اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
Dalia Fawzy

تعارف طلبة آداب علم الاجتماع التطبيقي دور يناير 2013

Recommended Posts

يا أ / دينا حاولت كتير انزله بس حجم الملف كبير ومرضيش يتحمل معاي الكتاب اصله 226 صفحه لو عندك اي طريقه اخري انتي ولا اي حد بالمنتدي انا تحت امركم اخوكم عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اشكرك شكرا جزيلا يا أ/ عمرو اخيرا نزل عندي على الصفحة الرئيسية وهو 216 صفحة ... وهو ثلاث وحدات .. هل مطابق للي عندك ولا لأ لأن حضرتك بتقول انو 226 صفحة ! .. ارجو الافادة وجزاك الله كل خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اكيد هوه بس انا عندي 226 يمكن علي حسب البرنامج الي عندك انا منزله بواسطه ادوب ريدير وهما ثلاث وحدات فعلا بس انتي اكيد توهتي لما شوفتي حجم الاوراق وعلي فكره المذاكره المفروض متكنش م الكتاب هتكون م المحاضرات لانها هتبقي اقل بكتير جدا من عدد صفحات الكتاب يعني متقلقيش لسه هينزلو المحاضرات ويارب اكون قدمت الافاده المطلوبه واوافيكم بكل جديد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أ / دينا معلش المعلومه الي هي بتاعت 226 صفحه دول عدد الورق للطباعه علي برنامج الادوب ريدير لكن تاكدت انه الكتاب عدد صفحاته 217 مكتوب كده عليه بالفهرس وكله وياريت كل الي معانا ف المنتدي يحطوا الاوقات الي بيدخلوا فيها المنتدي المعتاد يعني عشان نعرف نتواصل مع بعض ف الدردشه ويمكن يكون في حد بيحضر محاضرات يفيدنا وشكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم الاخوة الاعزاء مفيش جديد على الصفحة غير كتاب مادة البناء الاجتماعى للمجتمع المصرى زى مانزل عند حضراتكم بالظبط 117 صفحه 3وحدات وانا سالت فمكتبة الصقر وفيروز على المذكرات او اى ملازم عرفونى انهم لم ينتهوا من تلخيص الكتب وانشاء الله بعدالعيد تنزل والله الموفق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم الاخوة الاعزاء مفيش جديد على الصفحة غير كتاب مادة البناء الاجتماعى للمجتمع المصرى زى مانزل عند حضراتكم بالظبط 117 صفحه 3وحدات وانا سالت فمكتبة الصقر وفيروز على المذكرات او اى ملازم عرفونى انهم لم ينتهوا من تلخيص الكتب وانشاء الله بعدالعيد تنزل والله الموفق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا يا اخ ابراهيم علي مجهودك ونتمني دايما تفيدنا بوجودك معانا ف المنتدي وف مصر كمان واحنا بالفعل محتاجين ملخصات والملازم دي بسرعه لانه الي يشوف الكتاب مش هيعرف يذاكر اصلا من حجم الصفحات الكتير الي فيه ولك مني الشكر والتقدير عمـــــــــــــــرو thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لاشكر على واجب استاذ عمرو ولو فيه اىجديد انا معاكم وتحت امركم مع تمنياتى للجميع بالتوفيق والنجاح انشاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرآ ليكم جميعآ على التعاون المثمر بينكم ويارب يكلل تعبكم بالنجاح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم معلش انا عندي مشكله انا قدمت اداب اجتماع وانا بره مصر حاليا والكتب والسديهات هستلمها لما انزل مصر وللاسف مش هنزل قبل اخر 11 رجاء اي زميل يقدر يساعدني في المحاضرات والمنهج مؤقتا لغايه مانزل مصر ارجو الرد لاني بجد انا في ورطه والله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخت هبه لا تخافي ولا تقلقي ان شاء الله معاكي ربنا وكلنا معاكي باذن الله بس حضرتك سيبي مواعيد دخولك المنتدي عشان نعرف نفيدك بكل شيء جديد وبعدين احنا زيك بالظبط لسه مفيش غير ماده واحده الي نزلت وكتاب كمان مش محاضرات انتي صفحتك الشخصيه نزل عليها حاجه ولا لسه وبخصوص الكتب الي بتدوري عليها مش هتفيدك ف المذاكره الي هيفيدك المحاضرات مع تحياتي عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياجماعة انهرده نزلوا كتابين علي الصفحه بتاعتي بكده يبقي نزلو تلات كتب ماعدا مدخل الي علم الاجتماع والاحصاء الاجتماعي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
طيب هطلب من الاداره Smile طلب بسيط
بعد إذن الاداره عايزين قسم خاص بكليه أداب قسم إجتماع تطبيقي study
وانا هتولي نزول المحاضرات عليه بالكامل rolling eye
عشان إللي بره مصر وإللي جواها في كل مكان يقدر يستفيد crying
وأرجو إبلاغي بقراركم hit
وانا جيبت المحاضرات إللي فاتتنا كلها good
وإن شاء الله أقدر أنزلها كلها flower
بس المشكله إني معفي من مادتين تقريباً لأني حاصل علي بكالوريوس قبل كده يادماغي
وانا مستني رد الاداره وربنا يقدرني علي الكلام ده :yellow rose:

