اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
Dalia Fawzy

تعارف طلبة آداب علم الاجتماع التطبيقي دور يناير 2013

Recommended Posts

مرحبا لرجوعك مرة ثانيه يا اخ ابراهيم ويارب نشوفك باستمرار عشان نحفذ بعض ونعمل علي رفع روحنا المعنويه بوجودنا هنا وانا بذاكر نفس الماده الي بتذاكرها حاليا والله ولي التوفيق .... عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اتمني من الله عز وجل ان يكون زمايلنا الي معانا في المنتدي وعلي موضوع تعارف طلبة اداب علم الاجتماع الي مش بيتواصلوا معانا باستمرار يكونوا بخير ويطمنونا عليهم ويسعدنا لو ظروفهم تسمح نشوف مشاركاتهم وارائهم علي المذاكرة واتمني للجميع حظ سعيد مع خالص تحياتي عمرو
nooflowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلاً بحضراتكم استاذ ابراهيم واستاذ عمرو فتحتوا نفسى االأنثربولوجى ويارب يكون جميل ... انا معاكم اننا ياريت نذاكر سوا ونسأل بعض وأدينا يا استاذ عمرو كلنا بدأنا فى علم الاجتماع وةالأنثربولوجى ياريت نمسك باب باب ونسأل بعض حوله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ان شاء الله يا أ / داليا بس الاول نخلص مذاكرة المادة وبعدها هنحط الاسئلة والاجوبة المختصرة علي اهم الموضوعات الموجودة في المادة بس المطلوب حاليا التركيز والفهم ومناخ وجو المذاكرة يكون في جو هادي والدماغ صافيه عشان الاستيعاب يكون سريع وربنا معانا.............. study!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

جزاكم الله ألف خير يأستاذه / داليا واستاذ/ عمرو وأستاذ/إبراهيم
علي المجهود الرائع اللي بتعملوه وسامحوني ع التقصير لان ابني تعبان وياريت تدعولو بالشفاء وأنا معاكم بذاكر بس قليل جداً وان شاء الله المراجعات النهائية هتجيلي بعد أسبوع وابقي احملهلكم
وبالتوفيق للجميع study

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
في البدايه نشكر حضرتك يا مدام داليا علي رجوعك مره اخري للمنتدي والف سلامه لابنك وما يشوف شر ابدا يارب وربنا يشفيه ويعفو عنه وشكرا لاهتمامك بس متخليش الوقت يسرقك وادي المذاكرة وقت كافي عشان متضغطيش نفسك ايام الامتحان وربنا معاكي ومعانا جميعا ونسأل الله العافية للمسلمين جميعا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ان شاء الله استاذ عمرو الله المستعان ويار ادعيلى يارب الاقى مناخ مناسب للمذاكرة flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
استاذة داليا شفى الله ابنك وعافاه يارب ياريت تطمنينا عليه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ان شاء الله يا أ / داليا تلاقي المناخ الهادي والاوقات المناسبة للمذكرة وربنا يعطيكي العافيه والصبر على عناء التركيز والمذاكرة انتي وجميع الاخوة الاعضاء ...... thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
bism [url][/url].
السلام عليكم
ماده البناء الاجتماعي نزلت علي الصفحة الشخصيه هي والتطبيقات بتاعتها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرااااااااااااااا يا اخت داليا thanx علي المعلومة وبالتوفيق ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مرحبا برجوعك للمنتدى مدام/ داليا محمد واسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يشفى ابنك ويديم عليه الصحةواشكر الاخ/عمرو والاخت داليا فوزى والاخت داليا محمد على روح الجماعة والتشجيع المستمر وانا متاسف مشاركاتى قليلة لظروف عملى والوقت ضيق جدا لكن باحاول اكون معاكم دائما ونتعاون للمفيد والصالح العام مع تمنياتى بالتوفيق والنجاح للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الله يكون بعونك يا اخ / ابراهيم ويسهل امورك ودايما نشوف مشاركاتك باذن الله وطمنى علي المذاكره معاك وصلت لحد فين وابقي حاول تسال لينا عن السيديهات توفرت في الجامعه ولا لسه وجذاك الله خير الجذاء اخي الفاضل
thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخ / عمرو انا احتمال اسافر القاهرة الاسبوع القادم ولكن انت عارف الوضع فى البلد عامل ايه ومتتصورش منطقة الجامعة بتكون ازاى ايام الجمعه بالذات عموما ربنا يسهل انشاء الله واىجديد انا معاكم فى المنتدى والمذاكرة الحمدلله ماشى الحال طمنى عن احوالك واحوال الاخوات اعضاء المندى فين باقى الاعضاء الله يوفق الجميع يارب مع تحياتى اخوكم ابراهيم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا جزيلا يا ابراهيم وجزاك الله كل خير ولو الموضوع فيه قلق عليك بلاش تروح بس اتصل عليهم لو فيه مجال وعرفنا اخر الاوضاع خلصت السيدهات ولا لسه ، وانا الحمد لله بخير وشكرا علي سؤالك عني وعن الاخوة الاعضاء وبالنسبه للاعضاء مشاركاتهم قلت بطريقة ملحوظة جدا بس احنا عاوزين التفاعل ونطمن عليهم وعلي احوال المذاكره اخوكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مادة الانثروبولوجيا الفصل السادس ( بعض نظم البناء الاجتماعي ) الفصل المشار اليه ده ياجماعه مش موجود ضمن المحاضرات الي نزلت علي موقع الجامعه ، وسبق ونوهت علي أنه لتطبيق رقم 2 والتطبيق رقم 3 متشابهين وبيحملوا نفس التطبيق الاسئله الموجوده بتطبيق 2 في مادة مدخل الي علم الاجتماع فارجو منكم التاكد والرد شاكرين حسن تعاونكم والي يقدر يراسل الجامعه في تصحيح الخطأ بعد التاكد يبقي جزاه الله خيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

