اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
Dalia Fawzy

تعارف طلبة آداب علم الاجتماع التطبيقي دور يناير 2013

Recommended Posts

waleed.eg007 كتب:

إن شاء الله قريب جداً بس محتاج أتواصل مع الاداره عشان حاجه صغيره بس كده ضروري جداً

أهلآ بيك يا أستاذ وليد

ممكن حضرتك تتواصل مع الإداره عن طريق هذا الرابط

/contact

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم

ياجماعة انا زرت اليوم المركز الخاص بالتعليم المفتوح بالمنصورة وأخبروني إن الكتب مازالت تحت الطبع ولم ينتهي منها بعد مش عارف التأخير ده كتير والمشكله ان الواحد مش عارف يذاكر من الكتاب اصلاً عبر الجهاز مش عارف هو ليه الموضوع كده صعب من اولها خايف اضايقكم بس اكيد انشاء الله هيكون سهل انا متأكد ومنتظر تواصلكم ودعائكم كما أتمنى لكم من كل قلبى بالتوفيق والنجاح flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
thanx شكرا يا استاذ / محمود علي تزويدك الرابط الخاص للاداره للاستاذ / وليد ويارب نلاقي شيء يفيدنا بس شد حيلك معنا يا أ / وليد jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكر خاص لمجهودك يا استاذ / احمد ويارب تتواصل مع الجامعه دايما عندكم وتعرفنا اخر الاخبار عن المحاضرات thanks

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم
انا عضوه جديدة فى علم اجتماع واتمنى ان انضم ليكم فى المنتدى واتمنى التوفيق والنجاح للجميع
انا مسجله من الكويت وياريت نتعاون مع بعض.

شكرا جويلا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

نورتي المنتدي يا أ / dsamir وتشرفنا بحضرتك وان شاء الله يكون انضمامك لينا خير علينا وتنزل المحاضرات عشان نعرف نذاكر وانا سالت عند الوكيل بتاع الجامعه في الكويت علي الكتب ولا المحاضرات قالي لسه عند حضرتك اي معلومات جديده عن المحاضرات لما سجلتي هنا ،،،،، مع تحياتي عمرو flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mor كتب:
شكرا يا استاذ / محمود علي تزويدك الرابط الخاص للاداره للاستاذ / وليد ويارب نلاقي شيء يفيدنا بس شد حيلك معنا يا أ / وليد

لا شكر على واجب يا أستاذ عمــــــــــــــــــــــــــــــــرو إحنا بنسعى لما فيه الخير للناس كلها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كلك ذوق وخير يا استاذ / محمود وربنا يجعلك دايما لعمل الخير لكل الناس بس انا عمرو مش احمد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سورى أتلغبط وعاشت الأسامى يا أستاذ عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا يا استاذ mor على ذوق
وانا النهاردة نزلى كتاب مدخل علم الاجتماع والاحصاء الاجتماعى وياريت يكون نزل للجميع
واذا فى جديد بقولكم على طول

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

فعلا نزل اليوم كتاب علم الاجتماع والاحصاء الاجتماعى وسالت اليوم تانى عن مذكرات او تطبيقات للاسف لسه مانزلتش ومافيش اى جديد مع خالص تحياتى وامنياتى للجميع بالنجاح والتوفيق flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا خاص thanks للمشاركات الاخيرة من الاخوة الاعضاء ونتمنى التفاعل والتواصل الدائم بينا لما فيه خير لينا كلنا مع خالص تحياتي عمرو flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بسم الله الرحمن الرحيم
تحياتى لكل الاخوة والاخوات اعضاء المنتدى وشكرا جزيلا على المتابعه والبحث عن كل ماهو جديد ونتمنى التواصل باستمرار واهلا وسهلا بالاعضاء الجدد وفى انتظار مشاركاتكم وشكرا جزيلا للاستاذ عمرو انشط عضو فينامع تمنياتى بالتوفيق للجميع انشاء الله
flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

متشكر جدا يا استاذ / ابراهيم كلك ذوق thanx

ويارب كل اعضاء المنتدي كلهم يكونوا متواصلين بشكل يومي عشان نفيد ببعض باي اخبار جديدة

flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

باين من عدم مشاركات الاخوة الاعضاء انه المذاكره خدتهم مننا خالص ربنا معاكم وشدوا حيلكم والي حاسس انه بيتوه ومش بيركز لما يقري ف الكتب يبعت مشاركه واكيد المحاضرات هتحل اللازمه دي مع تمنياتي بالتوفيق