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
jazak شكر خاص جدا للاستاذ / وليد علي الدور الفعال الي هيقوم بيه ونتمني تحقيق المطلوب وعمل قسم خاص بعلم الاجتماع وربنا يوفقنا دايما لما فيه خير للجميع عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكرا جزيلا استاذ وليد وهذا شعور نبيل من حضرتك وجزاك الله عنمجهودك هذا خير الجزاء وانا يااستاذ عمرو نفس الكتابين نزلوا على صفحتى وشكرا لحضرتك ونتمنى من الادارة تلبية رغبة الاستاذ وليد وهى رغبتنا جميعا وشكرا لكل من ساهم اى مساهمة والى اللقاء flowerflowerflower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شرفتنا ياحمد وكل سنه وانته طيب ونورت المنتدي وان شاء الله تفيد وتستفيد معانا هنا مع تحياتي عمرو flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا لحضراتكو علي مجهودكوا وياريت لو اي حد يفيدنا في تلخيص الكتب والمحاضرات لاني فعلا الكتاب ميشجعش حد عالمذاكره وربنا يوفقنا جميعا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا اخت هبه طبيعي المذاكره مش هتكون من الكتب لانها دش كتير الشغل كله علي المحاضرات الي لسه منزلتش علي موقع الجامعه وعلي المحاضرات التلفزيونيه الي برضه لسه منزلوهاش عموما لحد ما تنزل الحجات دي تقدري تقري بس ملخص كل وحده او فصل وتشوفي الاسئله ف نهايه الباب الي في كل كتاب ده هيفيدك اوي والله الموفق والمستعان اخيكم / عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انا االي اشكرك يا marina علي المنتدي الجميل ده والاصدقاء الاجمل الي فيه بس يارب يكون فيه مشاركات كتير وتفاعل بين الاخوة الاعضاء لما فيه خير وافاده لينا كلنا وكل سنه وانتي وهما كلهم طيبين بنماسبه عيد الاضحي روعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ميرسي اوي لك احمد علي زوقك ،،،،،،،،، وبعدين فين الاخوة الاعضاء اظاهر العيد خدهم مننا خالص يلا ربنا يهنيكم ويسعدكم بس عوزين بعد العيد مشاركات كتير jazak

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كـل عام وحضراتكم جميعاً بخير بمناسبة عيد الاضحى المبارك ونتواصل بعد العيد ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

صباح الخير علي أجمل أسرة منتدي وأجمل قسم في آداب وكل سنة وحضراتكم طبيبن جميعاً ... انا دخلت انهاردة على صفحتى لقتهم مغلقين صفحة التحميل يومياً من السادسة صباحاً إلي الحادية عشر ومخصصين الوقت هذا لزملائنا في الخارج يكون نزل محاضرات مكتوبه او تليفزيونية للثلاث مواد ؟ [color=red][/colo rose t r][b][i]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صباح النور يا أستاذ احمد

من الساعه 6 صباحآ الى 11 ده فعلآ بيخصص لطلبة الخارج عشان بيكون فى ضغط جامد

على سيرفرات التحميل طول اليوم ومبيعرفوش يحملوا حاجه من الصفحه الشخصيه

فالجامعه عملت الموضوع ده تسهيلآ عليهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صاح الخير .. كل عام وانتم بخير بمناسبة العيد الاضحى وربنا يجعلها سنة خير على الجميع ..أ/ أحمد قال ان التحميل بالنسبة للمقيمين بالخارج من 6 ص الى 11 ودخلت مفيش تحميل لو عندكو فكرة بيتحمل ازاي ابعتولي .... ولو عرفت احمل محاضرات ان شاء الله هخبركم عنها ... وجزاكم الله كل خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
صباح النور ... وحضرتك بالف صحه وسلامه

بالنسبه للتحميل بيكون من الصفحه الرئيسه وليس من مكتبه تحميل المواد العلميه اللى موجوده فى صفحتك

وده كل بيعتمد على وجود ملفات أصلآ جاهزه للتحميل بمعنى ان الجامعه نزلتلكوا حاجه على

صفحتكم الشخصيه ولا لسه ؟

فممكن حضرتك تخشى على الصفحه وتشوفى فى حاجه جاهزه للتحميل ولا .... لا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وبالنسبه للتحميل يدوب بدوسى على أسم الماده العلميه اللى هتنزليها .... فبيحولك على صفحه

تانيه فيها كل الملفات يدوب بتدوسى على الملف فبينزل أوتوماتيكيا عشان ده رابط مباشر لسيرفر التحميل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

شكر خاص للمشاركات الاخيره من الاخوة الاعضاء والمشرف العام ويارب دايما تفيدونا بالجديد والي يخدم كل الاخوة والاخوات الموجدين معانا

thanksthanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ebrahim كتب:
شكرا جزيلا استاذ وليد وهذا شعور نبيل من حضرتك وجزاك الله عنمجهودك هذا خير الجزاء وانا يااستاذ عمرو نفس الكتابين نزلوا على صفحتى وشكرا لحضرتك ونتمنى من الادارة تلبية رغبة الاستاذ وليد وهى رغبتنا جميعا وشكرا لكل من ساهم اى مساهمة والى اللقاء flowerflowerflower

العفو ده بس من زوقك وربنا يكرم وإن شاء الله نقدر نوصل لكل الناس إللي معانا في القسم عشان محدش يبقا ناقصه حاجه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أحمد أداب إجتماع كتب:
أتوجه بالشكر للأستاذ وليد وياريت يا جماعة نتعاون معاً انشاء الله حتي نستزيد وادعوا الله ان يوفقنا الي كل خير والنجاح .