استاذ عمرو حااراجع محاضرات الأنثربولوجى واقول لحضرتك ويارب يكون ملغى Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

حمد لله بالسلامه لرجعوك المنتدي يا أ / داليا وشكرا علي اهتمامك بالموضوع وجزاكي الله كل خير ونتمني يكون ملغي بس علي فكرة انا شفت الفصل ده في الكتاب جميل وسهل يعني موضوعه اي حد بعد قرأته يحل فيه بسهوله
flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخوة الاعضاء ابقوا اتاكدوا من خبر تغيير موعد الامتحانات لربما يكون حد منكم مش متابع اخبار الجامعة
خلوها 26 / 1 بدل 19 / 1 بس مش عارف لكل الكليات باقسامها الترم الاول ارجو منكم التأكد والمشاركة بالرد ولكم مني اجمل الامنيات بالتقدم الباهر في حياتكم العلميه عمرووووووووووووووووووووووو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحياتى للجميع ويارب تكونوا بخير وبالنسبة للمذاكرة فيه تقصير منى شوية لان الوضع فى البلد مش كويس وانا تعبان نفسيا من الاحداث اللى بتحصل وادعوا ربنا جميعا ان الازمة دى تعدى على خير يارب واشكرك ياعمرو على مجهودك معلش انا بارفع التكليف لانك فعلا اخ وتحياتى للجميع ويارب يكون عدم الشاركات خير انشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
احنا اخوات يا ابراهيم ومفيش بينا تكليف وشكرا علي ردك وربنا يخرج مصر من ازمتها ان شاء الله وتتعدل الاحوال الي احسن حال وازمه وتعدي بعون الله وشد حيلك في المذاكره الوقت الباقي قليل وشكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم اصدقائى

هذا ملخص الفصل الأول علم نفس اجتماعى ... من مكتبة الكابتن التى بجوار مركز اتعليم المفتوح بالقاهرة وهى تعتد على تلخيص كل ما يأتى بالمحاضرات بجانب الكاتب ...

4shared.com/file/C6_KfCWs/_____1_.html?

وجارى رفع الفصل الثانى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا لمجهوداتك استاذة /داليا وجعل الله جهدك هذا فى ميزان حسناتك مع تمنياتى لحضرتك وجميع الزملاء بالتوفيق والنجا ح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

داليا بجد لكي كل الشكر والتقدير علي الشغل الهايل ده ويارب في ميزان حسناتك بس الفصل التاني مش فتح معايه للاسف عمومااااااااااااا ميرسي خالص
flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

نورتنا يا ابراهيم ايوه كده عاوزين نشوفك علي طول يارجل ده احنا مكترناش علي بعض وزي ما انته عارف قسمنا الموجودين فيه يتعدوا علي الصوابع ووجودك والاخوة الاعضاء عامل نفسي وحافذ كبير لينا
flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اشكر اداره المنتدي علي منحي وسام النشاط وعلي مجهودهم الكبير في انجاز وعمل المنتدي الرائع هذا والذي جمعنا علي الخير وفي طلب العلم ولعل وعسي ان يكون في ميزان حسناتنا جميعا واتمني ان اكون دائما عند حسن ظنكم بي ولكم مني خالص الشكر والعرفان اخوكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
bism allah
شكرا جدا يا استاذه /داليا على مجهود وتعبك ومساعدتك للجميع ويارب في ميزان حسناتك وبالنجاح بتفوق
ان شاء الله
وسمحوني على التقصير

:flower
: jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

استاذ عمر
الف مبروك على منحك وسام النشاط وبجد انت تستهله على تعبك معانا وسؤالك المستمر وتفاعلك مع جميع الاعضاء ونتمناك كل خير. thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا ليكي مدام داليا علي ذوق حضرتك ومشاركتك وروجعوك بالسلامه وانا عارف انه انتي عندك عذرك وويارب يكون ابن حضرتك خف وبقي كويس ابقي طمنينا عليه ونتمني نشوف مشاركاتك دايما معانا وطمنيني عامله ايه في المذاكره وربنا يسهل الامور لينا يارب كلنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اتقدم بشكري لجميع الاخوة والاخوات اعضاء المنتدي القائمين علي مساعدة جميع زملائهم لتقديم لهم كل ما هوه مفيد وحافذا معنويا لطب العلم ، لذا نحسكم علي التعاون المشترك المتبادل بالايجابية ليصب هذا في مصلحة جميع الدارسين ويتوج بالنجاح الباهر باذن الله وان يجعل الله هذا العمل في ميزان حسناتنا جميعا وشكر خاص لإدارة المنتدي مع خالص تحياتي اخيكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا ليكم كلكم ...

