اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
الله نعم الوكيل

نتيجة المقابلة الشخصية كلية الاداب امتى؟؟؟؟؟؟

Recommended Posts

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا امتحنت امبارح الامتحان الاتحريرى لكلية الاداب قسم انجليزى وقالوا ان النتيجة هتظهر بكره على الموقع على اساس ان النهارده تكون ظهرت ولسا بفتح الموقع مش لاقيت حاجة لو حد يقدر يفيدنى من طلبة الترم التانى ويقولى كانت بتظهر امتى وكانوا بيعرفوا ازاى من التليفون ولا الموقع فبالله عليكم اللى يعرف مش يبخل عليا وجزاكم الله كل خير يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هى غالبا ممكن تظهر النهاردة الساعة 5 او بكرة ومدام الامتحان كان السبت يبقى النتيجة تاخد يومين يعنى يوم الاتنين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
دا الموقع اللى بتظهر علية النتيجة بدخل رقم استمارتك ولو ناجح يكتب مقبول الموقع دا بتظهر فية نتائج المقابلات الشخصية يعنى امتحان الشفوى

http://ou.cu.edu.eg/InterviewResult.aspx

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الامتحان كان كويس ياريت تقولي جالكوا ايه؟؟؟؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بصي يا مريم الامتحان امبارح كان قطعتين

اول قطعة انك تكتبي براجراف عن ( هل الافلام والبرنامج التليفزيونية بتعكس صورة واقعية للحياة ؟)

اما القطعة التانية كانت ترجمة من انجليزى لعربي عن العمل اثناء الدراسة الجامعية

وهم كانوا تقريبا 3 جمل وسهلين اوى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكراااا اخي جزاك الله خيرا

ربنا يوفقك يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عاليكم ورحمة الله وبركاته

انا كمان امتحنت يوم السبت اللي فات والنتيجه فعلا لسه مظهرتش وقلقانه قوي وربنا يستر

يا جماعه اللي يعرف احنا بنتسال عن ايه في الشفوي ياريت يقولي لان المفروض بكرة ان شاء الله هيبقي امتحان الشفوي بالله عاليكم

انا ايمان من القاهرة وياريت نبقي اصحاب كلنا ونقدر نساعد بعض في كل شيء

وجزاكم الله خيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الله نعم الوكيل كتب:
هو لحد دلوقتى بدخل على الموقع بيقولولى لم يسجل بعد

الموقع اللى انا كتبنة فوق دا ظهور نتايج الامتحان الشفوى يعنى المقابلة الشفوية مش التحريرى

التحريرى بيظهر على الموقع الجامعة نفسة وبينزل رقم الشخص برقم استمارتة باسمة وقدمها النتيجة سواء مقبول او راسب

اما السوال التانى لو فى المقابلة الشفوية مش مقبول مش بيكتبوا حاجة لكن الناجح بيكتبوا مقبول ولم يسجل بعد وبيكتب الاسم كمان

لو مش عارف ممكن تكتب رقم استمارتك واسمك وانا اشوف او تدخل على الينك دا فى النتيايج لو كنت تقصد نتيجة الامتحان التحريرى

http://ou.cu.edu.eg/NewsDetails.aspx?NewNumber=1267&IsHomePage=1

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الامتحان الشفهى كان زى الزفت (بالنسبة لى ) والدكتورة كانت ست خنيقة اوى

وشكلى سقطت :D

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بص ياهيثم لو انت مجاوب كويس فى التحريرى على مااظن ممكن تنجح حتى لو الشفوى مش اوى لانهم بيراعوا ان فى بعض الناس مش متمرس فى اللغة فطبعا شفويا طبيعى يكون مش قوى بس المهم ملاحظتهم انك بتكون جملة صح.بس مش معنى كده انك تكون مردتش على اسئلة الشفوى خالص.انا بقول الاجابة مش اوى يعنى بتتلجلج فى الرد مثلا او فهمت اسئلة وجاوبتها واسئلة مش اوى.كده يعنى.وباذن الله خير وربنا يوفقكم جميعا.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ربنا يستر يا استاذ حسين
انا جاوبت على بعض الاسئلة بس هى استلمتنى فى سؤال كنت حاسس انها مصطادانى اوى علشان كدة اتخنقت منها بس والله كنت فاهم كل الكلام اللى قالتة وجاوبت شوية بالنسبة للتحريرى الحمد لله انا جاوبت كويس جدا حتى الباراجراف كتبت فيه اكتر من 10 سطور والترجمة ظبطتها كويس
وشكرا يا برنس

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
محديش بيسقط فى الشفوى الا لو كان اتصرف ونرفز الدكتورة ساعتها حتى ولو رد على كل اسئلتها بتسقطة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

يبقي كدة انا ناجح ان شاء الله
شكرا ماريانا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ان شاء الله بالتوفيق والنجاح ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
العفو ياحمدى الشكر ليك اولا لانك انت اللى علمتنا وعملت لنا المنتدى الرائع اللى بيساعد الكل ربنا يجزاك خيرا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

لو سمحتوا ..حد يعرف امتي هيتحدد ميعاد المقابلة الجاية ؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
المركز هو اللى بيحدد ميعاد امتحانك والمقابلة الشخصية ودا طبعا بعد ما بتقدم استمارة طلب الالتحاق ولو غبت بتروح فى الاستعلامات

وعامة الامتحان التحريرى بيبقى السبت من كل اسبوع

والشفوى يوم الثلاثاء

ولو تم الغياب ممكن بالورقة بتثبت حضورك عن طريق فى الامتحان التحريرى كتابة رقم استمارتك واسمك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

thaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanks aloooooot marina u're always here when i need anything....thank u so much

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.