العفو يا أستاذ أحمد وإن شاء الله هنتعاون عشان نوصل كلنا للي إحنا عايزينه وتعميم الاستفاده للجميع بإذن الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
mor كتب:
jazak شكر خاص جدا للاستاذ / وليد علي الدور الفعال الي هيقوم بيه ونتمني تحقيق المطلوب وعمل قسم خاص بعلم الاجتماع وربنا يوفقنا دايما لما فيه خير للجميع عمرو

العفو ده بس من زوقك والله وإنتظروني إن شاء الله من الاسبوع القادم
بس محتاج تواصل مع الاداره في حاجه صغيره شويه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هبة الله صلاح كتب:
شكرا لحضراتكو علي مجهودكوا وياريت لو اي حد يفيدنا في تلخيص الكتب والمحاضرات لاني فعلا الكتاب ميشجعش حد عالمذاكره وربنا يوفقنا جميعا

إن شاء الله قريب جداً بس محتاج أتواصل مع الاداره عشان حاجه صغيره بس كده ضروري جداً

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مساء الخير على الجميع .. بالنسبة للمادة علم الاجتماع والاحصاء الاجتماعي .. حد حملهم لاني بحاول من زمان احملهم ولا يوجد تحميل ... أرجو افادتي . عن سبب تأخير المحاضرات والملخصات لاني بصراحه زهقت من الكتب لانها طويلة .. واحنا عاوزين الخلاصة .. وشكراا جزيلاً وجزاكم الله كل خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
أ / دينا الماديتين دول لسه منزلوش لحد انهرده وادينا كل يوم بنتابعهم بس لو حابه تذاكري خليكي علي الملخصات الي نهايه كل فصل او وحده ف التلات كتب الي موجدين والمحاضرات التلفزيونيه برضه لسه منزلتش بس كتب المذاكره منها اكيد صعب وهتوهي فيها عمرو

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بسم الله الرحمن الرحيم
تحياتى لكل الاخوة والاخوات اعصاء المنتدى للان مافيش اى جديد عن المحاضرات
ولا المذكرات ولا تلخيص والوقت دخل ومش عارف ايه الحل ارجو الافادة وجزاكم الله خيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا أ / ابراهيم ما نملك غير الصبر لحد ما ينزلوا المحضرات بس هوه الموضوع انه احنا هنضغط جامد في المذاكرة لضيق الوقت الباقي ولعل وعسي يراعونا في الملغي من المقررات ده يمكن يساعدنا شويه والله ولي التوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ماشى يااستاذ عمرو لازم نصبر بس جميع الكليات والاقسام نزلهم محاضرات وملازم وتطبيقات مش عارف ليه مافيش غير قسم الاجتماع عموما احنا صابرين وربنا يسهل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مهو الكليات دي شغاله من زمان ف الجامعه المفتوحه وموادها اساسيه وثابته لكن قسمنا عشان جديد متاخرين ف المحاضرات الي علي الصفحه وف المحاضرات التلفزيونيه بس اكيد ربنا مش هيضيعنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مساء الخير على الجميع ... لو سمحتم اي حد مقيم في مصر يروح يسأل لنا عن المحاضرات والملخصات عشان الوقت ديق وخصوصا ان انتو بتقولو ان كل الاقسام جالها المحاضرات والملخصات ما عدا قسمنا فرجاءً حد يروح يسأل لنا ضروري جدا عشان الوقت ديق ومش هنصبر اكتر من كدا بس فاضل شهرين بالضبط وشهر يناير المفروض نكون بنراجع ... وجزاكم الله كل خير وشكراً

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا سالت قبل كدا اخت دينا قالوا انهم لم ينتهوا من التلخيص واول ماينتهوا هاينزلوا الذكرات والتطبيقات
واحنا منتظريين وربنا يسهل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا أ/ ابراهيم .. .. رجاءً لو عرفت اي معلومات عم المحاضرات والتطبيقات اخبرنا بها .. وجزاء الله كل خير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اشكر جميع الاخوه علي المشاركات المفيده والتواصل المستمر بيننا ويارب دايما كده مع خالص تحياتي للجميع thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

فيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن الاخــــــــــــــــــــــــــــــوة الاعضـــــــــــــــــــــــــــــــاء عـــــــــــــــــــــــــاوزين
نشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاط noo

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
احنا ا موجيدين بس مفيش جديد فين الاستاذ وليد منزلش المحاضرات لية احنا معتمدين عليةرجاء الرد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.