اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
Dalia Fawzy

تعارف طلبة آداب علم الاجتماع التطبيقي دور يناير 2013

Recommended Posts

Dalia Fawzy كتب:
الجزء النظرى هنا

4shared.com/file/IPGqtmky/__1.html?

نقراه بتمعن وتركيز يا زملائى وننتقل للجزء العملى ... واى سؤال فيه انا تحت أمركم

شكرآ ... وبالتوفيق والنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

استاذ / محمووووووووووووود مروووووووورك اسعدنا وشرفنااااااااااااااااااااااااا flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الملف مفهوش مشكله ... كل ما فى الموضوع إنك تتخطى الأعلانات فى الصفحه الأولى

من خلال كلمة SKIP ADD موجوده أعلى الصفحه على اليمين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mor كتب:
استاذ / محمووووووووووووود مروووووووورك اسعدنا وشرفنااااااااااااااااااااااااا

بارك الله فيك يا عمرو... وبعدين أيه أستاذ دى ؟ إحنا كلنا هنا أخوات ...

وكمان حابب أشكر نشاطك الملحوظ فى المنتدى ... وبالتوفيق والنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا بجد ليك يا محمود علي تواضعك وذوقك والله واسعدني جدا رأيك في نشاطي بس يارب يكون مثمر بالافاده للجميع ونتمنى تواجدك معانا بشكل دائم ان شاء الله وتمنياتي ليك ولإدارة المنتدي والقائمين عليه بالتقدم الباهر دايما لأنه خدمنا وساعدنا وكمان عرفنا علي ناس محترمه مثلك ومثل كل الاخوه الاعضاء
مع خالص تحياتي

thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أنا متشكره جداً علي المعلومة أنا عملت كده فعلاً وفتح معايا الملف

شكرًا أستاذ atomix

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ارجوكم طمنونى نكمل فى الاحصاء ولا مش عرفت اوصل المعلومة فأتوقف

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
دة اول جزء عملى عبارة عن الجداول التكرارية للمتغيرات الوصفية

4shared.com /office/QbOUecr0/___.html?

وتحت أمركم وبعمل الجداول التكرارية للمتغيرات المتصلة او الكمية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

مين قال كده يا اخت داليا ده حضرتك زي الفل في الاحصاء استمري وكلنا هندعيلك علي مجهوداتك الكبيرة وربنا يقدرنا علي رد جمايلك الكتيرة دي

رائع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بالله عليك مش تقول جمايل احنا بنذاكر سوا وانا بستفيد لما بقعد اكتب معاكم ... وتعالوا نبدأوا باقى المواد كمان سوا لازم نشجع بعض ...

واى حد يقف فى حاجة فى الاحصاء ارجوكم يقوللى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

يا استاذه داليا بالنسبه للمساهمه الاخيره بتاعاتك الي هي دة اول جزء عملى عبارة عن الجداول التكرارية للمتغيرات الوصفية اللينك بتاع الفورشيرد الي حطيتيه مش مفعل ومش شغال حاولي تنزليه زي اللينك بتاع المرة الي قبله وشكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا مني ومن كل اسرة المنتدي flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

احنا كلنا واقفين في كل المواد متقلقيش هتساعدينا كتير بس يارب تتحملينا وربنا يجذاكي الف خير علي شغلك الهايل ده
jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخت داليا لسه منزلتش محاضرات ولا تطبيقات علي موقع الجامعه لحد النهارده من سعة مادة علم الاجتماع وعندي استفسار للجميع عاوزكم تتاكدوا من التطبيقات الي نزلتوها التطبيق رقم 2 والتطبيق رقم 3 متشابهين وبيحملوا نفس التطبيق الاسئله الموجوده بتطبيق 2 والي عنده غير كده يعرفني ؟؟؟؟ ولو ثبت كلامي صح عندكم يبقي هما غلطانين ومكررين التطبيقين وبكده يكون التطبيق رقم 3 مش موجود وشكرا لحضراتكم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بسم الله الرحمن الرحيم تحياتى وشكرى وتقديرى للاخوة والاخوات اعضاء المنتدى على كل مابذلوه من جهد وانا متاسف كنت بعيد شويه لان كان عندى ظروف والحمد لله انالسه بادىء مذاكرة وهاكون موجود معاكم باستمرار انشاء اللهمع تمنياتى بالتوفيق للجميع وشكرا يااخ عمرو على النصائح الرائعه وجعلها الله فى ميزان حسناتك رائع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

حمد لله بسلامتك يا اخ / ابراهيم ونورت المنتدي برجوعك مرة تانيه وياريت متنقطعش كتير وربنا يسهلك امورك وبالتوفيق بداية المذاكرة والنجاج ان شاء الله مع خالص تحياتي

fantastic

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا للإفادة يا اخت / داليا واتمني باقي الاخوه اعضاء المنتدي المشاركة في الاستفسار والرد عشان نتاكد ونحاول مخاطبة الجامعة لتعديل الوضع وتنزيل التطبيق رقم : 3 ولكم مني جذيل thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بسم الله الرحمن الرحيم

