اذهب الي المحتوي
أحلى نادي لأحلى أعضاء
البحث في
  • المزيد من الخيارات...
عرض النتائج التي تحتوي على:
إيجاد النتائج في:

مجموعة عامة  ·  24130 اعضاء

حفظ
نادي جامعة القاهرة للتعليم المفتوح
darkbluesky75

اين انتم؟؟؟؟ الي الامام الي الامام

Recommended Posts

اين الزملاء؟؟؟ اين روح الثوره المباركه؟؟؟ المفروض نساعد بعض محاضره محاضره, امتحان امتحان, زنجه زنجه.... الي الامام, ثوره ثوره.... اين انتم؟؟؟ ردوا عليهم

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
عندك حق لازم يكون فيه تعاون عشان ندرس بجد وننجح
لان بنجاحنا دا اهلنا حيفرحوا بينا
وطبعا رضا الوالدين اهم من رضا امك وابوك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
ده انقلاب علي النظام الدراسي بالمنتدي كل واحد بيذاكر مع نفسه

تصحيح هي مش (زنجة زنجة ) هي (زنقة زنقة ) بالقاف وتنطق من المخرج المشترك بين القاف والكاف (اخر اللسان عند اللهاة )

زي لهجة الصعيد بمصر او ليبيا او اليمن

مذاكرة الصوتيات أثرت في.........

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
هيا الى العمل يا شباب الثورة فلتتسلحوا ضد العدو ( الامتحانات )بالاسلحة (المذاكرة ) ونعمل اية فى النسيان ( القذافى )هيا يا شباب ثورة ثورة ساعدوا بعض وافيدوا بعض كلة دا من توتوك القذافى عامل ازمة مش عارف حد يوصل للمنتدى ويجيب اخبار المحاضرات

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
يا جماعه... شكرا علي التفاعل ولكن فين المعلومات عن الامتحانات والمحاضرات؟؟ انا محتاج معلومات عن 312 لان واضح ان الامتحانات فيها اجزاء مش موجوده في المحاضرات!!!!!! ...... شكرا علي تصحيح الزنقه ... انا عندي 10 زنقات الترم ده..... ياريت نساعد بعض بأي معلومه عن الملغي والمقرر الخ الخ....

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
لاسف المتعاونين واللى بيردوا اما من ترمات قبلك او خلصوا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

اخي الكريم هناك زميل بالمنتدي msmsz يمكنك مراسلته هو سيأتي لك بالمعلومات الخاصة بالمحاضرات او يمكنك التواصل مع زملائك المتواصلين علي صفحة اداب جامعة التعليم المفتوح علي الفيس بوك fish

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
او ممكن تدخل الحلقة الدراسية لترم المادة والاخ msmsz فعلا اى حد سالة رد فى الحلقة الدراسية

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

الزميل darkbluesky75
ممكن تدخل علي الحلقة الدراسية الخاصه بالترمات السادس والسابع والثامن التي انشأتها الزميله
marina وتكتب رقم كود الماده وصيغة السؤال بشكل واضح.

بالنجاح والتوفيق

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
اخى اشكرك جزيلا نيابة عن طلبة تيرمات السادس والسابع والتامن لانك الوحيد بجد اللى بتقول على المحاضرات اللى اتاخدت وبتساعد الكل فى الحلقات الدراسية للترمات دا وجزاك الله خيرا وبالنجاح والتقدير يارب

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه
الاخ الفاضل darkbluesky75معاك ايه من الترم الخامس و انا هحاول اساعدك ؟!!!

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان

• اضف...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.