اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
ivory472001

ليه جدول آداب إنجليزى ترم مارس 2012 منزلش؟؟

Recommended Posts

السلام عليكم
عندى إستفسار عن جدول محاضرات إنجليزى ترم مارس 2012 لأنه الجدول الوحيد اللى منزلش على موقع التعليم المفتوح ولا حتى فى مركز التعليم المفتوح أنا كنت هناك النهاردة وملقتش اى حاجة رغم أن كل الكليات جداولها نزلت ولما سألت قالوا انه هينزل على الموقع وبرده ملقتوش حد يفدنى أى معلومة عن الجدول ولكم جزيل الشكر..

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته.
انا دخلت على الموقع من شوية لقيته نزل تاريخ بس يعني جدول كلية الاداب مارس 2012 وتحته الصفحة فاضية.معنى كده انه هاينزل الليلة دي المفروض.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هو شكله هينزل بعد شوية لانهم شالو جدول 2011 وكتبوا مارس 2012 اكيد هينزل دلوقتي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يمكن ينزلوه الساعة 10.5 زي النتيجة ويبقى يوم الخميس الساعة 10.5 يوم الاخبار المهمة.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حاجة غريبة !! هى المحاضرات يوم الجمعة أكيد يعنى لو الجدول منزلش نروح وخلاص ولا إيه النظام؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههههه اشمعنى 10 و 5 ايه الدقة دي انت كنت متابع النتيجة بالدقيقة ههههههه خلاص انا هدخل 10 و10 اشوفه ربنا يسهل المهم عرفنا المحاضرات هتبدأ الساعة كام الساعة 8 وعلى ضمنتك بقى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ياسلام لو مطلعش بكرة اصلا ونروح عالفاضي ربنا يستر وينزلوا الجدول دلوقتي ويريحونا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

أنا بقى هدخل انام يمكن بنزلوه فى الأحلام وشكرا على إهتمامكم thanx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا اطمني اكيد المحاضرات بكره باذن الله بدليل انهم غيروا الصفحة ونزلوا جدول مارس 2012.

وكده وكده الجدول بيكون متعلق على مبنى المحاضرات.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اتفضل ادخل نام بس متنساش لو شوفته في الحلم تيجي تقولنا.

تصبح على خير.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم انا سمعت ان المحاضرات هتبداء من الغد26-4 اكيد من ناس سالو داخل التعليم المفتوح وياريت ننزل علي المنتدي الجدول الجديد وشكرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عليكم السلام ورحمة الله وبركاته.

الجدول اول مابينزل على الموقع تلقائي بتلاقيه نزل هنا.وهو فعلا يعتبر نزل لان تاريخ الجدول القديم اتغير وبقى مارس 2012 بس لسة الصفحة فاضية يعني اكيد هاينزل الليلة دي.

وعموما هو كده كده بيكون متعلق على مبنى المحاضرات.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم حد راح سجل يا جماعة و اخبار التسجيل ايه لسه فيه زحام و لا خلص لانى عاوز اروح اول الاسبوع الجاى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لسه في امتحان تحريري بتاريخ 2012/4/7 وامتحان مقابلة بتاريخ 10/4/2012 يبقي اكيد المحاضرات هتبتدي الاسبوع الجاي

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا على الاهتمام

الجدول نزل على االموقع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.