فعلا انا عندى التطبيق رقم 2 ورقم 3 مكررين واخبار المذاكرة معاكم ايه المعلومات كتير وبتتبخر بسرعه يعنى زى الاخت داليا ماقالت احسن مادة فعلا هى الاحصاء عموما ربنا يسهل ويوفق الجميع يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته فعلا زي ما قلتم التطبيق 2 و 3 زي بعض و بالنسبة التطبيق 6 و 7 منزلش و باقي المحاضرات لم تنزل حتى الان بالنسبه للمذاكره ماشى الحال بالتوفيق للجميع study

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا للاخ / ابراهيم والاخت / دينا علي مشاركاتهم الاخيره والافاده وبالنسبه للمعلومات يا اخ ابرهيم مش هتثبت غير بتكرار القراءة مره واتنين ومع التكرار هيجي الفهم وده الي لازم تركز عليه الفهم قبل الحفظ لانه لو فهمت هتحل الي فهمته حتي لو مش نفس الكلام الي في المحاضرات بس نفس المعني وموصل للاجابه بس باسلوبك وقريب منها ومع خالص تحياتي للجميع بحظ سعيد عمرووووووووووو flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حقيقى متضايقة جداً ومش عارفة اعمل ايه انا بدأت اذاكر علم الاجتماع من التطبيقات متهيألى كدة افضل ... وبكرة ان شاء الله حايجيلى الورق المستنياه من القاهرة لو لقيته مفيد حااصوره وارفعهولكم ان شاء الله ... خايفة يجيلى احباط خايفة بجد والله المستعان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياجماعه أنا نزل ع صفحتي الشخصية محاضرات ماده علم النفس والأنثروبولوجيا
أنا خايفه جداً ومش عارفه ابتدي ازاي

ربنا يوفقك الجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
في البداية اشكرك ياداليا فوزي الينك فتح واشتغل ومجهودك كبير بجد ثانيا مش ده كلامك ياداليا لينا احنا لازم نتعاون ونشجع بعض ونذاكر سوا يبقي ليه مضايقه وليه الاحباط وفين النصايح الي نزلتها ليكم مش بتقريها ليه قبل المذاكره ثالثا مينفعش تذاكري من التطبيقات لازم تقري المحاضرات والتبطيقات ف الاخر لان هي اسئله ومش من كل المحاضره يعني لازم تلمي بالمحاضرة كلها الي بتذاكري تطبيقها ورابعا واخيرا الروح المعنويه الي بحسكم عليها هي المقاوم الاساسي للمساعده علي اجتياذ العوامل النفسيه الي هتمر بينا فتره ما قبل الامتحانات وارجوا الهدوء مع تحياتي عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخت / داليا محمد اشكرك بجد عشان عرفتينا نزول اخر محضرات ومتابعه الصفحه الشخصيه للجامعه بس كلامك ده أنا خايفه جداً ومش عارفه ابتدي ازاي ارجعي للنصايح الي سبق نوهنا عنها ونزلناها ده بالنسبه للخوف والتوتر والمطلوب مننا انه نهدى علي قد ما نقدر ونركز ويكون في قلوبنا طمئنينة عشان يتوفر لينا الاستيعاب المطلوب امسكي المحاضرات وكانك بتقري جريده متحاوليش تبصي علي كتر الكلام ابدي بس باول كلمه وسيبي نفسك تقري عشان عقلك يتفتح وتتنوري مش عشان الامتحان واوعي تحفظي افهمي بس ولما هتعرفي انه انتي بتقري عشان تتثقفي وتعرفي تتعاملي مع مجتمعنا وتفهميه كويس هتحبي المواد واسف للإطالة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
تسلم يارب استاذ عمرو ... ان شاء الله حااعمل بكلام حضرتك

والله المستعان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
تحياتى لجميع الاخوة الاعضاء واشكر حضراتكم جميعا على مشاركاتكم الفعالة والمفيدة ونصائحك المفيدة والكلام الجميل يا استاذ عمرووجزاكم الله جميعا خير على كل ماقدمتموه وكل مساهماتكم وفعلا مش مهم الواحد يفهم من اول مرة ولكن التكرار مهم جدا وفعلا المذاكرة بعد صلاة الفجر جميلة وبتكون نسبة التحصيل عالية تمنياتى للجميع بالتوفيق والنجاح وشكرا جزيلا للاستاذة داليا والاستاذة دينا والاستاذة داليا واخونا الفاضل ا/عمرو وجزاكم الله خير جميعاوتمنياتى لكل اعضاء المنتدى وللجميع بالتوفيق والنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

عاوزين نشوفك كتير هنا بالمنتدي ان شاء الله يا اخ / ابراهيم و thanx علي مشاركتك ويارب التوفيق للجميع

jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

سلام عليكم ،،، فين ياجماعة التفاعل وجودكم بالمشاركات عامل نفسي ومعنوي كبير لرفع الروح المعنوية علي المذاكرة طمونوني عليكم اخبار المذاكره معاكم أيه ؟؟؟ ؟؟؟ ؟؟؟ study

