اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
هاجر1

ساعدوني طلبه الترم الرابع تجاره

Recommended Posts

يا جماعة في حد حضر محاضرات نهاردة ياريت يقولي اخذنا اية في المواد
اقتصاد 2
تامينات تجارية
اساليب كمية 1
سلوكية
اداره الانتاج
مع شكر لكم
عيد سعيد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
كل سنه وانتى طيبه يام هاجر نأسف للانقطاع طوال الفتره الماضيه نظرا لوجود عطل فى الانترنت ،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا جلال اهلا هاجر انا بسمه محوله من عين شمس ترم تالت ورابع انا بره مصر ياريت تساعدونى لاحظت انكم بس الموجودين طبعا متستنوش منى مساعده الا شخصيه بعد لما الكتب تجينى واذاكر اما المحاضرات ومنين اجيبها فده كله معرفوش ارجو المساعده

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بيكى يابسمه واحنا تحت امرك بس ياريت
اولا :ـ توضحى المواد الا حذفوها منكى عند تحولك من عين شمس لان المواد الا حذفوها احتمال تكون من اكثر من ترم
ثانيا :ـ بعد حذف المواد ايه المواد الا معاكى الان
ثالثا :ـ انتى اخذتى نظام ترمين فى ترم علشان كده انت معاكى ترمين والامتحان بالنسبه ليكى هيكون امتى ؟؟؟؟؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ام هاجر هى التى تحضر المحاضرات بالجامعه واليوم الجمعه ننتظر الجديد لديها اليوم او حينما تشرف بالدخول الى المنتدى ،،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ازيك ياجلال انا مش بقدر اتاخر عليكوا مهم محاضرات انهاردة كانت اقتصاد2من كتاب تطيبقات من سوال 19 الي 24
اما تامينات كانت غيابة غ
اما اساليب كمية كانت اخر محاضرة من د\سعد السعيد
محاضرة قادمة د\ابراهيم مرجان مهم
محاضرة كانت عن المنوال اهتم ب الحسابي و رسم عندك مثل في محاضرات هو كتاب ابيض صفحة 13 وعندك رسم ص 14 خد بالك عندك محاضرة 3 من كتاب محاضرات هناك طرقتين لحل طريقة الاولي ملغي اما طريقة 2
مكتوبة الطريقة الرياضية الثانية هي مهمة صفحة 5 هو دة اخذنا انهاردة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
حمد لله على السلامه يام هاجر نورتى المنتدى الترم الرابع ذاد اليوم وجه جديد هى بسمه نتمنى مع مرور الايام المنتدى يذيد طلاب فى الترم الرابع ،،

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
واحشتوني جدا واحشتني مارينا وجميع انا فرحت لما قولتلي في وجة جديد وهي بسمة وانا كمان بتمني يكون في كتيرررررررر معنا استلمت شغل جديد علشان كدة بقالي كتير لم افتح نت وناردة لن اذهب كلية وكان عندي مادة ادارة انتاج ولو حد راح ياريت يفيدنا مع شكر
flowerSmile

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هاجر كتب:
يا جماعة في حد حضر محاضرات نهاردة ياريت يقولي اخذنا اية في المواد
اقتصاد 2
تامينات تجارية
اساليب كمية 1
سلوكية
اداره الانتاج
مع شكر لكم
عيد سعيد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
bism
نورتي المنتدي يا مني ومرحبا بكي يا قمر بس انا معنديش فكرة عن البيني انا ماشية كدة بمعني ترم ترم ولو اخدتي بيني ممكن تخدي مادة تامينات تجارية حلوي مواد نظري يكون احسن وافضل وبلاش مواد عملي لانه محتاجة شرح بس انتي تخصص اية ادارة او محاسبة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بعودتك يا ام هاجر انت كمان وحشنى قوى ونورت المنتدى واتمنى تكون مبسوطة فى شغلك وربنا يوفقك سلم لى على بنوتك القمورة هاجر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اهلا بيكى يامنى عضوة فى المنتدى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
نرحب بالعضوه الجديده بالمنتدى منى حسين وايضا نرحب بام هاجر نورتى المنتدى وكمان نرحب بمارينا يارب تكونوا بخير واخبار النتيجه ايه يارب يكتب النجاح والتوفيق للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ازيك يا جلال انت وهاجر وبسمه و انا ترم رابع و ياريت نقدر نفيد بعض باذن الله علي العموم من الواضح انكم ناس محترمين و باذن الله هيبقي في تعاون بينا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اهلا بيكى يامحمد فى المنتدى

ااهلا بيك ياجلال والحمدللة نجحت واهلا بالجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.