اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
هاجر1

موقع الجامعة اشتغال بلكامل

Recommended Posts

يا جماعة الخير هما ليه مش حاطين جدول المحاضرات بتاع دور مارس 2012

اللي موجود جدول سبتمبر 2011 لحد يناير 2012

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
RФMaйt!c_QuêN كتب:
انتى تقصدى الترم الجديد يامريم ولا ايه

اه الجديد للناس الجدد اللي بيقدموا في الشهر ده فين جداول المحاضرات بتاعتهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لسبب بسيط لانهم لابد الاول تظهر نتيجة الترم اللى فات ويفتحوا التسجيل للطلبة القدامى وبعدها بييحدوا بدء الدراسة ونزول الجدول وميعاد المحاضرات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فعلااا يامارينا كمان يامريم عشان متوهيش ف الجدول اللى على الصفحه الرئيسيه ده ابقى ادخلى على الجدول اللى هاينزلك على صفحتك الشخصيه على طول

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
marina كتب:
لسبب بسيط لانهم لابد الاول تظهر نتيجة الترم اللى فات ويفتحوا التسجيل للطلبة القدامى وبعدها بييحدوا بدء الدراسة ونزول الجدول وميعاد المحاضرات

اصل انا كنت سألت قبل كدا هنا في الموقع كانوا بيقولولي ان المحاضرات بتبقى شغالة عادي للجدد اللي قدموا فهل ده فعلا فا قلت اكيد نزلوا الجدول بتاعهم
عشان كدا كنت عايزة اشوف الجدول عشان اشوف كام محاضرة فاتتني وكدا مع العلم اني لسة مقدمتش

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
RФMaйt!c_QuêN كتب:
فعلااا يامارينا كمان يامريم عشان متوهيش ف الجدول اللى على الصفحه الرئيسيه ده ابقى ادخلى على الجدول اللى هاينزلك على صفحتك الشخصيه على طول

انا لسة مقدمتش يا مارينا عشان ادخل على صفحتي

بما ان المحاضرات بدأت للجدد زي ما قالولي هنا في الموقع ليه مش نزلوا الجداول انا معرفش فعلا المحاضرات للجدد شغالة فعلا ولا لا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الكلام دا مش صحيح لما بتقدمى وتنجحى وتسجلى بيتعمل لك صفحة بتنزل فيها المواد بمحاضرات السيديهات الفيديو والمكتوبة ودا بتبقى اتسجلت من بدرى بتقدرى وقتها تحضرها لان المحاضرات فى الجامعة مش بيتبدا الا لما نتيجة الترم تظهر ويتفتح التسجيل للطلبة القدامى وبعدها باسبوع بتبدا الدراسة وبينزلوا جدول المحاضرات المحاضرات اللى على صفحتك لما بتسجلى دا بتبقى مسجلة اما الا فى الجامعة دا بتبقى لسة حتعقد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مفيش محاضرات شغالة لان الدراسة لسة مابتداتش فعلا الدراسة عمرها ماحتبدا الا بظهور النتيجة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ايوة كدا هو ده المفروض فعلا

طيب معلش يا مارينا هو نتيجة الترم بتظهر امتى؟؟؟؟؟؟؟ يعني تقريبا كدا امتى هتبدأ الدراسة للجدد

والمحاضرات اللي بتبقى في الجامعة بتبقى هي هي اللي هتنزل في صفحتي بعد ما الدراسة تبدأ يعني هيبقى نفس الشرح ونفس الدكاترة وكدا ولا الشرح مختلف ؟؟؟؟؟؟

انا لسة هروح اقدم الاسبوع اللي جاي ان شاء الله وبعدها الانترفيو وربنا يسترها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الدراسة بيقولى حتبدا 6-4-2012 والنتيجة خلال شهر مارس

اما المحاضرات ايوة بتبقى هى هى واحيانا بتختلف يعنى ممكن تكون المحاضرات اللى فى صفحتك موجودة لدكتور واللى بيدة المادة دكتور تانى لكن المقرر هو هو

واحيانا تبقى الدكتور اللى بيدى المادة غير اللى بيشرحها فى السيديهات بس مغير المنهج

بس عامة بيبقى غالبا اللى بيشرح المادة هو اللى بيشرح فى السيديهات وحتى لو مختلف المنهج مش بيتغير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وعامة ترم اول كل اللى بيدى المادة هو اللى بيشرحها ماعدا مادتين ثقافية 1 وكمبهنشن ومن حظك ان مادة الكمبهنشن غير اللى بيشرحها فى السيديهات لكن اللى ماسكها دكتورة كويسة جدا اما الثقافية فاللى بتشرحها دكتورة رهيبة احسن من اللى بتشرحها فى الجامعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

تمام كويس جدا

شكرا ليكي جدا يامارينا وضحتيلي حاجات مكنتش اعرفها thanks

بس ايه كمبهنشن دي ؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مريم قالت انها سالت هنا قالولها ان المحاضرات بتكون شغالة عادى للناس الجدد اللى قدموا.

انا عن نفسى لما رديت على سؤالك قلت ان اللى يتاخر فى التقديم ممكن يحضر المحاضرات عادى يعنى مش لازم يسجل عشان يحضرحتى لو اتاخر.مش اللى يقدم يروح يحضر على طول.مش منطقى انهم يعملوا محاضرات مخصوص للطلبة الجدد.المنطقى انهم ينتظروا ظهور النتيجة عشان الكل يبدا دراسة فى وقت واحد.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hussein1974 كتب:
مريم قالت انها سالت هنا قالولها ان المحاضرات بتكون شغالة عادى للناس الجدد اللى قدموا.

انا عن نفسى لما رديت على سؤالك قلت ان اللى يتاخر فى التقديم ممكن يحضر المحاضرات عادى يعنى مش لازم يسجل عشان يحضرحتى لو اتاخر.مش اللى يقدم يروح يحضر على طول.مش منطقى انهم يعملوا محاضرات مخصوص للطلبة الجدد.المنطقى انهم ينتظروا ظهور النتيجة عشان الكل يبدا دراسة فى وقت واحد.

اه انا بقول برضه مش منطقي خالص فهمتك غلط انا معلش
شكرا اخي حسين

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لاشكرعلى واجب يامريم بس حبيت اوضحلك عشان الامر مايختلطش عليكى وتعتقدى انى جاوبتك غلط.وابقى طمنينى على امتحان المقابلة بتاعك باذن الله.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا اوى ى ى ى مارينا اللي قولتيه لمريم فادني كتييييييير جدا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hussein1974 كتب:
لاشكرعلى واجب يامريم بس حبيت اوضحلك عشان الامر مايختلطش عليكى وتعتقدى انى جاوبتك غلط.وابقى طمنينى على امتحان المقابلة بتاعك باذن الله.

ان شاء الله ربنا يسهل

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ssssss كتب:
شكرا اوى ى ى ى مارينا اللي قولتيه لمريم فادني كتييييييير جدا

العفو يا ssssss وتحت امرك فى اى حاجة بالنجاح والتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hussein1974 كتب:
باذن الله ناجحة بس متنسيش الحاجة الساقعة.

مش هنسى طبعا ومعاه قطعة جاتوة كمان يللا ان شاالله محد حوش

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

العفو يا ssssss وتحت امرك فى اى حاجة بالنجاح والتوفيق[/quote]

thanks aloooooooooooooooooooooot

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مريم ممكن لو سمحتي اعرف هتروحي المقابلة امتي؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يارب النجاح للكل ونفرح كلنا بالنتيجة.شكرا ليكى يامشتاقة للجنة.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.