اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
elbanna23

طلاب ترجمة انجليزى بالمنطقة الشرقية بالسعودية

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اخواني واخواتي الاعزاء بالمنطقة الشرقية بالسعودية
ارجو من الجميع التعاون في هذا الموضوع لكي نصل جميعا الى التخرج وبمستوى راقٍ بإذن الله
من خلال مشاركة جميع المعلومات المتعلقة بالمحاضرات ، الكتب ، التطبيقات ، الامتحانات ، كيفية المذاكرة في جميع المواد ، كيفية اجتياز الامتحانات على افضل وجه .
يعني كل ما يفيدنا ويسهل علينا التواصل من خلاله
وشكرا لكم على أي حال

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...انا اقيم في المنطقة الشرقية تحديدا في الخبر وانا معي ترم رابع وخامس

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سوسن محمود امام كتب:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...انا اقيم في المنطقة الشرقية تحديدا في الخبر وانا معي ترم رابع وخامس

شكرا على الرد السريع ، ونرجو التعاون قريبا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم جميعا ورحمة الله وبركاته

هذا أول فصل لي ارجو من اخواني واخواتي الأخذ بيدي لأني خايف وما عندي أي فكرة مسبقة عن الاختبارات وشكرا لكم اعزائي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ولا يهمك ان شاء الله خير وربنا يوفقك ونحن معك .انا اقيم في الخبر ومعي ترم رابع وخامس واى حدمة.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
تحية لطلاب المنطقة الشرقية ، ولكل طلاب الجامعة المفتوحة بالمملكة العربية السعودية الشقيقة وأهلا وسهلا بكم في منتدياتكم منتديات المنار التعليمية .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا لـ سوسن ، المشرف العام ، tahab
انا كمان في السنة الأولى الترم الاول ، لسه مسجل من قريب وان شاء الله اذا عرفت اي معلومة هحاول ان ارسلها للجميع او نتشارك في النقاش حولها بإذن الله .

اراكم قريبا ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الف شكر لكم جميعا وربنا يوفقكم ويسهل لكم الصعب...والله الموضوع في الاول بيكون صعب لكن بعد كده الامور بتسير بسلاسة جميلة جدا...لي نصيحة صغيرة ارجوا ان تقبلها منى ...حاول ان تزيد حصيلة الكلمات عندك واعمل كشكول يكون خاص بالكلمات ولازم تحفظ الكلمة وعائلتها وسوف تجد نفسك بتحفظ من الكلمة الواحدة كلمات كثيرة وياريت مع كل كلمة يكون لها مثال علشان تعرف استخدامات الكلمة وربنا يوفقنا جميعا انه علي ما يشاء قدير.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا على النصيحة الكبيرة ودمت لنا منارا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا في المنطقة الشرقية وتحديداً في الدمام

وبدرس حالياً في الترم الثاني

وأتمنى إننا نتعاون

والله الموفق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
elbanna23 كتب:
شكرا لـ سوسن ، المشرف العام ، tahab
انا كمان في السنة الأولى الترم الاول ، لسه مسجل من قريب وان شاء الله اذا عرفت اي معلومة هحاول ان ارسلها للجميع او نتشارك في النقاش حولها بإذن الله .

اراكم قريبا ان شاء الله
السلام عليكم انا معى تربيه نوعيه ونفسى اقدم بس ياريت تفيدونى بالمصاريف كام بالسنه والامتحانات فين انا ببريده ولكم جزيل الشكر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا فى جده ان شاء الله معاكم السنه الاولى ترم اول وتانى وربنا يوفقنا جميعا يارب عايزه حد يقولى اللى ضم الترمين الامتحانات بتكون سهله ولا ايه كل ماده لها ورقه امتحان ولا ايه النظام[b]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا كمان في جده ولسه مسجله ترم اول اداب انجليزي ولحد دلوقتى معرفش حاجه عن الدراسه ربنا يسهل وحد يرشدنا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بيك فى حلقة دراسية لترم اول تقدر تسالهم هناك غلى المواد وحيرودا عليك وتتواصلى معاهم ودا اللينك

الحلقة

/t8539-topic

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.