عمــــــــــــــــــــــ flower ـــــــــــــــــــــــرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
والله ياستاذ /عمرو لسه ماذاكرت خالص ولا حتى اخذت فكرة عن المواد لان المذاكرة من الكتب مافيش منها اى تحصيل بس ممكن مادة الاحصاء الاجتماعى تتذاكر من الكتاب لان فيها قوانين ثابتة من شكلها ومعظمها تمارين ونجرب ونشوف لحد ماربنا يسهل وينزلوا محاضرات اومذكرات مع خالص تحياتى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الحال من بعضه يا أ / ابراهيم وما باليد حيلة سألت هنا وكيل الجامعة بالكويت علي المحاضرات برضه قالي لسه ما في اي شيء عنها بس خد فكره عن الكتب بقرأءة عادية عشان يسهل عليك المذاكره ف المحاضرات لما تنزل والله ولي التوفيق .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ماشى يااستاذ عمرو نحاول وربنا يسهل المهم نتابع بااستمرار ونبحث عن كل جديد
مع خالص تحياتى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

فين الاخوه الاعضاء فين مشاركاتكم طمنونا عليكم والمذاكره في الكتب اخبارها ايه معاكم الي عنده افاده عن اي شيء يعرفنا thinking

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الاخوة والاخوات اعضاء المنتدى بعد قراءة مبسطه في مادة المدخل الي علم الاجتماع ننصح بان تكون الماده الاولي الي تكون في اهتمامكم لما تفكروا تذاكروا وبعدها ان شاء الله هتسهل عليكم باقي المواد مع تمنياتي للجميع بحظ سعيد flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

العفوووووووووو يا أ / محمووووووووووووود

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وبعدين ياجماعة ايه الحل مش فاهم حاجه من الدش اللى فى الكتب ومش عارف اذاكر ايه الحل الوقت بيجرىمفيش اى جديد وليه مفيش تواصل فى المنتدى ولاالمذاكرة واخداكم ربنا يوفق الجميع وتحياتى لكل اعضاء المنتدى وكل شعبة علم الاجتماع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
والله انا زيك يااستاذ ابراهيم مش عارفه اذاكر من الكتب بس مفيش بايدينا غير الصبر وارجو من اي حد بيحضر يبعت لنا المحاضرات عشان نذاكر وشكرا لكل الاعضاء اللي تعبانه معانا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
والله انا زيك يااستاذ ابراهيم مش عارفه اذاكر من الكتب بس مفيش بايدينا غير الصبر وارجو من اي حد بيحضر يبعت لنا المحاضرات عشان نذاكر وشكرا لكل الاعضاء اللي تعبانه معانا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مساء الخير على الجميع عملين ايه يا جماعة في المذاكرة سؤالي للاستاذ عمرو .. حضرتك كنت كاتب قبل كدة حصرتك قلت ان في محاضرات هتجيلك من مصر يا ترى ايه الاخبار . جت ولا لسة؟ و جزاك الله كل خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سلام عليكم ،،،،،،، استاذه دينا مجدي انا فعلا قلت انه فيه محضرات جايه لي من مصر بس للاسف مفيش حد جاي من مصر الفتره دي عشان يجيبها لي لكن الحمد لله انا كلمت الاخت الفاضله عطر الجنه اداب انجلش هي وبتحضر ف الجامعه وقلت ليها ياريت تساعدينا وتجيبي لينا محضرات اجتماع فهي جذاها الله خير الجذاء ما قصرت راحت اشترت المحاضرات الي خدوها من مكتبه جنب الجامعه هناك وكتر الله خيرها علي الايميل بتاعي وملتني محاضره واحده بتاعت علم نفس إجتماعي الفصل الاول يعني وانا حاولت احطها منتدي معرفتش والله وهي واعدتني هتنزلهم ع المنتدي بعد متسحبهم سكنر وتنزلهم بمعرفتها ويارب بكده اكون قدرت افيدكم وخلال اليومين الجايين هتنزل هي المحاضرات زي ما قلتلي ولا تنسوها بالدعاء ،،،،،،،،،،،،،، عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور يا استاذ عمرو .... وجزاك الله كل خير thanksرائع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ما سوينا شي يا أ / دينا لا شكر علي واجب كان ودي اساعد باكتر من كده بس ربنا يعينا ونقدر بالاستعانه بالله وبالاخت عطر ننزل ليكم المحاضرات ،،، واتمني من الاخوة والاخوات الاعضاء التواصل بالمنتدي عشان كل واحد يضيف اي معلومه جديدة تفيدنا في المذاكره او في اي شيء بخصوص دراستنا والله ولي التوفيق اخوكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
معلومه للاخوه الاعضاء للتواصل عبر الدردشه الخاصه بالمنتدي في اعلي الصفحة فيه اختيار اسمه البوابه من خلالها هتفتح ليكم صفحه علبه الدردشه وتدوسوا دخول هتبقوا موجودين مع بعض للتواصل السريع مع بعض وشكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

