدون حلول ستفيدك فى التعرف على شكل و اسلوب الامتحان
و المذاكرة تكون بشكل اساسى من الكتاب المقرر
و يمكنك ان تعتمدى على المحاضرات و التطبيقات الخاصة بالمادة .

لم يقم اساتذة المادة بابلاغنا بوجود ائ ملغى فى مادة 130 العلاقات العامة
ولما سألتهم علي الاسئلة قالوا :

فيما يتعلق بالجزئية الخاصة بان هناك اسئله مهمة
فان اساتذة المادة لم يقوموا بابلاغنا بوجود اى اسئله هامة فى المقرر
وارجو من حضرتك الاطلاع على خانة امتحانات بدون حلول ستفيدك فىا لتعرف على شكل و اسلوب الامتحان

وبخصوص الصحافة قالولي :

لايوجد ملغى فى المادة

والانجليزي :

لايوجد ملغى فى المادة

وبخصوص الفنون السمعبصرية فالملغي نشاة السينما واخر فصل اول ثلاث وحدات مقرر والباقي ملغي

study
و اذا عندكم اي استفسار روحوا الصفحة الشخصية هتلاقوا صندوق البريد التعليمي ارسلوا اي رسالة وتاني يوم هتلاقوا الدكاترة ردوا عليكم
ربنا يوفقكم
^^
ok

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هو ايه الي لا يا مسيبرو ؟ هو ده الي قالوهولي علي صفحتي الشخصية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
على فكرة هما مش عايزين يتحملو مسؤوليتنا احنا الي مش بنحضر كل حاجة بيقولوها فالبريد التعليمي تناقض تماما كلام الناس الي بتحضر

وايه هو نزاكر من الكتاب

كل شوية يقولو كتاب كتاب كتاب كتاب

اشرح لنفسي ازااي يعني من الكتاب واعرف النقطة المهمة من الي مش مهمة ازاي

هو انا طالبة ولا دكتورة ولا معيده ايه الهبل ده بقت حاجة لاتطاق بصراحه الواحد مش عارف يلم منين ولا منين مفيش وقت ولسه عمالين يجيبو ويودو فينا وقالبين دماغ الواحد وعايزين نزاكر من الكتاب والمحاضرات وفالاساس كل واحد فيهم ليه اسلوب وطريقة ولا هو افترى وخلاص عقولنا كمبيوترات

كل يوم بتأكد اني كنت غبية بمعنى الكلمة اني طلعت من الجامعه بتاعتي حاجة تقرف اخر حاجه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

والله بجد كلامك صح انا مش فاهمه هما بيعملو كده ليه!!!
انادي اول مره ادخل جامعه من تخرجت من الثانوي يعني حاجه جديده عليا وهما كل واحد فيهم يقولنا حاجه
والمشكله لما اتصل بالمركز هنا يقولولي ماتشيليش هم ومش عارفه مين اصدق هما يضحكو عليا ولا ايه Sad

بجد مش عرفه اعمل ايه ولسى مبدتش ازاكر لفاينل مش عارفه ابدى حاسه نفسي مشتتمه ومش قادره اركز على حاجه معنيه لان نص يقول زاكري بطريقه ونص يقول بطريقه تانيه خااالص!!!!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا بزاكر اللى في المحاضرات على النت وخلاص

هي اساسا في حاجات فعلا مش مشروحه علي الفيديوهات اللي حملاتها من صفحتي علي المركز

نفس اللي قالو انها مش مقرره صحابنا الى بيحضرو

يعني انا شايفه ان االفيديوهات متشابهه كتير مع الكلام اللي اتقال انه ملغي

لاني خلصت مادتين علي الفيديوهات بقوالهالكم وقلبي مطمن

وبالنسبه لجزء العلاقات العامه فانا مش مع المكتوب لان ناس كتير بتحضروقالت انهم مالوهم اسئله الامتحان

بخصوص كل الفصول

وناس كتيره اجمعت علي ده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا كمان قاعده افكر بنفس الطريقه وكمان هما قالولي التزمي باللي موجود فالمحاضرات بس

بس مافهمتس اقصدك بالنسبة لحزء العلاقات العامه يعني اني مش مع المكتوب على ان الاسئله الي حطوها وقالة عنها مهمه ولا معها؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وهي يعني المحاضرات الي جميلة اوي

ما المحاضرات كمان فيها حاجات ملهاش وجود فالكتاب خاااااااالص ومش حاجات بسيطة بصراحه اني ممكن اطنشها

وعلى فكرة يا سارة انا كمان مش مستفيده حاجة من المركز الي هنا مش بيقولو حاجه الا اتطمني ولسه في وقت طوووييييييييللللل وتعالي احضري الدروس الي فالمركز لما تبدء ولما رحت لقيت شخص لا علاقة له بالجامعه اصلا وكل الي بيعملو بيقرء من الكتاب ويقول تلخيص الصفحة

حسسني اني مش بعرف اقرء وجاية يقرألي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا يسهل لنا كل عسير يارب

طيب يا جماعه هو ده بس ولا فيه حاجه تانيه ؟؟

ياريت تفيدوني وانا بذاكر من محاضرات النت واللي بتجي على قناه الكليه والمحاضرات المكتوبه

وربنا معانا يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بسم الله
انا طالب فى التعليم المفتوح كلية اعلام ترم اول وبسجل من ورا الدكاترة اللى عاوز التسجيلات الخاصة بالدكاترة دة الجروب بتاعى يقرا الشروط ويتوكل على الله ويحمل بحيث انة يسمع المحاضرة كانة موجود ربنا ينفعنا********.ممنوع وضع روابط الفيس بوك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
amrtalat71 كتب:
بسم الله
انا طالب فى التعليم المفتوح كلية اعلام ترم اول وبسجل من ورا الدكاترة اللى عاوز التسجيلات الخاصة بالدكاترة دة الجروب بتاعى يقرا الشروط ويتوكل على الله ويحمل بحيث انة يسمع المحاضرة كانة موجود ربنا ينفعنا********.ممنوع وضع روابط الفيس بوك

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

أخى برجاء مساعده إخوانك وأخواتك طلبه اعلام هنا فى المنتدى لتعم الفائده اكثر

وشكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فنون فاضلي فريق العمل وخلصت الانجليزي وخلصت فصلين من الصحافة وكم صفحة من الاعلان والعلاقات الله ينور وانتي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
خلصت الفنون وفاضلي فصلين في العلاقات وفصل في الاعلان هختمه بكرا ان شاء الله وبعدين هختم العلاقات وهبدا الانجليزي هخلصه هبدا الصحافة ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.