اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
Gina

استفسااااااااار سررررريييييييييييع وهاااااااااااام جددددددددددا

Recommended Posts

ازيكم.............

انا فى ترم اول

و خايفه اوى من الجرامر1 و غير انى عكيت شويه فى النحو العربى Sad وقد ايه حزيييييننننه جدددددددا وحاسه انى بغرق

سؤالى بقى

ينفع ااجل الجرامر ده ولو ينفع يبقى ازاى وايه الاجراءات ويتاجل لامتى اصلا ... ولا امتحن الجرامر وزى ما تكون النتيجه؟؟؟؟ ولو عكيت فيه برضه اخدهم الاتنين معايا فى الترم التانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

إنصحونييييييييييييييي اعمل ايييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
سلام

من غير قلق ولا حاجة مش مستاهلة ...ناس كتيرة بيحصل معاها كدا وانا منهم

انا رأيي انك تكملي عادي امتحاناتك من غير تأجيل ولا حاجة

وتذاكري على قد ماتقدري وبجد حتى لو ربنا موفقكيش وعديتي في المادة دي هتلاقي نفسك استفدتي من خبرة الامتحان نفسه والمرة الجاية هتلاقي فيه تحسن

وكمان التيرم الجاي هيكون عندك
Grammar Two
فا الاتنين مرتطبين ...رأيي انك تكملي ومش هتخسري حاجة

Best of luck

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
وده كمان رأيى انك تدخلى الامتحان وتحاولى ولو محصلش توفيق يبقى ممكن تدخليها فى البينى بالمعنى الدارج امتحان ملاحق عشان متحمليش نفسك اكتر من اللازم الترم القادم وعليكى بخير ....ودى وجهه نظر مش اكتر

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لا ما تأجليش حاجة المادة دي سهلة اوي بس الرخم فيها السؤال بتاع تصحيح الافعال في الامتحان ما بيجيش مباشر على الازمنة اللي بنذاكرها

واي حاجة تانية مش فاهمها اطلبيها وانا هاشرحها بطريقتي..!!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
خليها على ربنا ومدا م عملت اللى عليكى خالص احنا معانا 10 مواد واهوة بنقول يارب مش ممكن دا المادة اللى تجيبى فيها تقدير دا اهم جزء وصعب الصفات ملغى يبقى خليها عللى ربنا ومفيش تاجيل دلوقتى ولو مروحتيش حتشليها لكن لو روحت ممكن 100 فى 100 تعدى من الماد ة

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

ميرسى اوووووى يا جماعه على اهتمامكم وردودكم دى بس انا مشكلتى ان الامتحان بكرررررررره والمفروض انى براجع دلوقتى والمشكله انى يعتبر لسه ما ابتاديتش وعاوزه اذاكر ومش عارفه حاسه انى بقرا الاسئله والاجابات بتاعتها ومش فاهمه الاجابه جت ازاى علشان القواعد مع انى كنت بحضر حوالى 75% من محاضراتها Sad

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.