اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
bosy.star

بليييييييييييز الرد السريع عشان انا تايهه

Recommended Posts

انا مخلصه ثانوى السنه دى وناويه ادخل التعليم المفتوح لظروف خاصه.المهم عاوزه اعرف التسجيل هيبدا امتى؟وهل يوم التسجيل هدفع مصروفات المواد اللى هدرسها ولا هيبقى ف يوم تانى؟واخر حاجه معلش يعنى هو فى تسجيل السنه دى للى معاهم مؤهل متوسط عدى عليه 5 سنين لانى سمعت ان السنه دى لبتوع الثانوى يس لارتفاع نسبتهم.ارجو الرد المفيد والسريع من فضلكم.وشكرررررررررررا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
للاسف انا فى نفس حيرتك وعندى نفس الاسئله ولو كان عندى رد كنت لحقتك بسرررررعه

لكن فيه سؤال مهم ليكى هو انتى مخلصه ثانويه عامه السنه دى ولا انتى مخلصه ديبلوم فنى وفات عليه خمس سنوات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ايوة فى قبول لدفعة الموهل المتوسط اللى مر عليهم 5 سنين اما بالنسبة لدفع المصروفات فادا بيتحدد على حسب الكلية يعنى لو داخلة تجارة او حقوق او زراعة فممكن تدفع فى نفس اليوم وتخلص لكن لو اداب لغات واعلام الامر بيختلف لان بيكون فى امتحان ومش فى نفس اليوم بتدفع بس استمارة 50 جنية ويحدد ليكى ميعاد امتحان تحريرى ولو نجحتى فية بتدخل امتحان شفوى وبعدها ممكن لما بتنجحى فية بتدمى وبيدفعى مصرفات على حسب المواد اللى عايزة تاخدها يعنى لو عايزة تاخدى الخمس مواد كلها الخاصة بالترم او تاخدى او 2 على حسب ما انت عايزة التقديم فى شهر 9 بس بالنسبة لنقطة التقديم دا ياريت تدخل على موقع الجامعة وتتصلى بيهم وهم يفيدك الكتر فى ميعاد التقديم

ودا الموقع الخاص بيهم

ادخلى علية ارقام تليفوناتهم اتصلى بيهم وشوف ميعاد التقديم امتى

http://ou.cu.edu.eg/NewsDetails.aspx?NewNumber=133

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا مخلصه ثانوى السنه دى بس اخويا دبلوم وعدى عليه 5 سنين وكان عايز يقدم معايا يعنى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
شكر على افادتك مارينا بس المشكله ان الموقع بتاعهم جدوله لسه مااتغيرش ولا بيبقى فيه اخبار تفيدنى وبتووه ف النت اوى

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
فى ارقام تليفونات للمركز ممكن تتصل بيهم فى الموقع حتلاقيها وممكن تعرفى التقديم امتى انا معتقديش فى تقديم الايام دا علشان الامتحانات ورمضان لاسف الموقع مش فاتح عندى كنت كتبت لك ارقامة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ماهو انا اخدت الارقام اللى ع الموقع ودايما مشغوله او ماحدش بيرد اتصلت بالدليل واخدت رقم جديد وهكلمهم بكره ان شاء الله

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عملت اية يا بوسى عرفت امتى التقديم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الرقم برضو جرس وماحدش بيرد مش عارفه الارقام دى ايه لازمتها مادام مابيرضوش.المفروض لو غيروها ينزلو غيرها.بجد انا تعبت

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
انا اخويا كان ف جامعه القاهره انهارده وسال ع التقديم للجامعه المفتوحه

يوم 15/9 والامتحان بعد كدا اذا كنتي ناويه ع اداب انجليزي ومصرفها 1300ف السنه

يارب اكون قدرت افيدك بحاجه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ميرسى جداااا اهم حاجه عندى المعاد.هو المعاد ده لكل الكليات المفتوحه اكيد صح؟

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.