اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
marina

كاركاتير العادلى انا برئ شوف قال ايه

Recommended Posts

كاركاتير العادلى انا برئ شوف قال ايه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
العادلى برئ ومبارك برئ وزكريا عزمى برئ ونظيف برئ ....فكرونى بمسرحيه عادل امام دانا غلبان واشرب بيبسى واعيط هههههههههههههه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
galal elmadny كتب:
دانا غلبان

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه فعلا عندك حق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بصراحة يا جماعة الراجل ده صادق وانا اشهد علي كدة...ليه بقي ..؟ لاني شاهد عيان علي الحاجات الكبيرة الي بتختفي في مصر والدليل علي صدق كلامي ...فاكرين الجرار الكبير اوي الي اختفي من ميدان رمسيس بالليل والناس نامين ...ده علي اساس ان مصر بتنام اصلا...واللي يغيظ فعلا انهم لم يجدوا اى اثر للجرار ..مشي ازاى معرفش...فيه ناس بتقول ان الحرامية فكوه وباعوه في مكانه....وعجبي.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا كان قصدى اللي اختفي من ميدان رمسيس كان ونش وليس جرار...

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الزميلة سوسن بتتكلم عن علامة فارقة فى تاريخنا المصرى ... لما اللصوص سرقوا ونش حفر مترو الأنفاق... واتموا تفكيكه وباعوه فى الوكالة كقطع غيار... فكان طبيعى وصعب أن الأجهزة الحكومية تلعب بازل و تكون الونش تانى لأ وأيه بدون صورة أو خريطة للونش وهو كامل...

أحنا بلد العجايب فعلا ... أنا أعرف ناس أجانب لما سمعوا الموضوع دا ما كانوش مصدقين و بعضهم الآخر وقع من هستيريا الضحك.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
احنا فعلا بلد العجايب ايها الزميل العزيز...شفت القاضي الذى ينظر قضية قتل المتظاهرين عندما قام بفك الحرز ماذا وجد...؟دباديب...يظهر كده انهم كانوا بيضربوا المتظاهرين في عيد الحب.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.