اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
a-aburieda

مطلوب المساعدة بالرد السريع عن اعادة التسجيل؟؟؟

Recommended Posts

الاخوة الاعزاء

تحية طيبة وبعد

انا دفعت الرسوم كاملة بمركز الجامعة بمصر واستلمت كتبي وكل شئ ( كلية الاعلام ) وده كان في الترم الاول ( يناير ) ولكن لظروف لم اتمكن من الدراسة ودخول الامتحانات بالذات في الايام الاولى للثورة وتم التأجيل من الجامعة ولكني لم استطع الدخول للأمتحانات ايضا والان اريد ان أبداء من جديد

فهل يمكن ذلك؟

وما المطلوب مني من مصاريف اضافية ام انه لن يطلب مني شئ؟

وكمان مش عارف اقدر اسجل الان ولا التسجيل للترم دة خلاص واذا كان خلاص امتى اقدر اسجل لترم سبتمبر؟

وسؤال اخير ومهم هل المركز بيقوم بالتأجيل لي للتجنيد ولا ايه الاجراء اللي لازم اعمله لطلب التاجيل ؟

علما بأني مصري ومقيم مع اسرتي في دولة قطر

وشاكر مقدما لكل من يستطيع مساعدتي بالرد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الترم دا خالص اتقفل التسجيل تقدر تسجل باذن اللة تانى فى شهر 3 او 4علشان تمتحن فشهر 7 بس لابد تدفع الفلوس من اول وجديد لان انت معطتيش الكلية خبر انك حتاجل موادك لو كنت بلغت الجامعة كان ممكن بس تدفع فلوس اعادة امتحان المادة فقط عامة انت عندك صفحتك الدراسية مازلت شغالة ممكن تبعت منها رسالة للمركز وتكتب فيها كل دا

التعليم المفتوح لا يوجل الجيش لانة بيطلب موقفك من التجنيد اية وعامة لو كنت طالب ثانوية مستجد فاقصى شى يوجلة لسن 28

للعلم فى المركز مرتين للتقديم مرة فى شهر سمبتمبر والامتحانات فى يناير ومرة فى شهر مارس او ابريل والامتحانات فى شهر 7

يعنى ممكن تقدم من جديد فى شهر 4او 3 دا يتوقف على امتى تظهر النتيجة الترم ويفتحوا التسجيل للترم الجديد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.