شكرا حبيبتى داليا وبليز طمنينى على ابنك

شكرا استاذ ابراهيم

شكرا استاذ عمرو

كتير مبسوطة وممتنة ليكم ولأدارة المنتدى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أخواتى واخوانى

ان شاء الله نازلة دلوقتى رايحة امركز وان شاء الله ارجعلكم باخبار كويسة Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

تستاهلي كل خير يا داليا ومبروك لوسام النشاط رائع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحمد لله كل تاخيره وفيها خيره لمصلحتنا برضه عشان نلحق نلم بالمواد ف المذاكرة والله يعينا جميعا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
thanx اخبار الملخصات ايه ياداليا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ياجماعه
أنا حبه أخد رأيكم في حاجه وعارفه انكم تقدرو تفيدوني الأستاذ عمر وأستاذه داليا وأستاذ إبراهيم وجميع طلبة اجتماع
أنا ظروف وقتي وظروف ابني متسمحش أني أقد اذاكر كل المواد فعايزه ادخل 3 مواد ياريت تساعدوني وتقوليلي أسهل 3 اقدر ادخلهم

وجزاكم الله ألف خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اشكركم كتيرا/داليا فوزىوكل الشكر للاستاذ /عمرو ومدام داليا محمد ومبروك وسام النشاط للاستاذة داليا والاستاذعمرو وكل الشكر لادارة المنتدى والشرفين على جهودكم وتحفيزكم لناويارب التوفيق للجميع صحيح مجموعه صغيرة لكن كلكم ذوق جزاكم الله كل الخير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مدام داليا/اعانك الله على ظروفك وحاولىتدخلى التيرم كامل انا شايف المواد كويسه وانا عن نفسى اعتبر باابدا لسه وحاولى وربنا معاكى واعانك الله والف سلامه على ابنك وطمنبنا علبه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ،،،، مدام داليا محمد في البدايه طمنينا عن ابنك واخباركم ؟؟؟ وبالنسبه لرأي الشخصي في موضوع تدخلي بتلات مواد عشان ظروف ابنك وربنا يشفيه ، من وجهة نظري تدخلي بالخمس مواد وربنا هيوفقك وتنجحي بعونه ولو مفيش نصيب ولاسمح الله ورسبتي في مادتين مثلا طيب مهي هي الي هتأجليهم زي كأنك رسبتي فيهم لقدر الله وعليكي عليكي الي هتأجليه من المواد فأنتي توكلي علي الله وحاولي وربنا هيعينك وعالم بظروفك واتمني جميع الاخوه والاخوات التعقيب علي هذا الرأي لاستفاده الاخت داليا وطمئنتها
وارجو من كل اعضاء المنتدي الاعزاء الي يشوف مشاركتي دي يدعوا الله بقلب خالص وبظهر الغيب لشفاء ابن الاخت داليا محمد وصلي اللهم وسلم علي سيدنا محمد ....

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
thanks شكرااااا ليك ابراااااااهيم ويااااارب نكوووون عند حسن ظنكم بيناااااا ولك مني خااااااالص تحيااااااتي
flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اخي العزيززززززززز ابرااااااااااااااااااااااااهيم ارفع التكليف انا عمرو وانته اخ اكبر بلاش استاذيه لما نطلع بس من السنه ديااااااااااااااااااااااااااا
Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
داليا فوزي اخدتك غياب انهرده النهار كله ومش هيتشال الغياب غير لما تنزلي لينا شيء مفيد من الملخصات بتاعتك الي عودتينا عليها وربنا يعينك ويساعدك
Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حبيبتى مدام دااليا ربنا يشفى ابنك يارب يارب يارب

حبيبة قلبى رأيى تدخلى بالخمس مواد مش تأجلى

واوعدك كل الملخصات حاانقلها وارفعها لكم ونذاكروا سوا

حبيبتى حانشجعوكى وان شاء الله ننجحوا سوا

سلمى لى على ابنك وبلغيه سلامى

حبيبتى كلنا ظروفنا ملخبطة لكن بالعزيمة حانتحدى نفسنا وظروفنا وان شاء الله حاننجح سوا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
استاذ ابراهيم ربنا معاك يارب

طيب كويس حضرتك لسة بتبدأ تعال يللا سوا احنا فى بدايات علم النفس الاجتماعى واستاذ عمرو فى بدايات البناء المجتمع المصرى يللا نشجعوا بعض وربنا معانا يااااارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
استاذ عمرو حالا وكلى أمل نندجز علم النفس الاجتماعى النهاردة أوعدك بفصلين او تلاتة ان شاء الله على الأقل النهاردة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.