اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح

Recommended Posts

انا بسمه محوله من جامعه عين شمس وانا عايشه مع جوزى فى السعوديه وقدمت تيرم تالت ورابع فياريت لو تساعدونى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بيكى يابسمه بمنتدى المنار للتعليم المفتوح واهلا بيكى بالتعليم المفتوح
انتى لما حولتى من جامعه عين شمس تم عمل مقاصه كم ماده تم خصمها منكى وماهى هذه المواد وماهى المواد الا معاكى الان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهلا بيكى يا بسمة عضوة جديدة فى المنتدى والتعليم المفتوح

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهلا بيكي يا بسمة في المنتدى flower ان شااء الله هاتلاقي اللي معاكي في نفس التيرم والاعضاء بصراحه متعاونين اووي Smile

انا هبه برده عايشة في السعودية وان شاء الله اختباري هايكون في جدة.

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بيكى ياهبه فى اى ترم تدرسى وكمان فى اى كليه علشان لوكليه تجاره ممكن تتوصلى مع بسمه عن قرب هى جديده ومقيمه بالسعوديه وتحاج الى المساعده والتوجيه .

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهلا بيكى يا هبة عضو جديدة فى المنتدى والتعليم المفتوح ولو انى شفت لكى قبل كدة مشاركات متميزة اهلا بيك مرة تانية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا ياهبه وبصراحه انا بحسد طلاب اداب انجليزى لانهم فى المنتدى كتير جدا وبتلاقى فيه متابعه بينهم بأستمرا غير طلاب تجاره وبخاصه الترم الرابع الا احنا فيه مفيش غير انا وام هاجر واخير اليوم انضمت بسمه مقيمه بالسعوديه ربنا يسهل ويذيد العدد عن كده شويه ،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
marina كتب:
اهلا بيكى يا هبة عضو جديدة فى المنتدى والتعليم المفتوح ولو انى شفت لكى قبل كدة مشاركات متميزة اهلا بيك مرة تانية

اهلا بيكي يا مارينا تسلمي ده من ذوقك مع ان مشاركاتي مش كتيرة اووي Smile واسعدني وجودي معاكم في المنتدى وكلكم ما شاء الله متعاونين اووي flower

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هاجر كتب:
نورتي المنتدي يابسمة وهبة flower

مرسي اووي يا هاجر المنتدى منور بأعضائه Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
galal elmadny كتب:
اهلا ياهبه وبصراحه انا بحسد طلاب اداب انجليزى لانهم فى المنتدى كتير جدا وبتلاقى فيه متابعه بينهم بأستمرا غير طلاب تجاره وبخاصه الترم الرابع الا احنا فيه مفيش غير انا وام هاجر واخير اليوم انضمت بسمه مقيمه بالسعوديه ربنا يسهل ويذيد العدد عن كده شويه ،

ربنا معاكم وتزيدوا Smile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.