اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  9231 اعضاء

نادي الفهلوى ديزاين للإبداع
Mr ToDAY

هاااااااااااااااام جدا يا ناس إللي عنده بنات

Recommended Posts

هاااااااااااااااام جدا



يا ناس إللي عنده بنات ( ينتبه جداً جداً ويخاف عليهم اليومين دول )



فيه بنتين راحو على محل وإشتروا كيس شيبسي وعصير

... وهما راجعين للبيت شافوا عجوزة ماشية وراهم !

المهم العجوزة دي مشيت وراهم لحد ما وصلوا البيت



وقفت العجوزه عند باب البيت بعدها راحت البنت الصغيرة

وحكت لأمها القصة وطلعت الأم لاقت العجوزه واقفة عند الباب

و سألتها إتفضلي ياحاجّة في حاجة ؟؟



قالتلها شكراً بس ناديلي البنت الصغيرة

اللي دخلت من شوية !!

قالتلها: أنا أمها لو البنت عملت حاجه إحكيلي ؟



بصت لها العجوزه وقالت: ممكن تناديها بس !

خافت الأم ودخلت قالت لأبوها



وطلع الأب وقال إتفضلي يا ستي مالك في حاجة

قالتله نفس الكلام وإنها عايزة تشوف البنت الصغيرة

أهل البنت خافوا .. وبصراحةعندهم حق وشكوا في العجوزة



قال الأب: إقصري الشر ... لو ما مشتيش هبلغ الشرطة

قالت العجوزه: مش هقدر أمشي إلا لما أشوفها !!

بلغوا الشرطة وجت ولقوا العجوزة قاعدة عند الباب

الشرطة قالوا لها في ايه مالك يا حاجّة ؟؟؟



قالتلهم خلوني أشوف البنت و بعدين إعملوا اللي انتوا عايزينه

قال أبوها: ما دام الشرطة موجوده تعالي يا بنتي كلميها

ونادوا علي البنت ومسكينة كانت ميتة من الخوف

وقالتلها العجوزة:



يابنتي: أنا هقعد عند الباب

ولما تخلصي

كيس الشيبسي هاتيهولي عشان عايزة افرقعه برجلي



اللى هيشتم الشتيمه حرام

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
@Mr ToDAY كتب:
هاااااااااااااااام جدا



يا ناس إللي عنده بنات ( ينتبه جداً جداً ويخاف عليهم اليومين دول )



فيه بنتين راحو على محل وإشتروا كيس شيبسي وعصير

... وهما راجعين للبيت شافوا عجوزة ماشية وراهم !

المهم العجوزة دي مشيت وراهم لحد ما وصلوا البيت



وقفت العجوزه عند باب البيت بعدها راحت البنت الصغيرة

وحكت لأمها القصة وطلعت الأم لاقت العجوزه واقفة عند الباب

و سألتها إتفضلي ياحاجّة في حاجة ؟؟



قالتلها شكراً بس ناديلي البنت الصغيرة

اللي دخلت من شوية !!

قالتلها: أنا أمها لو البنت عملت حاجه إحكيلي ؟



بصت لها العجوزه وقالت: ممكن تناديها بس !

خافت الأم ودخلت قالت لأبوها



وطلع الأب وقال إتفضلي يا ستي مالك في حاجة

قالتله نفس الكلام وإنها عايزة تشوف البنت الصغيرة

أهل البنت خافوا .. وبصراحةعندهم حق وشكوا في العجوزة



قال الأب: إقصري الشر ... لو ما مشتيش هبلغ الشرطة

قالت العجوزه: مش هقدر أمشي إلا لما أشوفها !!

بلغوا الشرطة وجت ولقوا العجوزة قاعدة عند الباب

الشرطة قالوا لها في ايه مالك يا حاجّة ؟؟؟



قالتلهم خلوني أشوف البنت و بعدين إعملوا اللي انتوا عايزينه

قال أبوها: ما دام الشرطة موجوده تعالي يا بنتي كلميها

ونادوا علي البنت ومسكينة كانت ميتة من الخوف

وقالتلها العجوزة:



يابنتي: أنا هقعد عند الباب

ولما تخلصي

كيس الشيبسي هاتيهولي عشان عايزة افرقعه برجلي



اللى هيشتم الشتيمه حرام


iههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

×
×
  • اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.