اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  2200 اعضاء

حفظ
نادي كوريا و اليابان 포럼 한국 일본
kimheechul

بنات فوتوا وشوفوا اخوكم عزوز ههههههههههههه

Recommended Posts

بنات ((سارقة))ييييي أسفة جايبة هاي القصة من منتدى بوليود اللي مشاركه فيه اختي وعجبتني كتير اقرأوها معي

قصة عزوز 4444

مرة واحد اسمة عزوز راح اشتغل عند ميكانيكى .فى يوم قال هزوز لصاحب الورشة: انا اعرف رئيس الحى
صاحب الورشة ماصدق لكن بعد يومين فعلا مر رئيس الحى قدام الورشة وسلم على عزوز سلام حار
صاحب الورشة اعجب بعزوز وشغله اسطى فى الورشة وبعد يومين عزوز قال لصاحب الورشة انا اعرف الوزير
قال صاحب الورشة:لا صعبة جدا وفعلا بعد يومين مر الوزير قدام الورشة وسلم على عزوز ...
صاحب الورشة اجنن وقال لعزوز يابنى انا بزوجك بنتى وتمسك الورشة مكانى... وبعد يومين قال عزوز لصاحب الورشة انا اعرف اوباما ولكن صاحب الورشة قال :بلاش تهبش(تتخوت) على ..عزوز قاله تعال نسافر وانا بفرجيك وفعلا سافروا
امريكا ووقفوا امام البيت الابيض وعزوز قال شوف الشباك الابيض ..انا رح اطلع بعد شوية انا و اوباما ونقول لك هاى وفعلا عزوز طلع هو و اوباما... و قالو له هاي
بعد خمس دقائق صاحب الورشة اغمى عليه وراح المستشفى ىىىىىىىىىىىىىا . ولما فاق عزوز سأله: انت اغمى عليك علشان شفتنى انا و اوباما مع بعض؟ ؟
...صاحب الورشة قال : لا انا اغمى علي علشان لما انت واوباما كنتوا وافقين عند الشباك مر من قدامى اثنين امريكان بيسألونى

مين اللي واقف جنب عزوز؟؟ alien333333

هه يعني عزوز انشهر اكتر من اوباما
هع هع هع
مسرووووووووقة من اختي lolZz Like a Star @ heaventonguecat

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههآأإايـ
رهيييبهـ
واللهـ منجد صدمهـ ،،
يسلموو حياتوو
دايم مواضيعك جنآأإانـ
اريقاتو غوزايماس
جآ~

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هههههههههههههههههههههههه
حلوة كثيير الله لا يحرمنا من مواضيعك المسروقة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.