اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
marina

تحذير هاااام جدا وخصوصا للبنات

Recommended Posts

[size=21]تحذير هاااام جدا وخصوصا للبنات

يا شباااااااب تنبيه عاجل أنا لسه حالا مكتشف بجد مصيبه الفيسبوك بقى ليه ارتباط بجوجل الناس هتقولى وده وحش فى ايه هقولكم انكم الصور اللى بتنزل ع الفيسبوك بتنزل ع جوجل الصور وديه حاجة فى منتهى الخطورررررة ارجو انكم تقللوا صوركم ع الفيس بقدر الامكان ولاد او بنات والبنات بالاخص

منقوووول وتم نفله للاهميه
[/size]

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بصراحة المفروض البنت ماتحطش ليها صور خالص على الفيس بوك كلمة تقلل فى غير محلها
اولا- ممكن شخص ما عندوش دين ولا اخلاق ياخد صورها من على الفيس بوك و يعمل بيها حساب تانى و يضع ما يشاء داخل هذا الحساب
ثانيا -الصور ممكن ان يحدث فيها تعديل و تركيب ببعض البرامج الحديثة
ثالثا- ممكن واحدة تقولى انا بأكون قافلة حسابى ..
اولا حساب الفيس بوك من الحسابات السهل اختراقها بسهولة ثانيا انتى تضمنى صديقاتك على الفيس بوك؟! ممكن يكونوا اولاد عاملين نفسهم بنات او العكس
رابعا- انا ممكن مثلا اكون اعرف احدى صديقاتك اروح واخد صورها من على حسابها و اعمل حسلب باسمها و ابعتلك طلب صداقة طبعا هتقبليه لانه من صاحبتك
فاخيرا و ليس اخر رجااء عدم وضع صور على الفيس بوك لم نطلب المقاطعة و لكن الحذر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فعلا في بنات كتيير معجبة بصورها وتنشر صورها على طول في الفيس وفي الايميلات ومتعرفش ان ده غلط جدا

انا لما بلاقي حد من صحابي منزل صورته بقولهم على طول وبياخدوا بنصحتي الحمد الله وبيشيلوها وربنا يسترها وحسبي الله ونعم الوكيل في الناس اللي بتعمل كدا بالفوتوشوب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
معاكي حق يامارينا للاسف فيه ناس بتوصل للصور دي وشتي الطرق وتستخدمها
في المواقع المشبوهه وغيرها سواا ء كانت لبنات او رجال وبصراحة انا مش شايف اي فايدة لتحميل الصور الشخصيى علي صفحات الفيس بوك دة عامل زي اللي بيعرض صورة الشخصية علي باب البيتاو الشارع اللي ساكن فية ودي كلها مواقع مخترقة وبخاصة من القائمين علي ادارتة والمهم خدووووووااااا بالموااامن اسي شيئ يوضع علي الموقع اوايؤخذ منه وربنا يستر.................!!!!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لكل من تورط في هذا الفعل علية بإزالة صورة من النت فوراً حفاظاً على القيم والعادات والتقاليد التي تربينا عليها

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرًا
انا اصلا مش بحب احط صوري عالنت ابدا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
hawas كتب:
لكل من تورط في هذا الفعل علية بإزالة صورة من النت فوراً حفاظاً على القيم والعادات والتقاليد التي تربينا عليها

المسألة ليست قيم و لا عادات و لا تقاليد
المسالة مسألة دين !

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وليكن الدين . المهم إزالة الصور وأعتقد أنه بسهولة يمكن ذلك .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ربنا يستر أعراض البنات يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.