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخت الفاضلة / داليا فوزي يارب تكوني ابتديتي في تلخيص مادة مدخل علم الاجتماع وتنزليها لينا زي ما عملتي في الاحصاء وشاكرين حسن تعاونك ولكي مني ومن اسرة المنتدى خالص تحياتنا بالتوقيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عيونى حاضر ... والله حضرتك كدة شجعتنى ... انا قلت مش مفيد اللى نزلته فوقفت لكن عيونى حانكمل الاحصاء نذاكروها سوا ... ونذاكروا علم الاجتماع سوا .. يارب ننجحوا يااااااااااااااااااارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

تسلمي يا اخت / داليا علي الاهتمام وعلي استجابتك السريعه لطلبنا ويارب دايما روحك المعنويه مرتفعه ويبعد عننا الاحباط ونذاكر مع بعض وشاكرين حسن تعاونك معانا
flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بالعكس الشكر ليكي عشان انتي الي افتتحتي المشاركة بموضوع علم الاجتماع في البدايه وده الي عرفنا علي بعض والشكر الخالص برضه لإدارة المنتدي الي عملوا لينا المنتدي الرائع ده
رائع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخت داليا شكرا جذيلا علي المجهودات المتواصلة دايما في البحث والنشر لمادة الاحصاء بس لي رجاء عندك حاولي تنشري مشاركاتك في موضوع: تعارف طلبة آداب علم الاجتماع التطبيقي دور يناير 2013 عشان دي الصفحه الي معظم الاعضاء عارفينها وانا بالصدفه عثرت علي فيديوهات الاحصاء الي نزلتيها ومحدش يعرف عنها شيء من باقي الاعضاء ولكي منا خالص الامنيات بالنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

تنويه لجميع الاعضاء الي معانا في فيديوهات علي اليوتويب لمادة الاحصاء نزلتهم الاخت داليا فوزي بس علي موضوع اخر اسم الموضوع الاحصاء الاجتماعي تعالو نذاكرو سوا ده اسم الموضوع اكتبوه في البحث وهتوصلوا ليهم وهيفيدوكم ان شاء الله وده للاعضاء الي مشفوش الفيديوهات ولا تنسوا الاخت الفاضله داليا بالدعاااااااااااااااااااااااااااء مع تحياتي عمرو

تصفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

عثرت على تلك الفيديوهات لعلم الاحصاء تعالوا نتفرجوا عليها سوا يا اصدقائى

زملائى الكرام ياريت نتواصلوا دايماً سوا وشكرا لاستاذ عمرو ولاستاذ محمود

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا ليك يامحمود نقلت لينا الرابط ومرورك وتواجدك دايما بيسعدنا فيك الخير flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا ليكي أ / داليا علي اهتمامك بالموضوع واستجابتك السريعه والتفاعل الجاد بالمنتدي لكي من كل التقدير
jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بمساعدتك لينا ووجودك معانا هنعدي الصعاب ومدام انتي هتشجعينا كلنا هنذاكر سوا وهنخلي حملتنا هنا في المنتدي باسم موضوعك ( تعالوا نذاكر سوا ) thanx

رائع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

تسلم يارب استاذ عمرو

ويللا نذاكروا سوا Smile

امبارح الحمد لله خلصت المحاضرة الاولى علم اجتماع وداخلة على المحاضرة التانية

مشاء الله جميل لما ناخده كدة بالراحة ان شاء الله Smile

ويللا شجعنا ندخل علم النفس الاجتماعى سوا Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ربنا يوفقك انا خلصت انهرده علم الاجتماع وبذاكر حاليا الانثروبولوجيا ومن ناحيه الروح المعنويه مش هنلاقيها غير مع بعض عشان نقدر منيأسش وتدينا دافع لما نذاكروا سوا مع تحياتي عمرووووووووو
flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

مشاء الله الله اكبر

تماااااااام ان شاء الله حااركز الليلة وبكرة فى علم الاجتماع عشان انتهى من ال 7 محاضرات اللى نزلتهم من على الصفحة وياريت حضرتك وانت بتذاكر الأنثربولوجى تطمنا ايه اخباره سهل صعب Smile

تحياتى لحضرتك jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا على المجهود الجبار والتشجيع المستمر من الاستاذ عمرو ومن الاستاذة داليا ومع حضراتكم فى حملة يلا نذاكر سوا وانا الحمد لله ذاكرت اكتر من 50% فى علم الاجتماع وبدات فى الانثروبولوجيا ودى مادة حلوة ومعلوماتها جميلة انشاء الله الامور هاتكون تمام بامر الله وتوجيهات حضراتكم وجزاكم الله خير الجزاء مع خالص تحياتى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا يقويكي يا اخت داليا وبالنسبه للانثروبولوجيا بس اذاكر فيها شويه وهتبان معايه اذا سهله ولا معقدة وبتسهيل ربنا مفيش صعوبات والحمد لله موادنا للفهم ، بس كنا عاوزين نكون بنذاكر مادة واحده كلنا مع بعض عشان نعرف نطرح اسئلة علي بعض ونحط حلولها من واقع فهمنا وعموما ربنا يعينا جميعا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.