اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
marina

نــكــت جــامــدة مــوت

Recommended Posts

[b][size=16][size=21]نــكــت جــامــدة مــوت
[/size]

* غبي خطف غبيه ركبها العربيه فضلت تصوت قالها : هتسكتي ولا انزلك؟ قالت له :لا هسكت

[right][b]واحد ماشي وراء واحدة طويلة وجسمها رشيق وشعرها رائع، وقال لها: أنا عندي عمارات وأراضي وسيارات…
فالتفتت بوشها ناحيته ..
وكانت وحشة قوي،

قالها: بس يلعن أبو القمار اللي ضيع مني كل حاجة

[/right][/b]

بيقولك مبارك ونظيف كان في عشاء عمل في امريكا فكانو بياكلوا بمعالق دهب فمبارك المعلقه زايغه في عينه نفسه ياخدها ومش عارف الانظار كلها عليه بيبص لنظيف لاقاه بيحط المعقله في جيبه مبارك قالهم انا هاعملكم حاجه بس متقولوش ولا سحر ولا شعوذه قالولو ايه حط المعلقه في جبيه وقالو طلعها يا نظيف

واحد بيقول لمراتة انا كسبت مليون جنية جهزى شنطتك بسرعة قالتلو طيب اخد الهدوم الصيفى والشتوى ؟؟ قالها خدى اللى تاخدية المهم ارجع البيت ملاقكيش

مره واحد الدغ فى حرف الر فنفسه فسانداوتش شاورمه فكل لما يروح يشتريها يكسف يقوله فيقوله هاتلى واحد كفته فظهرله مصباح علاء الدين فقاله اتمنى امنيه قاله نفسى اقول حرف الر ر قاله ماشى بس مره واحده ففرح وراح عشان يشترى ساندوتش الشاورمه فدخل قال للراجل ادينى ساندوتش شاورمه يا ابنى قاله نعم يا فندم قاله ادينى ساندوتش كفته الله ياخدك

[/size][/b]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

هههههههههههههههههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.