اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
marina

رجاء هام هام جدا من اللى رايح يسجل بكرة

Recommended Posts

هاى رجاء يا جماعة اللى رايح يسجل بكرة يسال فى الاستقبال اللى مانجحيش فى الشفوى هل ممكن يعيد امتحان الشفوى او ممكن يقدم تانى دلوقتى ويعيد الامتحانات التحريرى والشفوى تانى رجاء اهتموا بالامر واسالوا وردوا علينا

وشكرا للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
بدء بالنسبة للطلبة الجدد و للى بيقدموا جديد وامتحنوا التحريرى والشفوى ونحجوا فية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
مفيش اعاده يامارينا

انا رحت وسالت ومفيش وحولت تجارة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكرا يامارينا على الرد وياريت نعرف امتى بالضبط هايبداء التقديم للطلاب القدامى اليوم السبت ياريت يكون فيه اخبار عن النتيجه او التقديم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليكم
بالنسبة لموضوع إن الواحد لو ما نجحشي ممكن يقدم تاني، فالكلام ده حصل قبل كدة بس من كام سنة، واحد دخل المقابلة وما نجحشي فيها فقدم تاني ونجح، أنا شايف إن ما فيش مشكلة إن الواحد يقدم أكثر من مرة، بس المهم إن النتيجة بتاعته تطلع ولسة في فرصة إنه يقدم تاني، لأن ده مقابلة عادية مش بيعرفوا إللي قدم قدم قبل كدة ولا لأ. ومش لازم يقول لحد إنه هيقدم تاني. يقدم مع نفسه وربنا يوفقه.
وبالتوفيق للجميع

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هيقدم تانى بتتريقو علينا بعد ما سقطنا الهم لاتشمت احدا بنا انتو عارفين انة مفيش تقديم لية بتدونا امل مش موجود حرام بجد

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
التقديم كل ترم اخي الكريم لا تقلق وليس كل عام نحن تعليم مفتوح والتقديم مرتين في الأسبوع ممكن تتأكد من جدول التقديم بموقع الجامعة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
السلام عليك
يا أخ حسام أنت ما نجحتش في الامتحان، إية المشكلة إنك تقدم تاني كأنك واحد جديد وتعمل مقابلة تانية، لسة في وقت أمامك، التقديم هيكون مفتوح تقريبا لغاية الشهر القادم. بس المشكلة دلوقتي إنك قدمت في كلية تانية، وتقريبا لو سحبت الملف بتاعك هيضيع عليك الفلوس. ولو في أسوأ الأحوال وأنت عاوز تدخل كلية أداب أو إعلام أو دار علوم ممكن تدخل في التيرم القادم (تيرم شهر يناير 2012).

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخي الكريم اسأل المركز او المكتب اللي تبع الأقليم اللي انت موجود فيه لو فعلا ممكن

يسمحولك باعادة الأمتحان هذا الترم لو مأمكنش انتظر لشهر يناير

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
روح بكرة الجامعة وقدم كأنك طالب جديد، وادفع رسوم المقابلة وهيتحدد لك موعد للمقابلة، وتكون مجهز نفسك وعارف الامتحان نظامه إية. والنتيجة هتظهر على موقع الجامعة، فلو نجحت إن شاء الله اسحب الملف إللي أنت قدمته في الكلية الثانية وقدم في كلية الآداب.
بس أنا مش عارف نظام الفلوس إللي أنت دفعتها في الكلية الثانية نظامها إية؟ مش عارف هتأخذها ولا لأ؟
هو طبعا لو كنت عملت الكلام ده قبل ما تقدم في أي كلية تانية كان أحسن.
وزي ما قلت لك إن التعليم المفتوح بيفتح التقديم مرتين في السنة. فممكن تقدم في شهر يناير 2012

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.