سلام عليكم ،،، الاخوة والاخوات المحترمين اعضاء المنتدي الحمد لله قدرت انزل ليكم المحاضرة الاولي لعلم النفس الاجتماعي في الموضوعات الي في المنتدي ادخلوا وحملوها انا كتبها علي صفحة ورد ان شاء الله تستفيدوا منها والي مش عارف يوصل ليها يروح علي كلمة ابحث اعلي الصفحه ويكتب ف البحث علم النفس الاجتماعي وهيجيله الموضوع وفيه المحاضره ويارب النجاح ودعواتكم لينا عمرو

روعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا لمرورك يا اخت داليا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الحضرات أعضاء المنتدي عاوزين تفاعل ومشاركات والي عنده معلومات يطرحها للجميع او اي افادات حاسس اني لوحدي في قسمنا ولا المذاكره اخدنكم ،،،،،،،،، مع تمنياتي بالتوفيق ،،،،،،، عمــــــــــــــــرو

studythinking

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا والله لسه مبدأتش مذاكره ومفيش جديد لسه ولا كتب جت كل ما اتصل يحكولى مفيش حاجه وصلت

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اشكرك علي مشاركتك يا استاذة / داليا ويارب يكون بشكل دائم تعرفينا الاخبار مدام بتتصلي علي الجامعه وتفيدينا لانه احنا فينا الي مسافرين بره مصر زيي انا كده وحاولي تقري ف الكتب وتبدأي من مادة مدخل لعلم الاجتماع لانها هتفيدك اكتر لباقي المواد

jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
على فكره انا كمان بره مصر عايشه فى الكويت بس بتصل بالمكتب بتاعهم هنا على طول بس مفيش جديد
حتى ياريت نستلم الكتب عشان تسهل علينا الدراسه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب مهي الكتب المفروض نزلت علي صفحتك الشخصيه علي موقع الجامعه يا استاذه / داليا وتقدري تقري فيها عشان تكسبي وقت ولما تنزل المحاضرات يكون عندك خلفيه ع الاقل ،، وانا كمان اتصلت علي مكتبهم هنا في الكويت بيقولوا لسه مفيش حاجه والله المستعان

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مش عندكم بس فى الكويت ا/عمرو استاذة /داليا حتى هنا فى مصر نفس المشكلة ماقيش كتب ولامذكرات وانا سالت امس فى الفرع مافيش اىجديد والله المستعان ماباليد حيلة وتحياتى للجميع[b]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
استاذ / ابراهيم في المكتبات الي جنب الجامعه ف مصر فيه محاضرات وملخصات وفيه الاخت عطر سبق وقلتلكم عليها انها راحت واشترتهم وانا نزلت منهم المحاضرة الاولي لعلم النفس الاجتماعي ودي المحاضرة الوحيده الي بعتتها لي ولسه مبعتتش باقي المحاضرات لانها مشغوله ، وهي وعداني تنزلهم اسكنر وتحطهم علي المنتدي لكل الناس والله يجذاها الف خير علي مجهودها الكبير ، مع تحياتي اخوكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخى الاستاذ عمرو انا مش من القاهرة انا من كفر الشيخ ولظروف عملى مش بانزل القاهرة وعندنا فى كفر الشيخ مكتبات للمذكرات دى و الامتحانات وانا حاجز ولكن لم تصل للان وانا هااشوف اى واحد رايح القاهرة يجيبهم وفى المكتبة وعدونى الاسبوع القادم يجيبوا المحاضرات اللى نزلت فمعلش والله غصب عنى مش تقصير منى مع خالص تحياتى للجميع ومتشكر جدا لكل من ساهم اى مساهمة اخوكم ابراهيم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ربنا يا عينك ويقويك يا أ/ ابراهيم للي فيه خير ان شاء الله وشكرا علي مشاركتك واهتمامك بالموضوع ...

flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كنت قد وعدت الاستاذ عمرو انى ساحضر لكم المحاضرات من الكلية وبالفعل احضرتها ولم اتمكن من رفعها كما يجب ولكنى حاولت واتمنى انى اكون قدرت افيدك
ده الرابط الموجودة عليه المحاضرات كلها لكل المواد الخاصة بكم ادخلوا وحملوها وبالتوفيق ان شاء الله

4shared.com/zip/zYLwhFVg/__online.html?

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعه اللى يفتح معها الينك ياريت يقولى او يبعتلى المحاضرات لان مش بيرضه يفتح معايا

وشكرا على التعاون الجميل اللى بينا ويارب التوفيق والنجاح الباهر للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.